Skrevet av Emne: Svineinfluensaen gir store inntekter  (Lest 76703 ganger)

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #195 : 11. november 2009, 19:33 »
Dr horowitz eier
Dr Horowitz Rips Dr Oz Apart on ABC's H1N1 Swine Flu Vaccine Fraud

http://www.youtube.com/watch?v=04gaxcrVRxY

http://www.youtube.com/watch?v=ONlWVpQl1Ik

http://www.youtube.com/watch?v=yepxUWc14Ko

Vaksiner er IKKE VITENSKAPELIGE og er det vi kaller Pseudoscience

Dr. Philip Incao, M.D. Albert Einstein College of Medicine

" There is no evidence vaccines work.
Incredible as it sounds, such a common-sense controlled study comparing vaccinated to unvaccinated children has never been done  for any vaccination. "

Ask your vaccine promoting health care provider, to show you the double blind studies, or any long term study, that shows that the particular vaccine confers immunity to the disease it is supposed to. You have the right to know the effectiveness of each vaccine you use, and to consider its effectiveness in light of the known side effects. You will find that no such study exists for any vaccine. The claims that vaccines work are NOT based on scientific facts.

\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #196 : 11. november 2009, 20:08 »
Her er litt elementær kunnskap og histore om hva vaksine er og hvordan det virker.

http://nn.wikipedia.org/wiki/Vaksine

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #197 : 11. november 2009, 20:17 »
Jeg har alltid vært fan av jim carry, men ble en enda større en nå  biggrin

Jim Carrey Jenny McCarthy present shocking government cover up - Trailer for Green Our Vaccines

Jim Carrey and Jenny McCarthy Present Shocking Government Fraud. This is the trailer to the Green Our Vaccines Rally where Jim, Jenny, 8500 families and doctors and scientists discuss the government cover up about vaccines.


http://www.youtube.com/watch?v=Aow7Birofo4
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #198 : 11. november 2009, 21:31 »
Det at du bruker så mye tid på å spre gutteromspropaganda på et treningsforum tyder bare på at der fins en stor usikkerhet/angst hos deg når det gjelder denne svineinfluensaen. Og at du prøver å få med flere i dine tankebaner, for å dempe angsten og gjøre dine tanker mer aksepterte. Er du redd for at den skal komme og ta deg? Hvis du er så opphengt i disse vaksinene, og sikker på at det er ondskap satt i system, så fins det bedre måter å få frem sitt syn på, enn her på et treningsforum. Ser jo fra dine tidligere poster at du er en fyr som har åpenbare problemer. Du biter på alt, skaper deg vrangforestillinger og forsøker å spre sykdomsbildet ditt til andre. Du finner usammenhengende videoer, tekster og studier over alt og setter det sammen til konspirasjonsteorier og beslutningsgrunnlag for deg selv. Du burde vært tungt medisinert, selv om du sikkert allerede er det.

Beklager, men jeg er drittlei deg og dine konspirasjonsteorier og dine disipler. Gir du deg aldri? Man kan selvsagt ignorere det, men det blir for dumt at du skal få holde på slik. Hvis sånne som deg får holde på lenge nok, så kan det gjøre at noen tar det for god fisk og at det skapes en ugunstig kultur her. Du bør derfor stoppes. Moderator bør gripe inn. I månedsvis har du kun brukt treningsforum til alt annet enn treningsrelaterte ting. Du er som en anorektiker som stadig vekk prøver å fiske etter aksept fra medlemmer om å få slanke seg litt til. Bare bytte det ut med angst/paranoia. Felles for dem alle er at dem bruker mye tid på å bygge oppunder / fóre sin egen sykdom, mer eller mindre ubevisst, gjennom å uttrykke seg anonymt på internett. 

Trodde seriøst ikke det fantes så mange bortreiste sjeler på treningsforum. Fins tydeligvis også mental sykdom i treningskretser, greit nok det, men der fins andre bedre kanaler å uttrykke seg gjennom.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget POSEN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 79

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #199 : 11. november 2009, 21:41 »
Jeg er helt enig med HeatoN85. Dette er et tema som bør og skal diskuteres, og et tema som fortjener en seriøs debatt, som ikke blir avbrutt av linker og videoer med konspirasjonsteorier. Alt trådstarter kommer med er useriøse bidrag backet opp av høyst tvilsomme kilder.

Jeg tror ikke du finner én person som tar deg seriøst her på treningsforum, og hvis du finner en som faktisk tror på - og blir påvirket av dine innlegg - ja, da bør du skamme deg.

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #200 : 11. november 2009, 21:44 »
Jeg har alltid vært fan av jim carry, men ble en enda større en nå  biggrin

Jim Carrey Jenny McCarthy present shocking government cover up - Trailer for Green Our Vaccines

Jim Carrey and Jenny McCarthy Present Shocking Government Fraud. This is the trailer to the Green Our Vaccines Rally where Jim, Jenny, 8500 families and doctors and scientists discuss the government cover up about vaccines.


http://www.youtube.com/watch?v=Aow7Birofo4


yesyes, jim carrey har like mye kredabilitet når det kommer til medisin som ei 13 år gammel emohore som hater verden og seg selv.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #201 : 11. november 2009, 21:48 »
yesyes, jim carrey har like mye kredabilitet når det kommer til medisin som ei 13 år gammel emohore som hater verden og seg selv.
Jim Carrey vett i alle fall hva det vil si å være diplomatisk, det er det ikke alle som vet.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #202 : 11. november 2009, 23:16 »
Jeg bare lurer på en ting.

Dere som har tatt vaksinen, den varer jo i ca ett år. Når det kommer influensa neste år, og neste år etter det igjen, skal dere ta vaksine da også? Er dere ikke skeptiske til å ta vaksine hvert eneste år? For noe så banalt som sesonginfluensa?

"helsedirektøren sier at vaksinen vi nå har anbefalt alle å ta, vil gi god immunitet for denne vinteren mot det viruset vi nå vet vi står overfor. Vi antar at kanskje halvparten av folket lar seg vaksinere i vinter, og at viruset vil komme tilbake både neste vinter og vinteren deretter."


"Han sier at den vaksinen som tilbys folk mot svineinfluensa i vinter, er innrettet spesifikt mot dette ene viruset. "


Ikke gå i forsvarsmodus vær så snill, det er ikke et angrep på dere og jeg er ikke på Robert Young sin apprentice sin side. Slapp av. Jeg barer lurer på hvordan dere har tenkt fremover.

http://www.forskning.no/artikler/2009/november/233994
Sa brura

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #203 : 11. november 2009, 23:23 »
Jeg bare lurer på en ting.

Dere som har tatt vaksinen, den varer jo i ca ett år. Når det kommer influensa neste år, og neste år etter det igjen, skal dere ta vaksine da også? Er dere ikke skeptiske til å ta vaksine hvert eneste år? For noe så banalt som sesonginfluensa?

"helsedirektøren sier at vaksinen vi nå har anbefalt alle å ta, vil gi god immunitet for denne vinteren mot det viruset vi nå vet vi står overfor. Vi antar at kanskje halvparten av folket lar seg vaksinere i vinter, og at viruset vil komme tilbake både neste vinter og vinteren deretter."


"Han sier at den vaksinen som tilbys folk mot svineinfluensa i vinter, er innrettet spesifikt mot dette ene viruset. "


Ikke gå i forsvarsmodus vær så snill, det er ikke et angrep på dere og jeg er ikke på Robert Young sin apprentice sin side. Slapp av. Jeg barer lurer på hvordan dere har tenkt fremover.

http://www.forskning.no/artikler/2009/november/233994

En av tankene med vaksine er vel å utrydde sykdommen?

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #205 : 11. november 2009, 23:24 »
jeg er ikke på Robert Young sin apprentice sin side

Du er faen meg Dr. Robert Young sin Apprentice sin Apprentice!!!! :-)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #206 : 11. november 2009, 23:41 »
En av tankene med vaksine er vel å utrydde sykdommen?

Men vaksinen hjelper som sagt ikke mot muteringer. Hilsedirektøren sier det jo selv på forskning.no. Vaksinen hjelper i vinter, mest sannsynlig ikke neste vinter. Så hva er planen da? Ta vaksine hvert år? For denne influensaen var jo ingenting sammenliknet med vanlig influensa. Da antar jeg jo at folk vil ta vaksine for den neste influensaen og den neste og den neste og den neste.
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #207 : 11. november 2009, 23:42 »
Du er faen meg Dr. Robert Young sin Apprentice sin Apprentice!!!! :-)

DU er faen meg ei lita klump med homobæsj!!11!
Sa brura

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #208 : 12. november 2009, 00:12 »
Svineinfluensaen er nok bare et virus laget av den amerikanske stat for å trekke oppmerksomheten bort fra splittelsen av a-ha, samt for å finansiere alle de fremtidige søksmålene fra utolmodige amerikanere som mener McD kaffen er 1 grad celsius for varm, eller at maten som serveres på McD gjør de fete.
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #209 : 12. november 2009, 00:30 »
En av tankene med vaksine er vel å utrydde sykdommen?

Problemet når man skal ta vaksine mot alt mulig rart, er at virusene muteres og blir resistente mot medisinen. Det er allerede tilfeller hvor man har funnet resistente H1N1-virus, men dette gjelder også for mange andre sykdommer. Så da er man tilbake der man startet, man får aldri utryddet sykdommen helt. Farmasøytselskapene har imidlertidig tjent noen milliarder på dette hysteriet... damn, skulle ha kjøpt aksjer i GlaxoSmithKline for en tid tilbake.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!