Skrevet av Emne: Svineinfluensaen gir store inntekter  (Lest 76647 ganger)

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #405 : 02. desember 2009, 22:42 »
folk reagerer anerledes og alle har forskjellig kropp og immunforsvar. Bare fordi du ikke har fått noen bivirkinger akkurat nå betyr ikke at du aldri vil få dem. Du kan få det om 1 år, 5 år eller 20 år for den slags skyld. Virkningen og ødeleggelsen av kroppens organer skjer med en akkumulerende effekt.  Kreft er ikke noe du plutselig får en dag, det har utviklet seg i kroppen din gradvis over tid, så ikke vær så veldig eplekjekk helt enda mr.

Det triste er at du ikke ser noen forskjell på at man får i seg f.eks formaldehyd i minimale doser 1 eller to ganger gjennom vaksinen, kontra det å være eksponert et helt arbeidsliv gjennom f.eks laberatoriearbeid.

Jeg klarer ikke å spore noen etterrettelighet i dine påstander, og ser at det er mange løse tråder som du knytter sammen til et verdensbilde der fakta ikke nødvendigvis står i veien for en spennende historie.

Du besvarte ikke spørsmålet om du er kjetil dreyer eller ikke? Det har vel litt å si for din troverdighet at du først hevder å være ham, for deretter å nekte.

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #406 : 02. desember 2009, 22:45 »
Det triste er at du ikke ser noen forskjell på at man får i seg f.eks formaldehyd i minimale doser 1 eller to ganger gjennom vaksinen, kontra det å være eksponert et helt arbeidsliv gjennom f.eks laberatoriearbeid.

Jeg klarer ikke å spore noen etterrettelighet i dine påstander, og ser at det er mange løse tråder som du knytter sammen til et verdensbilde der fakta ikke nødvendigvis står i veien for en spennende historie.

Du besvarte ikke spørsmålet om du er kjetil dreyer eller ikke? Det har vel litt å si for din troverdighet at du først hevder å være ham, for deretter å nekte.

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR hevdet jeg at jeg var han HuhHuhHuh? MRRRRRRRRRRRRR
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #407 : 03. desember 2009, 09:55 »
NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR hevdet jeg at jeg var han HuhHuhHuh? MRRRRRRRRRRRRR

Hvorfor kan du ikke svare på spørsmålet. Er det du som står bak nettshoppen som selger sølvvann eller ikke?


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #408 : 03. desember 2009, 11:00 »
Mengdene kvikksølv og formaldehyd i vaksinen er lavere enn det vi får i oss i løpet av noen dager med vanlig kosthold.
Hvis man røyker, så er det mindre formaldehyd i vaksinen enn i en sigarett.

Det betyr ikke at formaldehyd og kvikksølv er bra... det bare viser at det største hysteriet er skrekken for vaksinen.

Det jeg IKKKE liker er hendelser som den familien opplevde, hvor de tok et overveid valg om IKKKE å la ungene bli vaksinert, og så blir jenta i familien vaksinert på skolen uten foreldrenes godkjenning... DET er hårreisende!

Utlogget Mr T76

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 166
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #409 : 03. desember 2009, 16:05 »
Mengdene kvikksølv og formaldehyd i vaksinen er lavere enn det vi får i oss i løpet av noen dager med vanlig kosthold.
Hvis man røyker, så er det mindre formaldehyd i vaksinen enn i en sigarett.

Det betyr ikke at formaldehyd og kvikksølv er bra... det bare viser at det største hysteriet er skrekken for vaksinen.
Jeg vet ikke i hvilken grad du har lest tråden, men jeg undrer meg hver gang dette argumentet kommer fram. "Vi får i oss mer gjennom maten". Det er ikke det samme å helle melk i bensintanken som å helle melk på motoren eller i spylevæska. Bilen reagerer forskjellig avhengig av hvor vi heller melka. (Dessuten er det en annen type kvikksølv som vi har diskutert i tråden her.)

Så lenge folk gjør et overveid valg, så får folk pumpe seg så mye de vil med denne driten for min del. Men det uroer meg at de skal ha dette her i små barn. Jeg skal ikke lenger enn til min egen skole for å høre unger som klager over bivirkninger fra vaksina. De er jo forbigående, men unger vaksineres mye, og jeg føler meg ikke trygg på at det er null og niks langtidsbivirkninger.

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #410 : 03. desember 2009, 16:50 »
lever enda og ingen bivirkninger, tipper dem ga meg en tullevaksine Sad
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #411 : 03. desember 2009, 16:52 »
… alikevel - det anbefales at risikoen er større ved å ikke ta den, enn å ta den…

pass på Kristoffer! Du tror vel ikke du har fått den vaksinen får å bli beskyttet?




vet jo seff at jeg har fått vaksinen som jeg betalte hårreisende 150 kr vil sende meg i grava i nær framtid.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #412 : 04. desember 2009, 04:16 »
Mengdene kvikksølv og formaldehyd i vaksinen er lavere enn det vi får i oss i løpet av noen dager med vanlig kosthold.
Hvis man røyker, så er det mindre formaldehyd i vaksinen enn i en sigarett.

Det betyr ikke at formaldehyd og kvikksølv er bra... det bare viser at det største hysteriet er skrekken for vaksinen.

Det jeg IKKKE liker er hendelser som den familien opplevde, hvor de tok et overveid valg om IKKKE å la ungene bli vaksinert, og så blir jenta i familien vaksinert på skolen uten foreldrenes godkjenning... DET er hårreisende!

Det blir litt som å sammenligne å drikke alkohol og det å sprøyte det direkte inn i blodomløpet Wink Ellers tror jeg største skrekken til folk er langtidsvirkninger som de ikke vet noe om. Syns også det var hårreisende at de vaksinerte hun jenta når familien var helt klar på at det skulle hun ikke bli.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #413 : 04. desember 2009, 23:49 »
lever enda og ingen bivirkninger, tipper dem ga meg en tullevaksine Sad

Er det en medfødt egenskap å være sarkastisk når man har rødt hår? bare lurer altså, for alle jeg kjenner som har rødt hår er veldig ironiske og sarkastiske.
Sa brura

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #414 : 05. desember 2009, 04:13 »
Er det en medfødt egenskap å være sarkastisk når man har rødt hår? bare lurer altså, for alle jeg kjenner som har rødt hår er veldig ironiske og sarkastiske.

håret mitt er desverre ikke rødt, men tror sarkasme er en medfødt egenskap for de som er veldig kule og sånn. Heldigvis fikk jeg disse genene da jeg ble født.


med vennlig hilsen kul gutt uten rødt hår
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #415 : 05. desember 2009, 16:34 »
haha - sarkasme er en fet egenskap ja - ingenting er så kult som en skikkelig sarkastisk fyr.

Det er faktisk bare overgått av en skikkelig sarkastisk, fin dame.

Mens ironi i tide og utide kommer på en sterk andreplass.
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #416 : 05. desember 2009, 16:50 »
Legger merke til at vår venn konspirasjonskongen ikke ønsker å svare på om han står bak nettshopen som selger "alternativ" medisin mot svineinfluensa.

Det kan vel ikke være slik at han ønsker å sko seg på at folk blir mistenksomme mot vaksinene?

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #417 : 05. desember 2009, 20:07 »
Legger merke til at vår venn konspirasjonskongen ikke ønsker å svare på om han står bak nettshopen som selger "alternativ" medisin mot svineinfluensa.

Det kan vel ikke være slik at han ønsker å sko seg på at folk blir mistenksomme mot vaksinene?

hvis du sjekker tidligere posts så har jeg allerede svart på dette isberg.. Hvorfor sank du titanic og drepte alle folkene på båten, kan du svare på det Huh
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #418 : 06. desember 2009, 00:49 »
hvis du sjekker tidligere posts så har jeg allerede svart på dette isberg.. Hvorfor sank du titanic og drepte alle folkene på båten, kan du svare på det Huh

Er det ikke Kjetil Dreyer som står bak denne shopen da?

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #419 : 07. desember 2009, 00:09 »

Ny abort, fikk vaksinen så døde barnet 2 dager etterpå

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6240532.ab


Nei til vaksiner
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!