Skrevet av Emne: mulla krekar  (Lest 36424 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: mulla krekar
« #75 : 26. november 2009, 13:52 »
det er interesant å se at så mange her inne  er livredde for innvandring
vi skal lissom bare bo i verdens rikeste land,pumpe opp olje og ikke dele velstanden med andre enn oss selv Wink
vi må ikke glemme at vi nordmenn er flinke til å benytte av oss muligheter som er i andre land som feks bedre klima,billigere priser osv osv
hvis vi skal benytte oss av godene rundt omkring i verden,så må vi kunne forvente oss at andre gjør det samme Wink

Du har noen gode poenger, men jeg tror du bommer litt når det gjelder hva som ville være en bra norsk politikk.  Det er en bra ide å dele velstanden vår med andre, men vi løser ingen problemer ved å importere noen innvandrere.  Dersom et land er fattig eller vanstyrt, er det ingen farbar vei at befolkningen forlater dette landet.  Å beskytte dissidenter er bra, men i tilfeller som f.eks. Somalia dreier det seg om at hele skarer av folk forlater landet for å bo andre steder.  Antagelig kunne vi via en godt organisert U-hjelp hjelpe 100 somaliere i Somalia for den pengesummen det koster å integrere en somalier i Norge eller for den saks skyld Canada.

Det er forøvrig ikke sånn at alle nordmenn automatisk har innreisetillatelse overalt i verden.  Mange land krever visum for dette.  Man kan diskutere om det er fornuftig eller ikke, men brudd på menneskerettighetene er det ikke.  Og dersom man får visum, er det ikke dermed sikkert at man får bo- og arbeidstillatelse.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #76 : 26. november 2009, 13:55 »
Du har noen gode poenger, men jeg tror du bommer litt når det gjelder hva som ville være en bra norsk politikk.  Det er en bra ide å dele velstanden vår med andre, men vi løser ingen problemer ved å importere noen innvandrere.  Dersom et land er fattig eller vanstyrt, er det ingen farbar vei at befolkningen forlater dette landet.  Å beskytte dissidenter er bra, men i tilfeller som f.eks. Somalia dreier det seg om at hele skarer av folk forlater landet for å bo andre steder.  Antagelig kunne vi via en godt organisert U-hjelp hjelpe 100 somaliere i Somalia for den pengesummen det koster å integrere en somalier i Norge eller for den saks skyld Canada.

Det er forøvrig ikke sånn at alle nordmenn automatisk har innreisetillatelse overalt i verden.  Mange land krever visum for dette.  Man kan diskutere om det er fornuftig eller ikke, men brudd på menneskerettighetene er det ikke.  Og dersom man får visum, er det ikke dermed sikkert at man får bo- og arbeidstillatelse.

Sant.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Sv: mulla krekar
« #77 : 26. november 2009, 13:56 »
det er interesant å se at så mange her inne  er livredde for innvandring
vi skal lissom bare bo i verdens rikeste land,pumpe opp olje og ikke dele velstanden med andre enn oss selv Wink
vi må ikke glemme at vi nordmenn er flinke til å benytte av oss muligheter som er i andre land som feks bedre klima,billigere priser osv osv
hvis vi skal benytte oss av godene rundt omkring i verden,så må vi kunne forvente oss at andre gjør det samme Wink

Er forskjell på  benytte og utnytte.

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: mulla krekar
« #78 : 26. november 2009, 13:59 »
Lol sammenligner innvandring og reiseliv. Skulle gjerne tatt imot hele verden, hvis de skulle bli en uke og bruke masse cash $

Utlogget petter G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 320
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 320

Sv: mulla krekar
« #79 : 26. november 2009, 16:50 »
hadde frp kommet til makta hadde krekar vert ute av landet innen 100 dager, men nå ser det ut til at han blir, en stor trusel for rikets sikkerhet, plasert midt i oslo

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: mulla krekar
« #80 : 26. november 2009, 17:01 »
Jepp. Jensemanns mentalitet: "Det årner seg for snille gutter."
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget petter G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 320
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 320

Sv: mulla krekar
« #81 : 26. november 2009, 20:10 »
Jepp. Jensemanns mentalitet: "Det årner seg for snille gutter."

ja jens liker seg på god værs dager å jemmer seg på de værre, man kan jo bare se på krekars siste utalelser til dagbladet, ikke mye som tyder på ``snill gutt``  noen av de største krigs forbryterne i verden bor i norge, ingen som snart får øynene opp??

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: mulla krekar
« #82 : 28. november 2009, 21:01 »
det er interesant å se at så mange her inne  er livredde for innvandring
vi skal lissom bare bo i verdens rikeste land,pumpe opp olje og ikke dele velstanden med andre enn oss selv Wink
vi må ikke glemme at vi nordmenn er flinke til å benytte av oss muligheter som er i andre land som feks bedre klima,billigere priser osv osv
hvis vi skal benytte oss av godene rundt omkring i verden,så må vi kunne forvente oss at andre gjør det samme Wink

Jeg har masse slektninger i Nord-Irak, kan jeg fortelle dem at du gjerne lar dem flytte inn hos deg, og at du sørger for mat, klær og lommepenger på ubestemt tid? Siden du er så for å dele, så er det vel ikke et problem?

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: mulla krekar
« #83 : 29. november 2009, 17:37 »
Det høres ut som at det er verre for deg å bli knivstukket av en "ny nordmann" enn en etnisk norsk person.
Jeg var ikke nær, men ble faktisk knivstukket i ryggen av en norsk gutt for et år siden, men jeg sier ikke at alle nordmenn er knivstikkere.
Det er ikke poenget, din klovn. Kluet er, som du selvsagt ikke evner å oppfatte, at det ikke har skjedd en eneste gang at en etnisk norsk person har trua meg med kniv..

vi skal lissom bare bo i verdens rikeste land,pumpe opp olje og ikke dele velstanden med andre enn oss selv Wink
Også en blunkesmily på slutten der ja, den er jo obligatorisk..

Du driter på leggen, for det er ingen her som har sagt et pip om å ikke dele godene. For øvrig stemmer jeg for å ta støtten fra koranskoler (les: terroristskoler) i Pakistan og i stedet gi dem til.. tja.. hvilken som helst humanitær organisasjon som ikke støtter islam, egentlig.
Noe jeg gjør litt poeng ut av er å faktisk ha kontroll med hva pengene blir brukt til, sånn i motsetning til hva som tydeligvis er tilfellet atm; jeg er ikke fan av å ta en Arafat. Videre er jeg tilhenger av å hjelpe folk der de er. Det er intet mindre en idioti med stor I å ta hit alle som måtte ha det trasig, for det er ingen varig løsning på hva enn problem man måtte stå overfor; som midlertidig løsning, ja vel, men da skal man ha det som betingelse, og forvente, at de reiser hjem når hjemlandets tilstand forbedrer seg, evt tvinge dem til å reise. Og hvorfor har vi faktisk mulighet til å tvinge dem til å reise? Jo, nå skal du høre! Cheesy Fordi vi faktisk har mer rett til å bo her enn "dem", uansett hva sosionom-tullingene ute på venstresida måtte tro og hvilken misforståelse de måtte leve i; de kan for øvrig bare bli med Ali tilbake til Pakistan hele hurven. De har jo så spennende kultur og all ting der, de måtte jo få det som plommen i egget. Tongue

(Sosionom-gosse-gossene kunne jo også prøve å sette sammen en sosialist-regjering med det samme de er der nede, og se hva som skjer.. Grin)
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: mulla krekar
« #84 : 29. november 2009, 18:29 »
Vi har innvandringsstopp her i landet. Husk at det er forskjell på innvandrere og flyktninger.
Enkelte, meg selv innkludert er ikke overvettes begeistret over at noen utnytter flyktningbegrepet ved å først betale menneskesmuglere et anseelig beløp, for så å reise gjennom hele europa for deretter å spyle ned papirene sine i dass før de melder seg på nærmeste politistasjon og søker politisk eller humanitært asyl.

Jeg er derimot sterk tilhenger av å dele godene, og mener vi gir for lite, og misplassert u-hjelp.

Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Sv: mulla krekar
« #85 : 29. november 2009, 18:49 »
Her er ennda en link.
http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1414822.ece

Hvem i helvete er det som stopper utkastele av denne mannen?     woot what


Advokaten hans, norges største landsforæder siden Quisling ;P hehehhehe
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget petter G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 320
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 320

Sv: mulla krekar
« #86 : 29. november 2009, 19:13 »

Advokaten hans, norges største landsforæder siden Quisling ;P hehehhehe
det er opp til regjeringen, hadde frp, kommet til makta hadde han vert ute nå

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #87 : 29. november 2009, 21:41 »
Det er ikke poenget, din klovn. Kluet er, som du selvsagt ikke evner å oppfatte, at det ikke har skjedd en eneste gang at en etnisk norsk person har trua meg med kniv..
Også en blunkesmily på slutten der ja, den er jo obligatorisk..

Du driter på leggen, for det er ingen her som har sagt et pip om å ikke dele godene. For øvrig stemmer jeg for å ta støtten fra koranskoler (les: terroristskoler) i Pakistan og i stedet gi dem til.. tja.. hvilken som helst humanitær organisasjon som ikke støtter islam, egentlig.
Noe jeg gjør litt poeng ut av er å faktisk ha kontroll med hva pengene blir brukt til, sånn i motsetning til hva som tydeligvis er tilfellet atm; jeg er ikke fan av å ta en Arafat. Videre er jeg tilhenger av å hjelpe folk der de er. Det er intet mindre en idioti med stor I å ta hit alle som måtte ha det trasig, for det er ingen varig løsning på hva enn problem man måtte stå overfor; som midlertidig løsning, ja vel, men da skal man ha det som betingelse, og forvente, at de reiser hjem når hjemlandets tilstand forbedrer seg, evt tvinge dem til å reise. Og hvorfor har vi faktisk mulighet til å tvinge dem til å reise? Jo, nå skal du høre! Cheesy Fordi vi faktisk har mer rett til å bo her enn "dem", uansett hva sosionom-tullingene ute på venstresida måtte tro og hvilken misforståelse de måtte leve i; de kan for øvrig bare bli med Ali tilbake til Pakistan hele hurven. De har jo så spennende kultur og all ting der, de måtte jo få det som plommen i egget. Tongue

(Sosionom-gosse-gossene kunne jo også prøve å sette sammen en sosialist-regjering med det samme de er der nede, og se hva som skjer.. Grin)

Din syteunge. Slutt og syt da og lev med det.
Så lenge FRP ikke kommer til makta (tvilsomt at de gjør i det hele tatt), så kan du og dine kompiser sitte og syte mens de "farlige" innvandrere chillern på Oslo S Smiley
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget petter G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 320
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 320

Sv: mulla krekar
« #88 : 29. november 2009, 21:44 »
Din syteunge. Slutt og syt da og lev med det.
Så lenge FRP ikke kommer til makta (tvilsomt at de gjør i det hele tatt), så kan du og dine kompiser sitte og syte mens de "farlige" innvandrere chillern på Oslo S Smiley
det er ikke innvandrerene som er problemet, det er at norge huser noen av verdens farligste menn, som i tillegg driver virksomhet fra norge

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: mulla krekar
« #89 : 29. november 2009, 22:40 »
Din syteunge. Slutt og syt da og lev med det.
Så lenge FRP ikke kommer til makta (tvilsomt at de gjør i det hele tatt), så kan du og dine kompiser sitte og syte mens de "farlige" innvandrere chillern på Oslo S Smiley

Er du seriøst så blind? Eller er det et dårlig forsøk på å provosere?
- A day without sunshine is like, you know, night.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!