Skrevet av Emne: hvilke filmer har DU sett i det siste?  (Lest 14405 ganger)

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
hvilke filmer har DU sett i det siste?
« : 04. desember 2009, 18:58 »
filmer du har sett i det siste og gjerne rate dem.

jeg starter med de 2 siste de fleste har nok sett dem bare jeg som er seint ute men men de er ihvertfall:

blood diamon- 10/10 imponerenes film, faktisk den beste filmen jeg har sett på veldig lenge, utrolig imponerenes skuespill av de caprio og fin fin historie, skikkelig kvalitetsfilm var en glede og se:)

død snø- 7/10 veldig bra zombie gore, kuul film morsom og blodig, zombiene var kanon laget til:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #1 : 04. desember 2009, 20:12 »
Hurt Locker: 9/10 - Veldig realistisk mordern warfare. Viser hvor ødelagte soldater blir av å være i f.eks. Irak. Bra historie, interessant å se på.

In Bruges: 10/10 - Lenge siden jeg har sett en så humoristisk og voldelig film på en gang. Er dialogene som er hysterisk morsomme til tider. Ellers en ganske blodig film.
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #2 : 04. desember 2009, 20:21 »
dette er ikke nødvendigvis film jeg har sett i det siste..

KidultHood, 9/10. Kul film, skildrer et ungdomsmiljø i London. Veldig realistisk og bra skuespill.

Knowing. 8/10. Interessant og spennende film. Kul sjanger, men et par momenter ødelegger. Nicholas Cage i sitt ess

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #3 : 04. desember 2009, 20:22 »
Hurt Locker: 9/10 - Veldig realistisk mordern warfare. Viser hvor ødelagte soldater blir av å være i f.eks. Irak. Bra historie, interessant å se på.

In Bruges: 10/10 - Lenge siden jeg har sett en så humoristisk og voldelig film på en gang. Er dialogene som er hysterisk morsomme til tider. Ellers en ganske blodig film.

kanskje på tide jeg ser den in bruges en dag, utrolig jeg har hatt den på laptopen over 1år men aldri sett den enna..den får jo som du gir den også veldig bra kritikk..
jeg bare trodde den var sånn veldig "mørk" film..må nesten bare sette igang og få sett den i helgen:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #4 : 04. desember 2009, 20:30 »


In Bruges: 10/10 - Lenge siden jeg har sett en så humoristisk og voldelig film på en gang. Er dialogene som er hysterisk morsomme til tider. Ellers en ganske blodig film.

genial film. Noe sær, som gjør den uorginal og bra av den grunn syns eg.


hvis du likte hurt locker, kan eg anbefale stop-loss. handler om irak soldater som kommer hjem til usa, og blir deportert tilbake til irak. stop-loss er det amerikanske utrykket for dette.  hvordan dette påvirker soldatene, familien osv.



leon: 10/10 genial fransk film om ett forhold som oppstår mellom en ung jente, og en leiemorder med mangel på sosial intelligens.


Gran Torino: 10/10 enda en bra film av, og med Clint Eastwood. MÅ sees av alle filminterisserte, og folk som irriterer seg over dagens samfunn, med tanke på folks oppførsel/væremåte.
Westside disciple

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #5 : 04. desember 2009, 20:37 »
revolver, top10 fav film all-time.. mistenker de fleste vil ha problem med og forstå filmen men freakybra film!

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #6 : 04. desember 2009, 20:44 »
Bad Lieutenant med Nicolas Cage. Hysterisk morsom film, 10/10.


Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #7 : 04. desember 2009, 20:53 »
revolver, top10 fav film all-time.. mistenker de fleste vil ha problem med og forstå filmen men freakybra film!
enig!
Westside disciple

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #8 : 04. desember 2009, 21:07 »
Gran Torino: 10/10 enda en bra film av, og med Clint Eastwood. MÅ sees av alle filminterisserte, og folk som irriterer seg over dagens samfunn, med tanke på folks oppførsel/væremåte.

Signerer den. Iom at denne ikke var en av de to siste filmene jeg hadde sett, så kom den ikke med på lista mi. 10/10 fra min side også. Legendariske Eastwood.
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget NordicPride

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #9 : 04. desember 2009, 21:08 »
Bigger, stronger, faster:



Fed film om en ekstrem udvikling!  >Cheesy
Den skal ses for underholdningens skyld af bodybuildinginteresserede.
Vurdering: 8/10.
bodybuilder
Sikr fremskridt med din træning: www.VikingWorkout.dk
Norwegian pride. Danish pride. Forever viking power!

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #10 : 04. desember 2009, 21:15 »
Bad Lieutenant med Nicolas Cage. Hysterisk morsom film, 10/10.



he he begynnte faktisk på den igår men sovnet 10 minutter inn, men skal prøve igjen søndagen:)
morsom altså? trodde det var en thriller/crim jeg..
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #11 : 04. desember 2009, 21:18 »
Signerer den. Iom at denne ikke var en av de to siste filmene jeg hadde sett, så kom den ikke med på lista mi. 10/10 fra min side også. Legendariske Eastwood.

Asiatiske skuespillere klarer sjeldent å gjøre en troverdig rolle, I Gran Tourino,intet unntak. Platt handling og hendelsesforløp. Clint Eastwood har gjort mye bra, både foran og bak kamera med perler som Million dollar baby og ikke minst Mystic River.

En film jeg vil anbefale dere å styre unna; District 9. Noe av det værste jeg har sett noen gang. Nytt lavmål av Peter Jackson, det sier litt.

Ellers dårlig med godbiter i det siste. Siste virkelige godbitene jeg så var; "No country for old men" - "There will be blood", og "Taken" (den beste actionfilmen siden Bournetriologien)

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #12 : 04. desember 2009, 23:15 »
he he begynnte faktisk på den igår men sovnet 10 minutter inn, men skal prøve igjen søndagen:)
morsom altså? trodde det var en thriller/crim jeg..

Den tar seg opp, tro meg. Scenen hvor Cage presser to eldre damer for informasjon... episk! Lo så jeg nesten grein. Grin

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #13 : 05. desember 2009, 16:04 »
Asiatiske skuespillere klarer sjeldent å gjøre en troverdig rolle, I Gran Tourino,intet unntak. Platt handling og hendelsesforløp. Clint Eastwood har gjort mye bra, både foran og bak kamera med perler som Million dollar baby og ikke minst Mystic River.

En film jeg vil anbefale dere å styre unna; District 9. Noe av det værste jeg har sett noen gang. Nytt lavmål av Peter Jackson, det sier litt.

Ellers dårlig med godbiter i det siste. Siste virkelige godbitene jeg så var; "No country for old men" - "There will be blood", og "Taken" (den beste actionfilmen siden Bournetriologien)

hmm strenge meninger om gran turino hehe:)
syntes det er fantastisk film selv om ja asiatiske skuespillerne ikke er verdens beste:)

enig med den district 9, skjønner absolutt ikke hvorfor folk liker den og hvordan den får så bra reviews, er jo bare en evig rar sci fi film som ja bare blir litt for rar...

ser du liker bourne filmene du og, vet du om når neste er? vet de har planlagt men ikke hørt noe om når..
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #14 : 05. desember 2009, 16:30 »
hmm strenge meninger om gran turino hehe:)
syntes det er fantastisk film selv om ja asiatiske skuespillerne ikke er verdens beste:)

enig med den district 9, skjønner absolutt ikke hvorfor folk liker den og hvordan den får så bra reviews, er jo bare en evig rar sci fi film som ja bare blir litt for rar...

ser du liker bourne filmene du og, vet du om når neste er? vet de har planlagt men ikke hørt noe om når..

Gran Torino var jo ingen kvalitetsfilm, rett og slett, forutsigbar og klisjefull og enormt lite troverdig skuespill.  District 9 var sci fi splatteronani på sitt værste, men smaken er som baken, tydligvis.

Et nytt kapitel av Bourne var visst satt til 2011, men ting forandrer seg. Håper den blir like bra som de tre foregående. :-)

En annen ny film som overrasket i positiv retning var Zombieland. En kul film der Woddy Harrelson overbeviser med en cool karakter. Verdt å sjekke ut.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!