Skrevet av Emne: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde  (Lest 5856 ganger)

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
kostholdsrutiner og vurderinger med bilde
« : 07. desember 2009, 14:05 »
her er da min rutine, jeg er fornøy med den føler kombinasjonen mri,green magnitude gir meg enorm energi og øker performencen itilleg til knallharde muskler fra green magnitude på gymmen, og creatinen for volum:)
proteinen er helt ok, gjør det den skal..animal packen funker som et skudd har mye overskudd i hverdagen, minuset er 12 monster tabb pr dose...
ginseng for generellt mentalt velvære og nerve systemet..
udos trengs ikke forklares:)
zma funker bra på meg for restitusjon og god søvn:)
liten edit: er interresert og høre forskjellige kostholds rutiner hva funker bra for deg, hva funket dårlig osv..interessant og høre:)

amino og glutamin for restitusjon aminoen spesiellt merker jeg bra effekt på:)

The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde
« #1 : 07. desember 2009, 14:15 »
Ekstra aminosyrer, animal pack og magnitude gjør ikke så mye. Ekstra aminosyrer har du ikke bruk for hvis du spiser nok proteiner i kostholdet, og animal pack osv inneholder jo bare sukker+koffein, er det ikke så? Rett megom jeg tar feil.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde
« #2 : 07. desember 2009, 14:23 »
Ekstra aminosyrer, animal pack og magnitude gjør ikke så mye. Ekstra aminosyrer har du ikke bruk for hvis du spiser nok proteiner i kostholdet, og animal pack osv inneholder jo bare sukker+koffein, er det ikke så? Rett megom jeg tar feil.

he he, du spøker bare sant?
animal pack er en av verdens sterkeste multivitamin tilskudd, les til venstre her hva det inneholder
http://www.bodybuilding.com/store/univ/animalpak.html ..er opptill 9000% av f.eks dagsbehovet til b6..og mellom alt fra 100 til et par tusen% av dagsbehovet av alle vitaminer..
og b vitaminer er vannoppløsning så ingen det er farlig med 9000% lol
jeg sjekket med lege at det ikke var for mye av vitaminene men alt i pakken ble godkjent av legen:)
magnitude er jo en taurin bombe med creatin, den gjør absolutt mye he he
aminosyrer er jo reineste proteinen, og kroppen kan ikke produsere en del av dem selv så de er absolutt bra, seff mister litt verdien hvis man drikker tonn av proteinshaker hver dag som og har aminoer men ikke bcaa som amino 2222 har...
du må ha spøkt el vet lite om disse produktene?
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde
« #3 : 07. desember 2009, 14:30 »
Du sponser en bransje som gnir seg i hendene over folks manglende kunnskaper om ernæring, fysiologi og trening, samt unge menneskers forvakla kroppssyn.

Du får 99% like god effekt av treningen med kun et bra kosthold. Har du planer om å bli Mr Olympia? Du må forstå at byggere osv som stiller blir sponset av slike produkter. Mange hadde garantert fått samme resultater kun ved bruk av proteiner, kreatin og de anabole steroidene.
Sa brura

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde
« #4 : 07. desember 2009, 14:39 »
Du sponser en bransje som gnir seg i hendene over folks manglende kunnskaper om ernæring, fysiologi og trening, samt unge menneskers forvakla kroppssyn.

Du får 99% like god effekt av treningen med kun et bra kosthold. Har du planer om å bli Mr Olympia? Du må forstå at byggere osv som stiller blir sponset av slike produkter. Mange hadde garantert fått samme resultater kun ved bruk av proteiner, kreatin og de anabole steroidene.

problemet er at jeg ikke er interrisert i roids, og jeg orker ikke stå på kjøkkenet hele dagen..
da har jeg heller et ganske bra kosthold og supplimerer med litt ekstra kosthold ikke noe gale i det vel?
hav er gale med de produktene jeg tar da? en for en hva er gale med de?
jeg er åpen for kritikk jeg hvis noen virkelig har noe og komme med, men husk før man genariliserer meg og mine kostholdsrutiner at jeg har et bra kotshold og erstatter det ikke med dette, jeg kun bruker det som en ekstra boost da jeg som sagt ikke orker og lage mat hele dagen...
og nei ikke noe mr.olympia planer men er inne i en periode der jeg skal bygge litt skikkelig masse..
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Sv: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde
« #5 : 07. desember 2009, 15:00 »
Kan du legge ut en oversikt over hvordan du spiser i det daglige?

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde
« #6 : 07. desember 2009, 15:08 »
Kan du legge ut en oversikt over hvordan du spiser i det daglige?

ok:

frokost: 1 animal pack 4 grov brød skiver med grov leverpostei 3 udos 1 ginseng og 1 proteinshake
før trening: creatine+glutamine+amino.pre workout
etter trening: proteinshake+amino
lunch: eggeomelett 4 egg med 2 stk grovt brødskiver
mellommåltid: frukt el weetabix med youghurt
middag kylling,kjøtt,fisk,gryteretter alt etter som...varierer mye her..
mellommåltid: frukt el youghurt
kvelds: nudler el gryn el vox alt ettersom mixer det litt opp her og
før seng:zma og proteinshake

edit: og drikker uber mengder vann:) ca 4-5 liter dagen:) og ja udos ikke kun til fokost men frokosten,lunchen og middagen
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget no-pain-no-gain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde
« #7 : 07. desember 2009, 15:19 »
Jeg har hørt at en ting som kalles mat som visst nok skal funke veldig bra. Helt ny greie. jeg skal begynne på det.

Ellers er whey protein i store mengder bare å be om høyt insulin og dårlig fettforbrenning. Kasein er mye bedre da.
"Modern fitness is defined by apparance rather than actual horsepower. A training environment contaminated by this attitude cannot produce superior fitness, physical or mental."-Mark F. Twight

"Alle drømmer om å vinne.
Ingen drømmer om å trene."-Cato Z. Pedersen

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde
« #8 : 07. desember 2009, 15:24 »
Jeg har hørt at en ting som kalles mat som visst nok skal funke veldig bra. Helt ny greie. jeg skal begynne på det.

Ellers er whey protein i store mengder bare å be om høyt insulin og dårlig fettforbrenning. Kasein er mye bedre da.

wow mat ja, nei det har jeg ikke hørt om lever på flytende væske hørt det er enda bedre...
3x shakes for dagen så voldsomt mye? er normalt det les litt treningsblogger..
og ja syntha 6 er slow realease protein....
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget no-pain-no-gain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde
« #9 : 07. desember 2009, 15:36 »
Ja du skal for all del få lov til å synes at tilskudd er bedre enn mat.

Legg frem forskning som viser vesentlig bedre progresjon med tilskudd enn uten, så skal jeg også begynne å trøkke.

Inntil den tid holder jeg meg til mat.
"Modern fitness is defined by apparance rather than actual horsepower. A training environment contaminated by this attitude cannot produce superior fitness, physical or mental."-Mark F. Twight

"Alle drømmer om å vinne.
Ingen drømmer om å trene."-Cato Z. Pedersen

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde
« #10 : 07. desember 2009, 15:48 »
Ja du skal for all del få lov til å synes at tilskudd er bedre enn mat.

Legg frem forskning som viser vesentlig bedre progresjon med tilskudd enn uten, så skal jeg også begynne å trøkke.

Inntil den tid holder jeg meg til mat.

men må jo lese litt hva jeg skriver over, det jeg ikke skjønner...
hvis du leser det så ser du jeg har 6 måltid for dagen og mere en det orker jeg ikke lage..orker ikke være på kjøkkenet hele dagen..
og er inne i en bulke periode så jeg trenger litt ekstra boost:)

så hvordan har det seg hvis jeg har 6 måltid for dagen at jeg har en flytende diett som du nevnte første posten?
det jeg bare syntes var litt tullete og påstå..
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde
« #11 : 07. desember 2009, 16:03 »
Det holder i lange baner med proteintilskudd.. så utrolig overkill detta. Tull sier jeg :p
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget SjeF

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 89

Sv: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde
« #12 : 07. desember 2009, 16:42 »
Hva skal du med flere tusen % av daglig behov for vitaminer?? Tenk hvordan produsentene ler av deg!:D

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde
« #13 : 07. desember 2009, 16:48 »
he he, du spøker bare sant?
animal pack er en av verdens sterkeste multivitamin tilskudd, les til venstre her hva det inneholder
http://www.bodybuilding.com/store/univ/animalpak.html ..er opptill 9000% av f.eks dagsbehovet til b6..og mellom alt fra 100 til et par tusen% av dagsbehovet av alle vitaminer..
og b vitaminer er vannoppløsning så ingen det er farlig med 9000% lol
jeg sjekket med lege at det ikke var for mye av vitaminene men alt i pakken ble godkjent av legen:)
magnitude er jo en taurin bombe med creatin, den gjør absolutt mye he he
aminosyrer er jo reineste proteinen, og kroppen kan ikke produsere en del av dem selv så de er absolutt bra, seff mister litt verdien hvis man drikker tonn av proteinshaker hver dag som og har aminoer men ikke bcaa som amino 2222 har...
du må ha spøkt el vet lite om disse produktene?

Ok, vitamintilskudd.. Har du så dårlig kosthold at du trenger det? Vet du at du får null effekt av ekstra vitaminer utover ditt dagsbehov?

Og nei, spiser du nok proteiner trenger du ikke ekstra aminosyrer, og får null effekt av det. Det er så enkelt som det. Pøser du på med whey får du mer enn nok lysin f,x, som folk gnåler veldig mye om for tiden.

Amino Bcaa 222!? Den finnes liksom i vanlige proteiner?

Vi har 20 aminosyrer, 8 essensielle som vi ikke kan produsere selv. I en allerede balansert aminosyreprofil i tilstrekkelig størrelse hjelper det ingenting å tilføre mer. Link gjerne til studier hvis du har det.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde
« #14 : 07. desember 2009, 17:22 »
Her på forumet har tydeligvis de fleste så dårlig råd at de må velge mellom mat og tilskudd.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!