Skrevet av Emne: kickboksing i oslo?  (Lest 6250 ganger)

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: kickboksing i oslo?
« #15 : 16. desember 2009, 00:22 »
Haha..ser at dere har hatt det gøy uten meg Wink
 
 For å vise at jeg kan min kb historie;
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=90479.msg1321666#msg1321666

Kjenner den gjengen ganske godt,kan godt ta merittlista jeg..

Bård Trones VM gull -71kg amatør i Paris 91 (tror kan også burde takk Carlo Ryffel som fant feil,og fikk omgjort, på scoringspapirene i semifinalen som Bård hadde tapt 2-1)

Terje Arildsen VM gull -67kg amatør i Caorle 99

Thomas Kristiansen VM gull -71kg amatør i Caorle 99

Arild Mikalsen VM gull -63,5kg amatør i Maribor 05

Er også flere sølv og bronser til Thomas,Terje,Arild og flere i full.
Semi tar jeg ikke med men Eirik,Renate,Cecilia,Spiss og Tonje har mange gullmedajler internasjonalt.

Profesjonelle mestere i WAKO-PRO
Eirik Gundersen, Bergen Europamester -69 kg semikontakt 1998
Terje Arildsen, Bergen Europamester -66.8 kg fullkontakt 1998
Thomas Kristiansen, Bergen Verdensmester -69.1 kg fullkontakt 1999
Morten Spissøy, Bergen Europamester -75 kg semikontakt 1999
Eirik Gundersen, Bergen Verdensmester -69 kg semikontakt 2000

Verdt å nevne er vel at Thomas er den eneste som har verdt utenfor landets grenser for å forsvare titlen sin
som han aldri tapte,men gav fra seg da han la opp.



wow litt av en prestasjon og huske dato og vektklassene og om lett og fullkontakt ikke værst:)

photografisk minne denne karen hehe:)

jeg hadde aldri husket alle de detaljene såpass bra:) bare husket det gikk unna med tittler:)

mens vi er på emne når du nevnte at du sparret med tonje sørlie, husker hun godt jeg sparret med hun jeg og et par ganger, men på den tiden jeg var innom var værste jenten og sparre med cecilie hehe, hun gidde gutta run for the money:)

jeg trente endel annet også så kickboxing var kun hobby for min del, men ruttet nå fast innom der gjennom 90 tallet:) var en herlig gjeng der på den tiden, enig i at det virker som det har fallt litt....

du har trent der lenge du da el?
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Lillefighter

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 649
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 649

Sv: kickboksing i oslo?
« #16 : 16. desember 2009, 11:15 »
mens vi er på emne når du nevnte at du sparret med tonje sørlie, husker hun godt jeg sparret med hun jeg og et par ganger, men på den tiden jeg var innom var værste jenten og sparre med cecilie hehe, hun gidde gutta run for the money:)
Såå..du trente semikontakt du da.. Wink
Cecilia(ikke Cecilie..)ble verdensmester i semi og trente ikke annet i BKK,Tonje trente heller ikke full den tiden,bare semi og lett..Har bare sparra full med Tonje,som hun bare har satset på de seneste årene..hun gikk over til Champions da det var naturlig siden hun er sammen med Thomas.

du har trent der lenge du da el?
Øhm..hvor..?Fighter..?Siden 2000..før det Lørenskog,som ble lagt ned for mange år siden..

Forresten..; at "det virker som det har falt litt" er vel årets understatement.. Wink  :Smiley
"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali


Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: kickboksing i oslo?
« #17 : 16. desember 2009, 11:23 »
Såå..du trente semikontakt du da.. Wink
Cecilia(ikke Cecilie..)ble verdensmester i semi og trente ikke annet i BKK,Tonje trente heller ikke full den tiden,bare semi og lett..Har bare sparra full med Tonje,som hun bare har satset på de seneste årene..hun gikk over til Champions da det var naturlig siden hun er sammen med Thomas.


jeg trente semi første 1.5året el noe sånt gikk over på fullkontakt etter det og trente det endel år frem til litt etter 2000 engang, men trente endel annet og som sagt så testet ut endel, ikke exclusive kb:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: kickboksing i oslo?
« #18 : 16. desember 2009, 11:26 »

Øhm..hvor..?Fighter..?Siden 2000..før det Lørenskog,som ble lagt ned for mange år siden..

Forresten..; at "det virker som det har falt litt" er vel årets understatement.. Wink  :Smiley


ahh trodde du hadde trente i bergen og noen år kanskje siden du har full roen på klubbene her og:)
og kjente et par av "oldies" profilene og sparret med tonje, men det var kanskje i oslo?

ok falt litt mye da kanskje bedre? hehe:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Lillefighter

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 649
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 649

Sv: kickboksing i oslo?
« #19 : 16. desember 2009, 11:50 »
ahh trodde du hadde trente i bergen og noen år kanskje siden du har full roen på klubbene her og:)
og kjente et par av "oldies" profilene og sparret med tonje, men det var kanskje i oslo?
Kjenner jo Thomas ganske godt,og Arild og Ek.Daniel har jeg aldri snakket noe særlig med..
Har sparra med de fra Bergen som er på eller i nærheten av landslaget,dvs Tonje,Cathrine,Fam og Mulle(Marielle).
I Oslo ja..jeg er visst ikke så populær å sparre med visstnok.. Tongue
"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali


Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: kickboksing i oslo?
« #20 : 16. desember 2009, 12:25 »
Kjenner jo Thomas ganske godt,og Arild og Ek.Daniel har jeg aldri snakket noe særlig med..
Har sparra med de fra Bergen som er på eller i nærheten av landslaget,dvs Tonje,Cathrine,Fam og Mulle(Marielle).
I Oslo ja..jeg er visst ikke så populær å sparre med visstnok.. Tongue

daniel var litt rebellen han hehe:) han jeg traff mest på utenom når han var ute og festet litt i ny og ne osv:) grei kar han:)

cathrine og fan, muelle tror jeg aldri jeg har sparret med..
men thomas noen få ganger,
og bamsen jarle som endte i fengsel, han var faktisk vedig "grei" og sparre med, han tok ikke så hardt i, det var faktisk 2,3 jarle tror jeg men husker ikke om de satset men han ene var steinhard han eneste med svart belte av de på den tiden.
nilsen, han har du kanskje truffet på landslagsamling, hvis han er seriøs enna? han sparret jeg en god dose med..
unggutten eirik kom der på slutten av 90 tallet var det vel, vet du om han gjør det bra? han var bra talent:)

søren hukomelsen daler jaggu etterhvert, var jo en liten gjeng der men har nok glemt litt navnt etterhvert../

jaja, vi har vel bumpet nok tråden nå:))

lykke til videre i sporten siden du trener enna virker det som?Smiley)

skal forøvrig begynne litt igjen jeg og, men blir boksing først ihvertfall er litt sugen på bjj også, men sprørs når man trener vekter også, må nesten prioritere hva jeg velger og da får det blir vekter/fitness og boksing som cardio pr dags dato:)

The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: kickboksing i oslo?
« #21 : 16. desember 2009, 12:29 »
når boksingen er tatt opp igjen, får jeg sånn fansy tøff fighter member logo da lillefighter ? hehehehehe Grin Tongue

bare skøyer woot Grin Wink
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Lillefighter

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 649
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 649

Sv: kickboksing i oslo?
« #22 : 16. desember 2009, 12:39 »
unggutten eirik kom der på slutten av 90 tallet var det vel, vet du om han gjør det bra? han var bra talent:)
Du kan vel seriøst ikke mene Gundersen..?Da har du jo ikke fulgt med i det hele tatt..

når boksingen er tatt opp igjen, får jeg sånn fansy tøff fighter member logo da lillefighter ?
Skøyer eller ikke..tror du i det minste må ha nm medalje..husker ikke helt.. Smiley
"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali


Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: kickboksing i oslo?
« #23 : 16. desember 2009, 12:41 »
Du kan vel seriøst ikke mene Gundersen..?Da har du jo ikke fulgt med i det hele tatt..
Skøyer eller ikke..tror du i det minste må ha nm medalje..husker ikke helt.. Smiley

hehhe, nei ikke gundersen cmon...heheheheheheh:))
nei eirik el erik en utlendig som begynnte der og hadde vanvittig bra utvikling, tror han satset litt i seinere tid men jaggu ikke helt sikker..

nm medalje har jeg jo:))
teller det med gamle fra 90 tallet hehe:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: kickboksing i oslo?
« #24 : 16. desember 2009, 12:46 »

nm medalje har jeg jo:))
teller det med gamle fra 90 tallet hehe:)

dette var spøk altså, skal jeg ha fighter member logo får jeg ta meg en ny tittel i boksing neste år da:)
kan ikke ha noe "oldies" medaljer og kalle seg fighter memeber:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Lillefighter

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 649
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 649

Sv: kickboksing i oslo?
« #25 : 16. desember 2009, 12:53 »
nei eirik el erik en utlendig som begynnte der og hadde vanvittig bra utvikling, tror han satset litt i seinere tid men jaggu ikke helt sikker..
Sikker på du ikke mener Ek..(thai)?

Det er ikke så lett i boksing akkurat da..hvilken vektklasse går du i..?
"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali


Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: kickboksing i oslo?
« #26 : 16. desember 2009, 13:01 »
Sikker på du ikke mener Ek..(thai)?

Det er ikke så lett i boksing akkurat da..hvilken vektklasse går du i..?


nei ikke ek`en:) han er/var rå forresten:) vet ikke pr dags dato hvordan han er..

jeg bulker litt nå skal opp i over 80kg, men har høy forbrenning så går lett ned i -73kg:)
mest optimalt ville vært 75 el 77kg da hadde jeg slippet og gått opp/ned i vekt for mye men holdt det ganske stabilt hele veien..
men får se skal ihvertfall bulke meg litt opp, og se i januar hva som blir best, og se hvordan boksingen blir om jeg kan komme meg kjappt inn i det:)
men 73-75 hadde vært ganske bra tror jeg har en bra styrke fordel da men mister fart fordelen som jeg tror jeg kunne hatt på 75 og over..

hva tror du?
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: kickboksing i oslo?
« #27 : 16. desember 2009, 13:06 »
nei ikke ek`en:) han er/var rå forresten:) vet ikke pr dags dato hvordan han er..

jeg bulker litt nå skal opp i over 80kg, men har høy forbrenning så går lett ned i -73kg:)
mest optimalt ville vært 75 el 77kg da hadde jeg slippet og gått opp/ned i vekt for mye men holdt det ganske stabilt hele veien..
men får se skal ihvertfall bulke meg litt opp, og se i januar hva som blir best, og se hvordan boksingen blir om jeg kan komme meg kjappt inn i det:)
men 73-75 hadde vært ganske bra tror jeg har en bra styrke fordel da men mister fart fordelen som jeg tror jeg kunne hatt på 75 og over..

hva tror du?


tror jeg skal lage meg treningslogg i januar så kan jo folk fulge med og se om jeg får til noe bra:) og bli strengere på meg selv siden folk kan lese logger og pese:)

er enig i at noe bra resultater i amatør boksing er hardt, men det er jo ikke første prioriteten det, det med tittel neste år var litt ironisk, må først trene meg opp litt igjen terpe inn igjen teknikker osv så ta det derfra og se om jeg vil prøve meg litt utover om jeg føler at jeg kommer meg godt inn i det:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: kickboksing i oslo?
« #28 : 16. desember 2009, 13:17 »
anyways på tide og hit the gym her Grin

skal pm deg lillefighter når jeg vet mer om hvordan det blir og el logg er ute:) så kanskje har du noen tips osv til meg da:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Lillefighter

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 649
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 649

Sv: kickboksing i oslo?
« #29 : 16. desember 2009, 13:24 »
-75 er jo en real jævlig klasse..i begge idretter
Andreas Lødrup i kb,Glodi Eneste i boksing.
I -81 er Alexander Hagen,gå i -71 kg hvis du skal stille i NM..
det blir vel ikke før 2011 sikkert..denne klassen er nok da den tryggeste med god margin. Smiley
"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!