Skrevet av Emne: Hva er galt med damer som har muskler? :,(  (Lest 47996 ganger)

Utlogget ebeline

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 248

Hva er galt med damer som har muskler? :,(
« : 06. januar 2010, 15:19 »
noen som har noe og si?
Ingenting e umulig.

Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

Sv: Hva er galt med damer som har muskler? :,(
« #1 : 06. januar 2010, 15:21 »
Er ikke det bare fint da?? Wink
27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Hva er galt med damer som har muskler? :,(
« #2 : 06. januar 2010, 15:22 »
Ingenting galt med det Cheesy

Men det er noe galt med de som syns det er galt.

Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

Sv: Hva er galt med damer som har muskler? :,(
« #3 : 06. januar 2010, 15:24 »
Ingenting galt med det Cheesy

Men det er noe galt med de som syns det er galt.

honnør for den! Wink
27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Utlogget ebeline

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 248

Sv: Hva er galt med damer som har muskler? :,(
« #4 : 06. januar 2010, 15:24 »
jeg har plutselig begynt og ese litt ut i ryggen og får kjeft av maen at fortsetter jeg kommer jeg til og se ut som enn man.. greit jeg begynner og få muskler og sont nå men det han sa synes jeg var frekt.
Ingenting e umulig.

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Hva er galt med damer som har muskler? :,(
« #5 : 06. januar 2010, 15:29 »
jeg har plutselig begynt og ese litt ut i ryggen og får kjeft av maen at fortsetter jeg kommer jeg til og se ut som enn man.. greit jeg begynner og få muskler og sont nå men det han sa synes jeg var frekt.

Du kommer nok ikke til å se ut som en mann. Om du ikke har de samme hormonelle forutsetningene som en mann så vil du bare fremheve de kvinnelige formene. Hvem vil ikke ha en jente med mer spretten rumpe og faste lår, med en delikat stram mage og v-form? Slike dilemma kan du ofte løse bare ved å slutte å trene biceps, ettersom det er det folk legger mest merke til og merkelig nok fortere får assosiasjoner til å være et maskulint trekk...  Er heller ikke nødvendig med store armer for jenter bare så det er sagt.

Utlogget ola_

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 251
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 251

Sv: Hva er galt med damer som har muskler? :,(
« #6 : 06. januar 2010, 15:32 »
jenter skal være FEMENINE, men de kan jo ha lit muskler Smile

Utlogget ebeline

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 248

Sv: Hva er galt med damer som har muskler? :,(
« #7 : 06. januar 2010, 15:39 »
Du kommer nok ikke til å se ut som en mann. Om du ikke har de samme hormonelle forutsetningene som en mann så vil du bare fremheve de kvinnelige formene. Hvem vil ikke ha en jente med mer spretten rumpe og faste lår, med en delikat stram mage og v-form? Slike dilemma kan du ofte løse bare ved å slutte å trene biceps, ettersom det er det folk legger mest merke til og merkelig nok fortere får assosiasjoner til å være et maskulint trekk...  Er heller ikke nødvendig med store armer for jenter bare så det er sagt.

tingn er at han legger merk til ryggen min.. der er det problemet ligger... jeg har en øvelse på ryggen 1 gang i uka nårjeg kjører styrke fult kropsprogram.. og jeg har kun fremgang der.. ikke noe særligt de andre plasene

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89384.msg1366465;topicseen#new

og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå....
Ingenting e umulig.

Utlogget ebeline

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 248

Sv: Hva er galt med damer som har muskler? :,(
« #8 : 06. januar 2010, 15:40 »
se på linken du der står det meste :/
Ingenting e umulig.

Utlogget ebeline

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 248

Sv: Hva er galt med damer som har muskler? :,(
« #9 : 06. januar 2010, 15:40 »
jenter skal være FEMENINE, men de kan jo ha lit muskler Smile

det er sant men hvor er ligger grensen på for mye og for lite?
Ingenting e umulig.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Hva er galt med damer som har muskler? :,(
« #10 : 06. januar 2010, 15:48 »
det er sant men hvor er ligger grensen på for mye og for lite?

Den grensen er jo forskjellig fra menneske til menneske - eller skal vi si fra mann til mann. Det finnes de mennene som liker mye muskler på en kvinne, og det finnes dem som mener at Jessica Biel har for mye muskler ...
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Hva er galt med damer som har muskler? :,(
« #11 : 06. januar 2010, 15:52 »
Ser at du har hatt fremgang på ryggen... Men det jeg ville gjort er å fortsette som du gjør, og kanskje holde fokuset mer på andre øvelser. Du må også huske at mennesker har en del intramuskulært fett, i tillegg til underhudsfett, som gjør at du vil se mer biff ut når du ikke er i veldig god form. Dama mi er flink å spise, og ser ganske mye kraftigere ut på 75kg, i motsetning til konkurranseform på under 60 kg. Når hun var så tung så var det absolutt ingen som ville ha karakterisert henne som overvektig, hun hadde 6 pack fortsatt, men hun har en tendens til å lagre mye intramuskulært fett. Som er vanlig hos jenter.

Så vurder å kutt ned på rygg treningen, mulig mest vedlikehold, og hold fokus på de øvelsene som fremhever de feminine formene. Evt., ta av deg litt mer fett (men det er du jo allerede i gang med). Så ikke sikkert at du er på vei i feil retning, bare at du må innom dette stadiet på veien dit du skal -altså feminin og fit (?).

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Sv: Hva er galt med damer som har muskler? :,(
« #12 : 06. januar 2010, 15:53 »
tingn er at han legger merk til ryggen min.. der er det problemet ligger...

Nope, problemet ligger ikke ved ryggen din. Problemet ligger ved mannen din Smiley

Liker du å trene og trives med det så bør han ikke gjøre annet enn å støtte deg...
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget ebeline

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 248

Sv: Hva er galt med damer som har muskler? :,(
« #13 : 06. januar 2010, 16:01 »
Ser at du har hatt fremgang på ryggen... Men det jeg ville gjort er å fortsette som du gjør, og kanskje holde fokuset mer på andre øvelser. Du må også huske at mennesker har en del intramuskulært fett, i tillegg til underhudsfett, som gjør at du vil se mer biff ut når du ikke er i veldig god form. Dama mi er flink å spise, og ser ganske mye kraftigere ut på 75kg, i motsetning til konkurranseform på under 60 kg. Når hun var så tung så var det absolutt ingen som ville ha karakterisert henne som overvektig, hun hadde 6 pack fortsatt, men hun har en tendens til å lagre mye intramuskulært fett. Som er vanlig hos jenter.

Så vurder å kutt ned på rygg treningen, mulig mest vedlikehold, og hold fokus på de øvelsene som fremhever de feminine formene. Evt., ta av deg litt mer fett (men det er du jo allerede i gang med). Så ikke sikkert at du er på vei i feil retning, bare at du må innom dette stadiet på veien dit du skal -altså feminin og fit (?).

jo jeg kjører på kardio og intervall og masse kjernemusklatur øvelser. og har kun styrke en gang i uka.. burde jeg bare kutte ut styrken på ryggen noen uker og så ta igjen litt etter noen uker bare for og opprettholde? ja er fettet som skal av. spiser 1300kcal bare sunt og trener 6 dager i uka så merker på vekta at den er på vei nedover men håper det er fette som renner av. skal litt til og komme i for etter en graviditet for noen Smiley
Ingenting e umulig.

Utlogget ebeline

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 248

Sv: Hva er galt med damer som har muskler? :,(
« #14 : 06. januar 2010, 16:03 »
Nope, problemet ligger ikke ved ryggen din. Problemet ligger ved mannen din Smiley

Liker du å trene og trives med det så bør han ikke gjøre annet enn å støtte deg...

ja jeg er enig. syns bare det e veldi trist an isje støtte meg mer enn det han gjør :/ klage på eg spise lide trene for mye og nå at eg e snart støre en han i bredden. e jo isje min feil han isje gidde og trena sont som han jore før :/
Ingenting e umulig.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!