Skrevet av Emne: Billig maskinklipp? (trondheim)  (Lest 5211 ganger)

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Billig maskinklipp? (trondheim)
« : 15. mars 2010, 00:49 »
Noen som vet av noe sted som tilbyr billig maskinklipp (type 4mm) i Trondheim, eller har noen synspunkter på hvor mye dette bør koste? Var innom et sted i nærheten av der jeg jobber, og de skulle ha 250 spenn, noe som er helt uaktuelt å betale for en 5 minutters jobb.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Billig maskinklipp? (trondheim)
« #1 : 15. mars 2010, 00:58 »
Kjøp deg en maskin selv, koster vel ikke all verden? Og du har mange gratis klipper fremover. Smiley Får alltid stefaren min til å maskinklippe meg når jeg er hjemme, det er najs.

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Billig maskinklipp? (trondheim)
« #2 : 15. mars 2010, 01:10 »
Jeg kan paa det varmeste anbefale Frankern i Fjordgata, er en stund siden jeg har klipt meg der naa men han har somregel meget gunstige priser og tilby.

Det eneste du maa passe paa, er og tilrettelegge klippen din til korrekt tidspunkt da Frankern sitter bak laas og slaa ca hver sjette maaned da han konstant blir ferska for salg av smuglersprit og andre lysky aktiviteter.  Klientellet som kommer til Frankern er noe tvilsomme typer som strengt tatt kommer for andre grunner enn og klippe seg(de vil kjoepe billig sprit), en gang mens jeg satt og venta i koe hos Frankern saa ble jeg tilbydt en TV til meget gunstig pris, selgeren kunne desverre ikke tilby noen form for garanti saa jeg maatte si nei takk.

Frankern praktiserer ogsaa RILUM prinsippet(Rett i lomma uten moms metoden), og dette bidrar ogsaa til og kutte ned prisene for forbrukerne.

Vet ikke om du har hoert om denne mannen jeg, det pleier og dukke opp en liten notis i Adressavisa naa og da naar han blir ferska for det ene og det andre og der pleier det og staa hvor lenge han skal sitte inne denne gangen, man kan bruke disse notisene til og planlegge neste klipp til datoen han slipper ut av buret.

Man kan si hva man vil om Frankern, men han er flink og klippe, og prisene er gode, jeg husker ikke adressen, men salongen hans holder til paa paa soersiden av Fjordgata, ca midt i mellom Munkegata og Prinsens gate, er bare og se etter skiltet med navnet hans paa(Frank Kystads frisoer salong)

Husker ikke noyaktige priser men tror ikke du finner mange i Trondheim som kan slaa ham paa det omraadet iallefall.

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Billig maskinklipp? (trondheim)
« #3 : 15. mars 2010, 10:43 »
Kjøp deg en maskin selv, koster vel ikke all verden? Og du har mange gratis klipper fremover. Smiley Får alltid stefaren min til å maskinklippe meg når jeg er hjemme, det er najs.

Har egen maskin, men er litt mye prakk å måtte få noen til å hjelpe til for å ta nakken og bak ørene. Smiley Innser at jeg gjerne skulle ha betalt noen for å gjøre jobben, bare ikke 250 spenn. Smiley

Men jeg skal sjekke ut denne tvilsomme fyren i fjordata. Smiley

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Billig maskinklipp? (trondheim)
« #4 : 15. mars 2010, 11:04 »
Har egen maskin, men er litt mye prakk å måtte få noen til å hjelpe til for å ta nakken og bak ørene. Smiley Innser at jeg gjerne skulle ha betalt noen for å gjøre jobben, bare ikke 250 spenn. Smiley

Men jeg skal sjekke ut denne tvilsomme fyren i fjordata. Smiley
Bruk to speil, så går det helt fint å gjøre det på egenhånd. Funker i allefall fint for meg.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Billig maskinklipp? (trondheim)
« #5 : 15. mars 2010, 11:20 »
http://www.barbershop.no/gavesett/barbering-startsett-1.html

Kjøp deg start pakken der.
Du betaler ca 100-150 kr i "kniver" til høvelen pr år. (amazon)
4 mm vokser ut på ei uke, så hvorfor ikke ta hele hodet?
Hodet shave og barbering til under 200 kr pr år etter du har kjøpt start settet. Smiley

Ps: gjør du det på denne måten slipper du lugubre trondheims kriminelle.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Billig maskinklipp? (trondheim)
« #6 : 15. mars 2010, 21:32 »
http://www.barbershop.no/gavesett/barbering-startsett-1.html

Kjøp deg start pakken der.
Du betaler ca 100-150 kr i "kniver" til høvelen pr år. (amazon)
4 mm vokser ut på ei uke, så hvorfor ikke ta hele hodet?
Hodet shave og barbering til under 200 kr pr år etter du har kjøpt start settet. Smiley

Ps: gjør du det på denne måten slipper du lugubre trondheims kriminelle.

Trodde glattbarbering av skallen var noe man gjorde for å dekke over at hårfestet begynte å trekke seg litt tilbake? Smiley Har fremdeles manken i behold, så da går jeg for 4mm for å ikke bli forvekslet med de med måne osv. Smiley

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Billig maskinklipp? (trondheim)
« #7 : 15. mars 2010, 21:56 »
Trodde glattbarbering av skallen var noe man gjorde for å dekke over at hårfestet begynte å trekke seg litt tilbake? Smiley Har fremdeles manken i behold, så da går jeg for 4mm for å ikke bli forvekslet med de med måne osv. Smiley
The comb-over of the 90s.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!