Skrevet av Emne: alephzain  (Lest 1045 ganger)

Utlogget alephzain

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 60
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 60

  • 27 år - 72 kg
alephzain
« : 31. januar 2010, 17:18 »
Hei alle sammen Smiley

Jeg har hengt her en stund, så det var vel på tide med en introduksjon.

Heter Atle, bor i Sandnes og trener på Elixia Forus. Er helt nybegynner når det gjelder trening og kosthold, prøver å lese meg til det meste selv, samt få litt tips her og der.

Har trent aktivt i ca 2 år, startet med kardio for å få vekk fettet (minus 30 kg), så påbegynte jeg styrketrening for ca 1 år siden.

Målene mine med treningen er å bli sterkere, vedlikeholde en lav fettprosent samt ha mest mulig muskelmasse.

Trener for tiden 2-split, så uka mi ser slik ut:

Mandag: Overkropp
Tirsdag: Bein
Onsdag: Hvile
Torsdag: Overkropp
Fredag: Bein
Lørdag: Hvile
Søndag: Lett kardio

Liker veldig godt å trene kroppsvektøvelser (chins, dips, etc) med vekter, og nylig klarte jeg min første muscle-up i ringer.

Kostholdsregimet mitt har i de siste 4 mnd bestått i IF (Intermittent Fasting ala leangains.com) og er fornøyd med det. Tidligere sleit jeg med at frekvente måltider gjorde at jeg straks ble dødssulten igjen etterpå, så dette er en grei måte å styre appetittkontroll og enklere å ca måle faktisk kaloriinntak etc.

Har ikke noen bilder på lager annet enn det som er profilbildet mitt, jeg får heller legge ut noen når jeg begynner å få noe som kan ligne på muskler...

alephzain


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!