Skrevet av Emne: Ta en titt?  (Lest 1034 ganger)

Utlogget Liv@r.B

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Ta en titt?
« : 13. februar 2010, 12:41 »
Heihei Tongue Har satt opp eit kostholdt til meg selv. Å lurer egenlig bare på et par små ting Wink

1. Vill eg vokse på dette inntaket?
2. Er Det noe eg burde hatt mer av?
3. Eventuelt noe eg burde hat mindre av?

Taknemlig for alle svar og tips Grin



Kosthold


                                              KCAL            PROTEIN             KARBO            FETT
07:00

100g Havregryn                        365                   13                     61                 7
67,5g Wheytech shake            255                   51                      9                 1,5
5g Creatine                               20                     0,1                    0,1              0,1
Multivitaminer

11:15

4 skiver ost & shinke


15:00

170g Nudler                              650                    21                   100              23
67,5g Wheytech shake            255                   51                      9                1,5
5g Creatine                               20                     0,1                    0,1              0,1

17:00

Middag heima...


19:00

80g Cellmax                            294                   4                        63               0,5
1 Banan                                    91                    1                        20               0,5
Tunfisk                                    109              24.50                                         1,2

21:00

100g Havregryn                        365                   13                     61                 7
1 beger Skyr                             101                  17,9                   6,6              0,3
5g Creatine                               20                     0,1                    0,1              0,1


Totalt:                                      2545                196,7                329,9          42,8   


Husk!

Drikk 0,5 liter vann til hvertmåltid. Minimum 3 liter vann daglig.

På Treningsdager.

Før trening: 5g Creatine 3 kapsler D-ribrose.

Etter trening: 3 kapsler D-ribrose, 80g Cellmax, 65,7g Wheytech shake.

Utlogget bartlaus

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Ta en titt?
« #1 : 13. februar 2010, 12:45 »
Kommer fullstendig an på hva som inngår i "middag", og hvor stor eller liten du er fra før.

Ellers: Trøkk innpå med h-melk og egg.

Utlogget Liv@r.B

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Sv: Ta en titt?
« #2 : 13. februar 2010, 12:48 »
Kommer fullstendig an på hva som inngår i "middag", og hvor stor eller liten du er fra før.

Ellers: Trøkk innpå med h-melk og egg.

Glemte å ta med det. Er 172 cm høy Veier 67kg. og er 17 år.
Bor ennda heima så er litt vanskeli å besteme middagen..Tongue

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ta en titt?
« #3 : 13. februar 2010, 12:54 »
Når man er fersk så vil du merke at det går veldig fort med styrken osv. Du vil vokse , men etter som du blir større så må du spise mer.

Hva med vitaminer  og ikke minst VANN. Når du bruker kreatin er det viktig med vann drikk 3 L vann hverdag.

Utlogget Liv@r.B

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Sv: Ta en titt?
« #4 : 13. februar 2010, 12:55 »
Når man er fersk så vil du merke at det går veldig fort med styrken osv. Du vil vokse , men etter som du blir større så må du spise mer.

Men det ser greit ut som en foreløpig start?Smiley

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ta en titt?
« #5 : 13. februar 2010, 12:59 »
Men isteden for at du skal være avhengig av av så mye kosttilskudd i starten kan du ha litt ekstra med havegryn isteden for karbo tilskudd. Når du føler at du har behov for det så går det greit å ha et inntak av det evt vis du ikke har tid til å lage havegryn osv.

Sry leste ikke gjennom alt men ser du har multivits men uanst ja det er en god start !
 

Utlogget Liv@r.B

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Sv: Ta en titt?
« #6 : 13. februar 2010, 13:02 »
Men isteden for at du skal være avhengig av av så mye kosttilskudd i starten kan du ha litt ekstra med havegryn isteden for karbo tilskudd. Når du føler at du har behov for det så går det greit å ha et inntak av det evt vis du ikke har tid til å lage havegryn osv.

Sry leste ikke gjennom alt men ser du har multivits men uanst ja det er en god start !
 


Takk for hjelp og tips:)

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ta en titt?
« #7 : 13. februar 2010, 13:23 »
Ingen årsak men bare ha det i bakhodet at etter hvert som vekten  slutter å gå opp må du spise mer. For å gå opp i vekt burde du ha 200-300 kcal overskudd

Utlogget Liv@r.B

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Sv: Ta en titt?
« #8 : 13. februar 2010, 13:29 »
Ingen årsak men bare ha det i bakhodet at etter hvert som vekten  slutter å gå opp må du spise mer. For å gå opp i vekt burde du ha 200-300 kcal overskudd

Ska huske det Wink fikk tidligerre beskje om at eg måtte lige litt over 2000kcal for å vokse i starten noe som eg har prøvd å satse på i kostholdet. Dette stemmer eller? 

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ta en titt?
« #9 : 13. februar 2010, 14:57 »
Som sakt du må ha et 200-300 kcal overskudd av det du skal egentli ha
og hvor mye kcal du trenger i forhold til vekten må du nok finne ut selv , men jo større du  blir jo mer kcal trenger du

 Du vil vokse med det kostholdet men i min mening da så vil jeg spart på karbopulveret evt brukt det en dag hvor jeg ikke får i meg havegrynet eks eller tilsette det til et måltid hvor det ikke er så mye karb . Prøv å sats litt mer på matvarer når det gjelder karbo alltid det som funker Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!