Skrevet av Emne: Over 3,5 gongar KV i benk!  (Lest 11434 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Over 3,5 gongar KV i benk!
« #60 : 24. februar 2010, 18:27 »
Så videoen nå og synes ikke han har så ekstremt kort løftevei. Begynte å lure på om jeg så på feil video etter å ha lest kommentarene først.

Enn helt annen sak er at alt under tre-træjve er helt rævva, men det får nå være så.

Forøvrig er raw bare tull, oppfunnet av sutrete folk som går på trygd og som påstår at styrkeløft er dyrt, og er de samme menneskene som røk ut i første runde av smerteforsøkene ved universitetet i Tromsø.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: Over 3,5 gongar KV i benk!
« #61 : 24. februar 2010, 18:40 »
Klart man ikke er styrkeløfter før man stiller på stevner! Blir du fotballspiller av å trene fotball (som du sier) uten å spille kamper? Er en rallysjåfør fordi en tar med seg bilen ut på grusveien og spinner litt? Nei og nei...

Ikke ta det ille opp men hvor vil du med dette? Du skal jo stille snart! Poenget er at du snakker som du er raw løftingens yppersteprest i Norge, og det er egentlig ganske morsomt ettersom du pr definisjon ikke en gang har konkurrert raw. Når man iblander dette med gjentatt håning og pissinnlegg hvor du hele tiden sparker mot draktløftere (mye mer enn den "nedrakkingen mot rawløftere" som du driver å bæljer om) så er totalen en ekstremt slitsom adferd. Men nå har vel egentlig jeg sakt mitt, du skal få oppføre deg som du vil og for alt jeg vet kan det være noen underliggende årsak til dette som jeg ikke har kompetanse til å pirke borti. Du koser deg sikkert med ditt mentale bilde av raw-løfting som en forhatt undergrunnsaktivitet hvor du er blandt de sentrale utøverene hvor drakter må hates som om de var skapt av satan selv.

Beklager mine innlegg, trekker de tilbake - var bare begeret som rant litt over.

Back to topic? Smiley


Rosenborg har betalte spiller i junior lag som enda ikke har spilt tippekamper, bare spilt fottball på skolen ect, er de fottball spillere?

D du sier er at man kan kjøre slalom, gå på ski, sykkle osv osv, i 10år å bli helt sinnsykt god, men er bare mannen i gata til man stiller på et offisielt stevne? Ok, du vet nok best.

Du kommer med voldsomme annklager hær å kaller meg "yttersteprest" innen RAW løfting, mester av utstyrs håning å pissinnlegg? Har jeg sagt at jeg er d? Dette må du gå nermere innpå, for da vet du noe ikke jeg vet. Lag gjerne en ny tråd om dette Wink

99% av mine venner er utstyrs løftere, du får høre me de om de får ros å positive tilbakemeldinger når de perser med utstyr, lr om jeg har en preken om hvor tøff jeg er som løfter raw, å de jukser å suger Wink

Over å ut, snakkes på RM
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Over 3,5 gongar KV i benk!
« #62 : 24. februar 2010, 18:54 »
D du sier er at man kan kjøre slalom, gå på ski, sykkle osv osv, i 10år å bli helt sinnsykt god, men er bare mannen i gata til man stiller på et offisielt stevne? Ok, du vet nok best.
Jepp. Eventuelt kan man sette hobby fremfor. Hobbysyklist f.eks. Dette er vel ikke så utrolig? Man er ikke aktiv utøver før man faktisk stiller, jeg er ikke svømmer som Phelps fordi jeg svømmer rundt om sommeren.

Sitat
Du kommer med voldsomme annklager hær å kaller meg "yttersteprest" innen RAW løfting,
Nei det gjør jeg ikke - snarere tvert imot.

Sitat
mester av utstyrs håning å pissinnlegg?
Dette er dine ord... Huh

Sitat
Har jeg sagt at jeg er d? Dette må du gå nermere innpå, for da vet du noe ikke jeg vet.
Nei, trolig derfor jeg aldri har påstått at du har sakt det.

Sitat
99% av mine venner er utstyrs løftere, du får høre me de om de får ros å positive tilbakemeldinger når de perser med utstyr, lr om jeg har en preken om hvor tøff jeg er som løfter raw, å de jukser å suger Wink
Hvordan du er på privaten vet jeg ikke, er brukeren Ditto jeg snakker til og her inne er vel jeg ikke alene som oppfatter deg som en ekstremt innbitt raw forkjemper som veldig lett prater piss om utstyr.

Sitat
Over å ut, snakkes på RM
Du er sikkert opptatt med løfting selv om du slipper å surre på deg bind - men skal ihvertfall heie når du løfter som sakt Smiley

Ser at det meste av kritikk av dine innlegg som jeg kommer med går deg rett over hodet, jeg vet ikke hva du tror jeg sier eller hvordan du tolker det, men det er ikke vits i å fortsette diskusjonen i så måte.

Edit:
Sitat

Rosenborg har betalte spiller i junior lag som enda ikke har spilt tippekamper, bare spilt fottball på skolen ect, er de fottball spillere?


Nå roter du..
Tipper de har spilt fotballkamper så da er de såklart fotballspillere - man må jo selvfølgelig ikke ha deltatt i styrkeløft VM eller NM for den saks skyld, men det å faktisk ha deltatt på et stevne for å kalle seg styrkeløfter, løftet raw for å være rawløfter, ha spilt en fotballkamp for å være fotballspiller er da såklart påkrevd! Ellers er jeg vektløfter, styrkeløfter, strongman, langrennsløper, sprinter, bodybuilder, fitnessdeltager, høydehopper, lengdehopper, sportsfisker, fotballspiller, basketspiller, svømmer, fridykker og syklist for å sette det på spissen. Og det er jeg ikke  Wink

Men igjen - dette er ikke så viktig Ditto - du forstår meg sikkert om du tenker over det. Jeg har min mening du har din.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: Over 3,5 gongar KV i benk!
« #63 : 24. februar 2010, 19:24 »
D er vell foskjell på å satse 10år på enn sport for å bli best mulig før man konkurerer, enn å prøve den sporten om sommeren osv?


Jeg skal kun delta i benk i helga, bøy å mark styrke er ikke noe å skryte av pr dags dato, heller ikke benken da. så nei jeg skal ikke surre på meg bind Wink
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget Ske

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 874
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 874

Sv: Over 3,5 gongar KV i benk!
« #64 : 24. februar 2010, 19:50 »
Var det ikke over og ut Ditto?
260-195-280 raw stevne

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: Over 3,5 gongar KV i benk!
« #65 : 24. februar 2010, 19:54 »
Var det ikke over og ut Ditto?

Skal ut en tur ja Wink
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget Ske

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 874
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 874

Sv: Over 3,5 gongar KV i benk!
« #66 : 24. februar 2010, 19:56 »
Hils!! Grin Lykke til på RM forresten Smiley
260-195-280 raw stevne

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: Over 3,5 gongar KV i benk!
« #67 : 24. februar 2010, 20:02 »
RM blir vell ikke noe å juble for, skulder skade så d holder, så blir ikke mange kg som går opp, er med for å trene på å holde hode kaldt, signaler osv Smiley

takk anyway
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget S.Sandness

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 925
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 925

Sv: Over 3,5 gongar KV i benk!
« #68 : 24. februar 2010, 22:52 »
Hvor sier jeg det er pga stevnedeltagelsen hans? Lov å uttrykke meningen sin ja, leste du i det hele tatt innlegget du quota? Vi er flere som tok det der som nedrakking... Smiley

Her:

Da er du ingen "rawløfter" bare en liksomstyrkeløfter med lite utstyrstrening. Skal likevel heie på deg på RM, spennende med dedikerte raw-løftere, men du kan gjerne ta deg en liten holdningsendring, å ikke oppføre deg som du er personifiseringen av rawløfting i Norge uten å noen sinne ha stilt.

Synes dette var litt nedrakking faktisk  dry
Reconstruction in progress Smiley

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Over 3,5 gongar KV i benk!
« #69 : 24. februar 2010, 22:57 »
Jeg foreslår at samtlige vasker sanden ut av fitta si og derpå drar litt markløft Wink 

Man kan ikke kalle seg styrkeløfter før man deltar på sanksjonerte stevner, inntil da er man hobbyløfter.   Snakkes på RM alle sammen!
Non Plus Ultra

Utlogget Johnny Puma

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Sv: Over 3,5 gongar KV i benk!
« #70 : 24. februar 2010, 23:06 »
Toshihiko Noda lyfta 237.5kg på 67.5kg kroppsvekt under det japanske benkpressmeisterskapet.

http://www.ironscene.com/videos/3885_toshihiko_noda_237.5kg_wr_benchpress@67.5

http://www.styrkeboka.com/index.php/topic,952.0.html


Dette blir bare for dumt, synes jeg. Hvor langt løfter han? 10cm?

Snart klarer man vel å grave fram en utøvere som ikke trenger å bevege armene i det hele tatt i benkpress og slik sett klarer vekta han får løftet ut fra benken.

Utlogget S.Sandness

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 925
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 925

Sv: Over 3,5 gongar KV i benk!
« #71 : 24. februar 2010, 23:13 »
Jeg foreslår at samtlige vasker sanden ut av fitta si og derpå drar litt markløft Wink 

Man kan ikke kalle seg styrkeløfter før man deltar på sanksjonerte stevner, inntil da er man hobbyløfter.   Snakkes på RM alle sammen!

Joda, den er grei Smiley  Men man må få uttrykke sine meninger uten og være styrkeløfter Grin
Reconstruction in progress Smiley

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Over 3,5 gongar KV i benk!
« #72 : 24. februar 2010, 23:28 »
Selvfølgelig, men å skrive at "dette er ingen prestasjon" O.s.v kan man fint la være å skrive Wink
Non Plus Ultra

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Over 3,5 gongar KV i benk!
« #73 : 25. februar 2010, 00:20 »
Joda, den er grei Smiley  Men man må få uttrykke sine meninger uten og være styrkeløfter Grin

Dude, dette er ingen som har sakt ikke er lov.

Det med rawløftinga hadde ingenting med at han ikke får si det han mener eller noe, bare jeg som irriterte meg over Ditto og det jeg mente var en oppførsel som han var personifiseringen av rawløfting i norge. Men vi har skværa opp på PM nå.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget S.Sandness

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 925
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 925

Sv: Over 3,5 gongar KV i benk!
« #74 : 25. februar 2010, 06:34 »
Ok Smiley
Reconstruction in progress Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!