Skrevet av Emne: Styrketrening og rohypnol?  (Lest 8152 ganger)

Utlogget disc0

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Styrketrening og rohypnol?
« : 20. februar 2010, 18:05 »
Før noen setter kaffen i halsen og tror at jeg har tenkt å knipse noen hyppere, for så dra å løfte jern, kan dere ta det helt med ro! Har ikke tenkt til det biggrin

Men jeg skal å rotfylle ei tann hos tannlegen på tirsdag, og pga tannlegeskrekken min skal jeg komme dit en halvtime før og ta en dose rohypnol for å roe nervene. Før tannlegetimen hadde jeg tenkt å trene styrketrening, og det jeg lurer på er om rohypnolen får noe å si for restitusjonen av musklene? Altså på samme måte som f.eks. alkohol har det. Noen som vet noe som helst om dette? Tannlegen sa forøvrig at jeg resten av dagen ikke burde kjøre bil, og aller helst bare ligge å slappe av på sofaen.

På forhånd takk.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #1 : 20. februar 2010, 18:09 »
Hvis man går ut ifra at man kan legge på seg en kilo muskel pr år...
delt på 52 uker blir det 19 gram i uka.
delt på 3 økter blir det litt i overkant av 6gram...

Så hvis hypperne skulle gjøre at du ikke bygde muskler den dagen, så snakker vi om 6 gram...

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #2 : 20. februar 2010, 18:11 »
rohypnol?. . .

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #3 : 20. februar 2010, 18:13 »
ja, apropos...

Det er nok mer sannsynlig at tannlegen vil gi deg vival eller valium.... Rohypnol eller flunipam er vel ikke så mye brukt lenger.... Wink

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #4 : 20. februar 2010, 18:19 »
ja, apropos...

Det er nok mer sannsynlig at tannlegen vil gi deg vival eller valium.... Rohypnol eller flunipam er vel ikke så mye brukt lenger.... Wink

rohypnol finnes ikke i norge lenger (ikke lovlig that is), men flunipam bruker vi på ahus i alle fall Wink
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #5 : 20. februar 2010, 18:22 »
rohypnol finnes ikke i norge lenger, men flunipam har vi på ahus i alle fall Wink
Finnes jo??!!
Kanskje ikke på ahus, men ta banen til sentrum og vift med en tohundrelapp... Wink (der så jeg editen din.. Smiley )

Flunipam er det samme som rohypnol, men det vet du sikkert. Benzodiasepin som har flunitrazepam som virkestoff.

Utlogget disc0

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #6 : 20. februar 2010, 18:32 »
Egil og Velsle: Flunipam het det, ja. Men var i følge tannlegen visstnok akkurat det samme virkestoffet som i rohypnol.

Egil: Hvis man deler det opp sånn, så kan man jo stille seg det samme spørsmålet foran hver trening: "Er det noen vits i å trene i dag, hvis jeg kun legger på meg 6 gram med muskler?". Enig?

Utlogget disc0

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #7 : 20. februar 2010, 18:33 »
MEN, noen av dere som vet om det har noe å si for restitusjonen!?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #8 : 20. februar 2010, 18:41 »
Egil og Velsle: Flunipam het det, ja. Men var i følge tannlegen visstnok akkurat det samme virkestoffet som i rohypnol.

Egil: Hvis man deler det opp sånn, så kan man jo stille seg det samme spørsmålet foran hver trening: "Er det noen vits i å trene i dag, hvis jeg kun legger på meg 6 gram med muskler?". Enig?
Duh.... vi har allerede stadfestet hva det er, og medmindre du popper hyppere, så har jeg og vesle sett flere av disse enn du har. Poenget er at det ikke er vanlig å bruke som beroligende lenger pga virkning og bivirkning. Som jeg skrev so er valium og Vival mer brukt av tannleger.

Punkt 2, selvfølgelig er det vits i å trene hver dag når man legger på seg 6 gram med muskler. For styrke kommer på to måter. Via hypertrofi og via tilpasning av CNS. Selv om man ikke legger på seg enorme mengder muskler av å trene, så vil man bli sterkere av ei økt.

ENhver med rasjonell tankegang skjønner at en enkelt gangs bruk av rohypnol har null å si for restitusjon i negativ retning. kanskje du tilogmed får en veldig veldig avslappet dag og dermed får restituert deg knallbra.

MEdmindre du er i vancouver nå og skal gå langrenn imorgen, så tviler jeg på at det har noen spes innvirkning på din atlestiske fremgang... *ler*

Utlogget disc0

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #9 : 20. februar 2010, 18:51 »
Duh.... vi har allerede stadfestet hva det er, og medmindre du popper hyppere, så har jeg og vesle sett flere av disse enn du har. Poenget er at det ikke er vanlig å bruke som beroligende lenger pga virkning og bivirkning. Som jeg skrev so er valium og Vival mer brukt av tannleger.

Punkt 2, selvfølgelig er det vits i å trene hver dag når man legger på seg 6 gram med muskler. For styrke kommer på to måter. Via hypertrofi og via tilpasning av CNS. Selv om man ikke legger på seg enorme mengder muskler av å trene, så vil man bli sterkere av ei økt.

ENhver med rasjonell tankegang skjønner at en enkelt gangs bruk av rohypnol har null å si for restitusjon i negativ retning. kanskje du tilogmed får en veldig veldig avslappet dag og dermed får restituert deg knallbra.

MEdmindre du er i vancouver nå og skal gå langrenn imorgen, så tviler jeg på at det har noen spes innvirkning på din atlestiske fremgang... *ler*

Hehe.. Ikke bli sint! Er så talentløst med folk som blir snurte på forum. (Og vær så snill ikke svar: "Sint, jeg?? Hvis du tror DET var å være sint har du ikke sett meg sint, lille venn.." Eller noe i den duren, hehe..  Wink."

Uansett, det ER Flunipam jeg får hos tannlegen, uansett hvor uvanlig dette middelet er nå til dags. Det var hun som sa det til meg, og ikke noe jeg antar. Så på samme måte som at det ikke er bra å drikke masse alkohol etter en treningsøkt, lurer jeg på om det samme gjelder for flunipam. Altså, om kroppen retter all fokus på å kvitte seg med stoffet, som igjen går ut over restitusjonen av musklene. Nå ser jeg jo at du svarer at det ikke har noe å si, og hvis du står inne for det aksepterer jeg svaret uten å mukke. Takker!

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #10 : 20. februar 2010, 18:53 »
Finnes jo??!!
Kanskje ikke på ahus, men ta banen til sentrum og vift med en tohundrelapp... Wink (der så jeg editen din.. Smiley )

Flunipam er det samme som rohypnol, men det vet du sikkert. Benzodiasepin som har flunitrazepam som virkestoff.

ja fant ut at rett skal være rett Tongue
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #11 : 20. februar 2010, 18:54 »
Hehe.. Ikke bli sint! Er så talentløst med folk som blir snurte på forum. (Og vær så snill ikke svar: "Sint, jeg?? Hvis du tror DET var å være sint har du ikke sett meg sint, lille venn.." Eller noe i den duren, hehe..  Wink."

Uansett, det ER Flunipam jeg får hos tannlegen, uansett hvor uvanlig dette middelet er nå til dags. Det var hun som sa det til meg, og ikke noe jeg antar. Så på samme måte som at det ikke er bra å drikke masse alkohol etter en treningsøkt, lurer jeg på om det samme gjelder for flunipam. Altså, om kroppen retter all fokus på å kvitte seg med stoffet, som igjen går ut over restitusjonen av musklene. Nå ser jeg jo at du svarer at det ikke har noe å si, og hvis du står inne for det aksepterer jeg svaret uten å mukke. Takker!
rofl

Klovn!

Jeg har svart deg to ganger... og det er ikke rart du får latter som reaksjon, når du først sier du skal få rohypnol, og så etterpå må rette det til Flunipam..

i tillegg så har du nok diskutert for lite med meg til å greie å tolke mine svar som sinne. Du har ikke lest mine sinna-innlegg. Jeg himler mer med øynene.

Kos deg hos tannlegen og trøst deg med at det sikkert går bra... Smiley

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #12 : 20. februar 2010, 19:06 »
Hehe.. Ikke bli sint! Er så talentløst med folk som blir snurte på forum. (Og vær så snill ikke svar: "Sint, jeg?? Hvis du tror DET var å være sint har du ikke sett meg sint, lille venn.." Eller noe i den duren, hehe..  Wink."

Uansett, det ER Flunipam jeg får hos tannlegen, uansett hvor uvanlig dette middelet er nå til dags. Det var hun som sa det til meg, og ikke noe jeg antar. Så på samme måte som at det ikke er bra å drikke masse alkohol etter en treningsøkt, lurer jeg på om det samme gjelder for flunipam. Altså, om kroppen retter all fokus på å kvitte seg med stoffet, som igjen går ut over restitusjonen av musklene. Nå ser jeg jo at du svarer at det ikke har noe å si, og hvis du står inne for det aksepterer jeg svaret uten å mukke. Takker!

Hahaha! Digger at du beskylder den kanskje minst sinte personen på hele dette forumet for å bli sint på grunn av DINE innlegg. Eneste følelsen dine innlegg kan vekke overhode må vel være en mild humring og litt glising, som når en med downsyndrom vil lukte på deg.

Utlogget disc0

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #13 : 20. februar 2010, 19:14 »
Hahaha! Digger at du beskylder den kanskje minst sinte personen på hele dette forumet for å bli sint på grunn av DINE innlegg. Eneste følelsen dine innlegg kan vekke overhode må vel være en mild humring og litt glising, som når en med downsyndrom vil lukte på deg.

Takker!  Grin

Og takk for alle andre svar, hehe.. Da drar jeg med god samvittighet til tannlegen, stinn av trening.

Utlogget Аня Евелин :)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 871
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 871

  • In it to win it
Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #14 : 20. februar 2010, 21:27 »
[...] Eneste følelsen dine innlegg kan vekke overhode må vel være en mild humring og litt glising, som når en med downsyndrom vil lukte på deg.

den var IKKE fin, men herregud saa jeg lo..!
-[][][]------------[][][]-

I didn`t fail, I just found 10.000 ways that didn`t work.

Utdatert treningsdagbok:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=46920.msg698519#msg698519

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!