Skrevet av Emne: Trene power. Carbo Fuel og Whey Isolate, begge fra PF. Råd om inntak og diverse  (Lest 907 ganger)

Utlogget smint

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Hallo. Jeg skal gjøre kroppen klar for en sesong med fotball. Jeg har treningsopplegg klart, men trenger råd om hvordan jeg skal bruke Carbo Fuel og Whey Isolate fra ProteinFabrikken.

Jeg skal trene på studio 4 dager i uken og fotball på Torsdag. Hvilke dager skal jeg trene i studio hvis jeg spiller på Torsdag?

Det jeg mener med kraft i tittelen er: Jeg skal ikke bli skikkelig stor og grov, men jeg skal bli så eksplosiv og hurtig som mulig pluss at jeg skal kunne være smidig. Forbildet er Alanzinho som gikk fra gullvinner Stabæk til Trabzonspor.

Jeg trenger ikke tips til øvelser og framgangsmåte for å oppnå målene mine, for jeg har en rimelig tykk bok som handler spesifikt om styrketrening for fotball.

Jeg er 25 år 166-167 høy og veier 60 kilo. Hva burde sluttvekten min være ved ønsket nivå i eksplosivitet og hurtighet? Hvis det er mulig å gi et fornuftig svar på. Hvis ikke, ignorer spørsmålet.

Har dere noen tips om hva jeg skal snakke om med veilederen på Nautilus i den gratis rådgivningstimen?

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Du trenger ikke noen tips fra oss tydeligvis. Du sitter visst med fasiten selv Wink
Smiley

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Angående vekt: Hvorfor ikke bare se hvor tunge de suksessfulle fotballspillerne på din høyde er?
Angående veiledningstime: Se på teknikk hvis du ikke kan det.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget smint

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Når og på hvilken måte skal jeg innta Carbo Fuel og Whey Isolate?

Utlogget Krollo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 772
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 772

Rekkefølge basert på når det er viktigst for restutisjon:
- RETT etter trening
- Rett før trening
- Når som helst på dagen

Er ikke spessielt mange måter i innta disse på, bland med vann eller melk, innta oralt Grin
Stats:
19 år
178cm
85kg


Loggbok!


Bildeprofil

Utlogget JosteinT.J.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 370
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 370

  • Hulk to be
Det som er mest standard er vel å ta både carbo og whey i èn shake rett etter treninga.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!