Skrevet av Emne: dal-z, nye bilder side 7  (Lest 17650 ganger)

dal-z

  • Gjest
Sv: dal-z, juleform side 4
« #60 : 17. februar 2011, 14:53 »
er ikke så flink å logge her for tiden, men treninga går som det suser. motivasjonen er på topp og styrken kommer sakte men sikkert. Smiley

dal-z

  • Gjest
Sv: dal-z, juleform side 4
« #61 : 18. februar 2011, 16:45 »
bestiller fra gymgrossisten nå, blir nok til:
heidis fitnesspakke
1 kg gainer
1 kg diet pro
500g kreatin
samt medfølgende mini mutant mass og diet pro sample.

skal reise offshore i midten av uke 9, så derfor la jeg ved kun 1 kg gainer f.eks. satser på å få trent litt ombord og Smiley

dal-z

  • Gjest
Sv: dal-z, juleform side 4
« #62 : 25. februar 2011, 14:42 »
ferdig med dagens trening, beina blir mer og mer digg å trene Cheesy

er på 95% av 10RM for øyeblikket og trener 8x3 på alle sett.

markløft: 102,5
knebøy: 80
beinhev: 60
lårcurl: 40
tåhev: 95

og den vanlige magetreningen.

noen som har erfaring med gymgrossisten og levering? har ikke fått varene enda..

dal-z

  • Gjest
Sv: dal-z, juleform side 4
« #63 : 07. mars 2011, 21:56 »
sitter for tiden offshore, har vært plaget med sjøsyke, men den er heldigvis over nå. har fått trent et par ganger. men må innrømme det at det å f.eks. jogge på 3d-mølla er en frisk utfordring i 8meter sjø Tongue det er dog ganske underholdende! har hatt antydning til en liten senebetennelse i skulder og har derfor tatt det meeeeget lett på multigymmen her ombord Smiley
i morgen ventes det sterk storm/orkan, så noen trening blir antakeligvis ikke da Tongue

dal-z

  • Gjest
Sv: dal-z, juleform side 4
« #64 : 13. mars 2011, 20:01 »
rolig joggetur i dag, 5,75km fordelt på 36 min, hovedsaklig med 10-10,5 km/t. begynte også på spinningsykkel, men gadd ikke holde på så lenge, så ble bare 5 min der Tongue

dal-z

  • Gjest
Sv: dal-z, juleform side 4
« #65 : 14. mars 2011, 21:31 »
jogging i dag og gitt.. er ikke inne ved land, så styrketreningen blir litt håpløs, så det får vente. anyhow,
6,3 km fordelt på 40 min inkl oppvarming og nedtrapping. føler kondisen er ganske god, selv om jeg ikke har trent det noe særlig de siste 6 mnd.

dal-z

  • Gjest
Sv: dal-z, juleform side 4
« #66 : 19. mars 2011, 22:53 »
fant ut at jeg skulle ta et bilde etter dusjen i dag, begrensa med plass på badet her Tongue

Utlogget aleksgun

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

  • Adam van Koeverden
Sv: dal-z, juleform side 4
« #67 : 20. mars 2011, 00:28 »
Hva slags båt er du på? er vel ikke mye frie vekter?

Fikk du gymgrossiten sakene fort?
-Life is a dream, dream it! If you can dream it, you can do it-

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: dal-z, juleform side 4
« #68 : 20. mars 2011, 02:07 »
sitter for tiden offshore, har vært plaget med sjøsyke, men den er heldigvis over nå. har fått trent et par ganger. men må innrømme det at det å f.eks. jogge på 3d-mølla er en frisk utfordring i 8meter sjø Tongue det er dog ganske underholdende! har hatt antydning til en liten senebetennelse i skulder og har derfor tatt det meeeeget lett på multigymmen her ombord Smiley
i morgen ventes det sterk storm/orkan, så noen trening blir antakeligvis ikke da Tongue

Grin
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

dal-z

  • Gjest
Sv: dal-z, juleform side 4
« #69 : 20. mars 2011, 09:55 »
Hva slags båt er du på? er vel ikke mye frie vekter?

Fikk du gymgrossiten sakene fort?

er ombord i Far Serenade. en supplybåt fra farstadrederiet Smiley når det kommer til frivekter er det ikke så mye nei, men er da noe. manualene går opp til 20kg og nå i uken som var fikk vi curlstang med 2x5 og 2x15kg vektskiver. annet enn dette så finnes det en romaskin, en spinningsykkel, tredemølle og en slik multigym. eneste jeg bruker multigymmen til er nedtrekk og roing dog.

det tok rett over en uke før sakene fra gymgrossisten kom. litt lang leveringstid iforhold til hva jeg er vandt med. men hittil er jeg fornøyd med varene og pris dog. Smiley

dal-z

  • Gjest
Sv: dal-z, juleform side 4
« #70 : 20. mars 2011, 20:01 »
jogga litt i dag og, etterfulgt av spinning. merker jeg gleder meg mer og mer til å trene styrke for fullt igjen, samt begynne å deffe når jeg kommer hjem! skulle egentlig ikke trene noe kardio i dag, men kjøpte en pakke påskeegg, så for å ligge noenlunde ajour så tok jeg følgende:

jogging: 7km variert fart, 41 min. inkl oppvarming og nedtrapping. fart under jogging lå på 10-12 km/t.
avslutta med 10 min relativt hardt på spinningsykkel.

har og fått strekkmerker på begge armene, ned mot armhulen har jeg funnet ut  Grin

dal-z

  • Gjest
Sv: dal-z, begynner å deffe 1. april!
« #71 : 23. mars 2011, 20:14 »
jogging i dag og gitt... blir mye jogging på meg her ombord, men det må til når det er så mye fristelser, masse god mat og kaker og lignende hver dag til 3-kaffien er skumle saker for en som sliter med å holde seg borte fra søtsaker :Smiley

i dag ble det 6,5km fordelt over 37 minutter inkl oppvarming og nedtrapping.
hadde tenkt å ta en liten styrkeøkt og, men utsetter den til i morgen pga lite energi til overs etter en relativt slitsom arbeidsdag og joggeturen Tongue

dal-z

  • Gjest
Sv: dal-z, begynner å deffe 1. april!
« #72 : 25. mars 2011, 20:42 »
gårsdagens:
standard ute-på-sjøen-vedlikehold...

skråbenk, 12x3 20kg
nedtrekk 12x3 50 kg (nekter å tro det er 50kg, for jeg løfter meg selv om jeg ikke holder meg nede med beina)
roing i maskin 12x3 45kg
militærpress med manualer 12x3 15kg
bicepscurl med manualer 12x3 12,5kg
droppa franskpress pga litt vondt albue.
tok også magetrening på slutten.

i dag ble det, nok en gang jogging.
8 km på 45 minutter inklusive oppvarming og nedtrapping
tok også 10 min spinning middels tungt.

dal-z

  • Gjest
Sv: dal-z, begynner å deffe 1. april!
« #73 : 27. mars 2011, 15:02 »
søndagstur på mølla Smiley
6 km på 33 min, inkl oppvarming og nedtrapping

dal-z

  • Gjest
Sv: dal-z, begynner å deffe 1. april!
« #74 : 30. mars 2011, 12:35 »
hjemme igjen.. deilig!
starta dagen i dag med frokost etterfulgt av en joggetur etterhvert. ble kanskje 5-5,5km på noe mellom 25-30 min, sjekka ikke klokka før jeg dro Tongue
begynner på igjen med styrketreninga i morra, samt deff. gleder meg som en unge Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!