Skrevet av Emne: innspill på pre workout miks?  (Lest 2699 ganger)

Utlogget Mathisen92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 242
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 242

Sv: innspill på pre workout miks?
« #15 : 23. mars 2010, 11:25 »
Ok, så de sender med post restante? Det var flott, mye billig der. Betalte du med master/visa da eller?

ja de sender på posterestante, men du må ringe de å få et "falskt" personnummer som er svensk siden du ikke kan bruke ditt eget. betalte med visa.  Wink

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: innspill på pre workout miks?
« #16 : 23. mars 2010, 11:36 »
Kan du ikke bare kjøpe noe koffein siden du allerede har green magnitude? et bra preworkouttilskudd er forresten Yellow neuphoria, også fra controlled labs, de har slutta å produsere den, men hvis du leter litt så finner du den. vil faktisk si at yellow neuphoria er det beste preworkout tilskuddet jeg har prøvd Smiley

forresten så selges yellow neuphoria på www.gymvaruhuset.com

har allerede mine favoritter, men hvis den yellow til controlled labs er såpass bra kan jeg alltid slenge på en boks med den og i fremtiden:)
ferdig miksete pre er ikke noe prob forresten er bare at samtlige kommer på over 200kr så da blir det toll+moms+frakt for en boks som da blir altfor mye, setter jeg sammen en selv blir det ca 200 på bulkpowders så slipper jeg alle ekstra utgiftene som jeg ikke har råd til akkurat nå..

glimrendes ide med og bare tilsette green magnitude forresten, bare kjøper caffeinen+beta alanine og kjører disse oppi magnituden så har jeg jo faktisk en pre:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: innspill på pre workout miks?
« #17 : 23. mars 2010, 11:57 »
Hva jeg ville hatt i min pre-workout drikk om jeg mikset den selv

- Kreatin
- citruline malate
- Beta-alanin
- Arginine
- Tyrosine
- ALCAR
- Caffeine

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: innspill på pre workout miks?
« #18 : 24. mars 2010, 13:54 »
Problemet jeg har vært borti er at ulike produkter fra bulkpowders ofte har totalt ulik konsistens, så det blir litt vanskelig å lage en blanding av det. Noen ting er fine pulver, andre ting er mer krystallisert, og noen ting er nesten litt sånn klissete masse. Dermed kan du ikke bare blande f.eks. en kilo ferdig blanding og ta en bestemt mengde av dette hver gang du skal trene, men du må oppi x antall separate bokser hver gang for å ta ut 3 ml av ditt og 5 ml av datt. Veldig mye styr.

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: innspill på pre workout miks?
« #19 : 24. mars 2010, 16:09 »
Problemet jeg har vært borti er at ulike produkter fra bulkpowders ofte har totalt ulik konsistens, så det blir litt vanskelig å lage en blanding av det. Noen ting er fine pulver, andre ting er mer krystallisert, og noen ting er nesten litt sånn klissete masse. Dermed kan du ikke bare blande f.eks. en kilo ferdig blanding og ta en bestemt mengde av dette hver gang du skal trene, men du må oppi x antall separate bokser hver gang for å ta ut 3 ml av ditt og 5 ml av datt. Veldig mye styr.

yeppers stilt meg inn på at jeg måtte gjøre det:)
men kvalitetsmessig hvordan syntes du de er, effekt og innhold?
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: innspill på pre workout miks?
« #20 : 24. mars 2010, 23:44 »
Joda, du får jo det som du bestiller, for å si det sånn. Er jo bare å lese på innholdsfortegnelsen til populære preworkout tilskudd og kopiere det. Er jo stort sett koffein, kreatin, beta alanin og AAKG som er de faste postene. Så er det ofte en eller flere av bcaa, eaa, glutamin, citruline malate, taurine osv, samt en eller annen carb kilde for "kreatin loading". Grønn te har jeg aldri sett før, men sikkert verdt å prøve.

Vet at BCAA pulveret fra bulkpowders er helt uløselig i vann, det må du spise med spiseskje og skylle ned. Leucine (som er den nye hypen i preworkout ser det ut som), og glutamine (stiller meg kanskje tvilende til gevinsten av dette) blandet seg i alle fall sånn passe bra ut. EAA vet jeg ikke.

Koffeinet anbefaler jeg å kjøpe tabletter fremfor pulver. 100 gram er sykt mye, og det er veldig vanskelig å klare å dosere rett når man f.eks. kanskje skal ha 200 mg eller noe sånt. Før du vet ordet av det så sitter du der med tilsvarende 10 kopper kaffe innabords.

Er du heldig så ender du opp med noe som går an å få i seg hvis man blander med fun light eller lignende.

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: innspill på pre workout miks?
« #21 : 25. mars 2010, 00:35 »
takker for fyldig og fint svar Smiley

tenker det blir kaffein-beta alanine-tyrosine-eaa blandet i green magnitude som har creatin&taurine den tar nok knekken på smaken også hvis jeg blander den sterkt ca 1.5dl, den smaker sterk sour apple t.om med 3-4dl vann.. så får jeg teste og se da, blir nå kun 200 lappen så verdt og teste ut Grin
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: innspill på pre workout miks?
« #22 : 25. mars 2010, 00:39 »
Koffeipiller og v12. Begge holder lenge og er ikke de dyreste pre-tilskuddene på markedet ..

Selv tar jeg en stærk kaffekopp med kreatin 1 time før trening, og en banan rett før. Billigere får man det ikke Tongue
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!