Skrevet av Emne: Vondt i korsrygg..  (Lest 5622 ganger)

Utlogget Strongman kiwi

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 80

  • Work hard, Beeee Strong!
Sv: Vondt i korsrygg..
« #15 : 17. februar 2010, 20:29 »
Ryggen ble vondt igjen. Har faktisk vært til legen med ryggen, har funnet ut at det er muskler i korsryggen som er annspent og dette har skapt en betennelse. Laser var den beste måten å behandle dette på og jeg har stor trua på at det fungerer etter 3 ganger. Merket framgang med en gang Smiley
Jeg kunne bare fortsette å trene for fullt og det var ingen problem. Bruker Dr. Jensen (Jacob Jensen)
HAn er en veldig flink dansk lege og han er lege for en slik internettside som richard skog kan bli en personlig trener.
http://www.ourwaytofitness.com/index.php?sideID=117
Dette vil funke bra Smiley
Loggen min da Smileywww.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93673.0

bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94788.msg1458724;topicseen#new

Max:
BP: 82,5Kg
ML: 120 ++Kg
KB: 110Kg
MP: 52,5Kg

Trenet seriøst i 3 år, men vært uten trening næsten 1 år på grunn av sykdom.

marfacex

  • Gjest
Sv: Vondt i korsrygg..
« #16 : 14. mars 2010, 15:37 »
Har hatt veldig vondt i korsryggen jeg også, men ikke nedover lårene. Jeg har merket at jeg har fått det etter markløft. Er ikke helt rett i ryggen når jeg løfter tror jeg ikke, så skal ikke løfte mer markløft før jeg har fått noen som kan det til å hjelpe meg å gjøre det rett  Smiley Kjentes ut som jeg var stiv men varte i to hele dager etter treningen...

Utlogget BenkByggern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: Vondt i korsrygg..
« #17 : 15. april 2010, 10:41 »
Har også slitt med korsryggen i lang tid..Tror det i hovedsak kommer av uergonomisk sittestilling. Men etter at jeg har begynt å trene ryggen via apparater har det blitt bedre selv om jeg fortsatt bruker samme slappe sittestilling;) I tillegg som jeg nå trener ganske mye, er jo ryggen ennå mer utsatt..Så jeg sier bare: Tren ryggøvelser, det er viktigere enn folk tror!:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!