Skrevet av Emne: tom  (Lest 4539 ganger)

Utlogget slettetprofil123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

tom
« : 24. april 2010, 23:42 »
tom

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Ka skjer? Æ væks ikkje.
« #1 : 24. april 2010, 23:44 »
Gidder ikke lese hva du skriver , siden du ikke kan norsk. Men  du har da økt mye på de målene.

Spis mere hvis det ikke er nok, og husk nok hvile og passe med trening.



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Ka skjer? Æ væks ikkje.
« #2 : 24. april 2010, 23:45 »
For tynne nybegynnere som i tillegg er unge(det ultimate utgangspunktet) går det greit å legge på seg opptil 12kg i året, uten at så mye er fett. Har du gått opp 4kg+ så langt? Hvis ikke, spis mer.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Ka skjer? Æ væks ikkje.
« #3 : 24. april 2010, 23:54 »
Post heller hva du spiser enn hvordan du trener

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Ka skjer? Æ væks ikkje.
« #4 : 25. april 2010, 00:02 »
Gidder ikke lese hva du skriver , siden du ikke kan norsk. Men  du har da økt mye på de målene.

Spis mere hvis det ikke er nok, og husk nok hvile og passe med trening.

Haha biggrin

Men igjen - spiser du ikke nok så legger du ikke på deg heller. Også mistenker jeg at du er litt for utålmodig, å bygge muskelmasse tar TID
Du har økt bra på de 2mnd - ikke stress

Styrkeøkning og volumøkning har ikke alltid en sammenheng da nervesystemet tilpasser seg belastningen og du kan tro du blir fort veldig sterk i nybegynnerfasen - selv om du ikke øker særlig i volum
http://www.iform.no/forum/index.php?topic=52295.0

Sitat
Kan ikkje skjønne nåkka anna enn at målan e så stabil førrdi fett har blidd erstatta med muskla, men æ va jo ikkje nåkka feit når æ begynte. Tvert i mot va æ og e æ skinny.

Muskler er muskler og fett er fett - ingenting omgjøres til noe annet

Og jeg stemmer også for at du poster hvordan du spiser

Utlogget slettetprofil123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

tom
« #5 : 25. april 2010, 00:58 »
tom

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Ka skjer? Æ væks ikkje.
« #6 : 25. april 2010, 01:05 »
Du har da vokst bra på bare et par mnd! 4cm lår, 1cm biceps, 2cm legg.. Ikke værst det!

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: Ka skjer? Æ væks ikkje.
« #7 : 25. april 2010, 01:10 »
"Gidder ikke lese hva du skriver , siden du ikke kan norsk. Men  du har da økt mye på de målene.

Spis mere hvis det ikke er nok, og husk nok hvile og passe med trening."

Beklage vess æ såre bærumsfolk med språke. Kunne godt tenke meg å gå opp 12 kg muskelmasse i året, men hittil vet jeg ikke om jeg har gått opp i det hele tatt ettersom jeg ikke veier meg. Har uansett neppe gått opp i vekt. Synes økningen i kg på en del av øvelsene er greie, men det er klart at det er demotiverende med tanke på diameteren av de ulike kroppsdelene. Interessant med nervesystemet og tilpasning. Skal sette meg inn i det.

På grunn av en ellers hektisk hverdag har jeg som mange andre her også sikkert har ofte ikke tid til å sove mer enn 6 timer. Sorterer post til hverdags og det er jo til tider anstrengende som de som har drevet med det kanskje vet. Når det gjelder kost så spiser jeg 2 brødskiver grovbrød til frokost, 2 brødskiver grovbrød til lunsj, 2 brødskiver grovbrød på jobb i 18:00-tiden, 2 brødskiver grovbrød på jobb i 20:00-tiden og til slutt middag 22:00 som oftest bestående av kjøtt og grønnsaker. I tillegg drikker jeg som regel 1 l juice eller 1 l helmelk i løpet av dagen.

Takk for oppmuntring. Kommer ned førr å gi dæ et språk-kurs når æ har trent i en 5 år og ser ut som han Arnold Schw.

Mvh.




Ting tar tid, du har egentlig hatt fin framgang.

Men jeg ville ha anbefalt et annet program, RYP eller stronglift for eksempel, tør nesten vedde på at musklene dine vil vekse mer da en på det du driver og diller med nå Smiley
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Ka skjer? Æ væks ikkje.
« #8 : 25. april 2010, 01:38 »
Du spiser jo bare karbohydrater - har du ikke hørt om typ "kylling, brokkoli og ris" måltider?

Utlogget Auk92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • FORUMTROLL!
Sv: Ka skjer? Æ væks ikkje.
« #9 : 25. april 2010, 01:44 »


Alle mål i cm   Målan æ ønske       26.02.2010   24.04.2010
Biceps                        40                            31                  32
Lår                            60                           52                    56
Legger                    45                              38                  40
Kasse                    120                          102                 102


er du serriøs eller? ikke den sjukeste forbedringa. MEN DET har bare gått 2 måneder, ikke 10.. er ikke slik at du vokser 10cm på alle kroppsdeler så lenge du trener bra på kort tid. du har en veldig god forbedring på både lår og legger. bicepsen(armene) vokser jo ikke flere cm raskt.. 1 cm på 2 måneder er brukbart
its gonna be LEEEGEN.... wait for it ..... DARY!

bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=95560.msg1422281;topicseen#new

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Ka skjer? Æ væks ikkje.
« #10 : 25. april 2010, 01:54 »
"Gidder ikke lese hva du skriver , siden du ikke kan norsk. Men  du har da økt mye på de målene.

Spis mere hvis det ikke er nok, og husk nok hvile og passe med trening."

Beklage vess æ såre bærumsfolk med språke.

Grusom comeback!!!

Ting tar tid. Enkelt og greit. Så lenge du sørger for å ha progresjon i treninga over lengre tid, vil du se fremgang.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Ka skjer? Æ væks ikkje.
« #11 : 25. april 2010, 01:56 »
PG er den værste bærumsossen fra Trondheim, med noe jeg mistenker er en dialekt fra vestlandet

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Ka skjer? Æ væks ikkje.
« #12 : 25. april 2010, 07:05 »
Når det gjelder kost så spiser jeg 2 brødskiver grovbrød til frokost, 2 brødskiver grovbrød til lunsj, 2 brødskiver grovbrød på jobb i 18:00-tiden, 2 brødskiver grovbrød på jobb i 20:00-tiden og til slutt middag 22:00 som oftest bestående av kjøtt og grønnsaker. I tillegg drikker jeg som regel 1 l juice eller 1 l helmelk i løpet av dagen.

Abonerer du på brød? Kan ikke fatte at du har trent siden November uten å finne ut hva proteiner er og hvor du finner det.

Utlogget slettetprofil123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

tom
« #13 : 25. april 2010, 10:53 »
tom

andysmuck

  • Gjest
Sv: Ka skjer? Æ væks ikkje.
« #14 : 25. april 2010, 13:32 »
Takk for tips! Tar de til etterretning. Fint å høre at progresjonen er "normal". Har vært usikker på hvor mye jeg skulle forvente, men det tar altså lang tid. Kunne godt tenke meg å switche litt på programmet ettersom det jeg bruker nå begynner å bli vel rutine. Blir vel mye karbohydrater ja. Hvis jeg skal ha tid til å spise kylling, brokkoli og ris mer enn 1 gang om dagen må jeg begynne med noe heftige forberedelser i helga. Så er jo det også et alternativ. Har alltid spist brød og spiser mye brød ganske enkelt fordi det går veldig fort å lage. Er fort ute fra 06:00 til 23:00 og tilgangen på kjøkkenfasiliteter er i det tidsrommet kraftig begrenset.

Mvh.


Er lurt å bruke litt tid på å forberede maten om mårran/kvelden før. Bruker å gjøre det selv for å få i meg nok proteiner, men tunfisk kan du jo dra med deg på jobb uten noen spesielle forberedelser. Egg kan kokes og legges i kjøleskapet, proteinshaker kan også være lur å bruke når man ikke har tid..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!