Skrevet av Emne: Dolonen Larsen med comeback i ringen  (Lest 5502 ganger)

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Dolonen Larsen med comeback i ringen
« : 25. april 2010, 01:03 »
Vi kjenner alle til hans fortid. Jeg misliker det på det sterkeste, det gjør alle vettige mennesker. Men kan ikke vi bare si det slik at vi i denne tråden IKKE snakker om hans gamle historie og unngår drittslenging? Har forståelse for at det for enkelte kanskje er vanskelig å snakke seriøst om en mann med en slik bakgrunn, men håper uansett at vi i denne tråden kan holde det noenunde seriøs tone og prøve å "glemme" hva han har gjort. Har man behov for å slenge dritt, så ja - da holder man seg bare borte fra denne tråden Smiley

Fordi dette er et veldig spennende comeback. Han har ni seire av ni mulige og alle har kommet på knockout. Han har som sagt hatt enkelte problemer på hjemmebane og derfor har han ikke bokset på noen år. Men nå - ifølge han selv - er han tilbake og skal bli heavyweight-champion, som han sier. Ingen tvil om at han troen på seg selv iallefall og det er heller ingen tvil om at denne karen faktisk kan bokse. Det var tidligere en diskusjon her på forumet om hvem som er den beste atleten som finnes her i Norge, og etter mitt syn er egentlig det et ganske lett svar på det spørsmålet; svaret er Dolonen Larsen. Han er et unikum og en fantastisk atlet.

Er man interessert i LDL så kan man sjekke hjemmesiden hans. Der finner man informasjon om hans tidligere aktive idrettskarriere, kommende planer og faktisk også loggføring fra treningsøktene hans. http://www.leiflarsen.net/

Mannen har tidligere vært norgesmester i judo, han har vært et av de største talentene i kulestøt, han har løpt 60-meteren på 6.9 sekunder. I tillegg har han spilt i NFL - som eneste nordmann? Da han spilte i NFL så var han også med på en benkpresstest og der gjorde han rekord; en rekord som selv står den dag i dag. Så denne mannen har alt; vanvittig styrke, eksplosivitet, hurtighet. Og han har vist meget solide saker i bokseringen tidligere.

Hva mener dere bokselærde om Dolonens muligheter i bokseringen? Snakker vi her om en potensielt champ?

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Dolonen Larsen med comeback i ringen
« #1 : 25. april 2010, 15:34 »
I tillegg har han spilt i NFL - som eneste nordmann?

Må bare nevne at en av de store gjennom tidene faktisk er norsk. Jan Stenerud var en av de første reine kickerne i amerikans fotball sin historie, på grunn av hans vannvittige presisjon med beina. Han vant superbowl og tok de 9 første poengene i finalen. Han er den eneste som kun har spilt kicker som er i Pro football hall of fame, trøyenummeret hans er "fredet" og han ble valgt inn i tidenes lag når NFL hadde 75års jublileum.

Totalt off topic, men Stenerud er så stor at han fortjener litt omtale Smiley Forøvrig kunne en kamp mellom Dolonen og Haugen vært morsom å se for styrkeinteresserte nordmenn.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Dolonen Larsen med comeback i ringen
« #2 : 11. mai 2010, 16:35 »
Hva har han møtt av motstand i di 9 kampene sine?
Jeg kan ikke tenke meg at han kan bli noe champ, eller topp 10 for den saksskyld
Og jeg trodde han skulle få forvarings dom ?

Utlogget Raggis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 926

Styrkeløfter som for tiden pleier skader
Stevnepers:
Bøy:250kg Benk:180kg Mark:240kg - Total:662,5kg
Raw:
Bøy:3x200kg Benk:150kg Mark:3x230kg

Utlogget Zuul

Sv: Dolonen Larsen med comeback i ringen
« #4 : 12. mai 2010, 08:49 »
han har troa i alle fall

Boksing: Har vunnet 10 proffkamper av 10 mulig og er snart verdensmester i boksing.

Og under linker ligger denne

verdens beste atlet

Her er linken til den desidert største og beste atleten gjennom tidene. Hans fysikk er det beste jeg har noengang sett og er mitt store idol innen idrett

som linker tilbake til ham selv

Utlogget Lillefighter

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 649
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 649

Sv: Dolonen Larsen med comeback i ringen
« #5 : 12. mai 2010, 22:13 »
Fordi dette er et veldig spennende comeback. Han har ni seire av ni mulige og alle har kommet på knockout.Men nå - ifølge han selv - er han tilbake og skal bli heavyweight-champion, som han sier. Ingen tvil om at han troen på seg selv iallefall og det er heller ingen tvil om at denne karen faktisk kan bokse. Og han har vist meget solide saker i bokseringen tidligere.

Hva mener dere bokselærde om Dolonens muligheter i bokseringen? Snakker vi her om en potensielt champ?
Er ganske tydelig at du ikke er så bokselærd da i hvertfall.. :Smiley Å slå ned søppel er vel ikke akkurat å
vise "meget solide saker"..

Skal vel klare å unngå drittslenging..men personlig mener jeg at ved visse lovbrudd burde man bli kunne dømt til "ta med ut i skogen og skyt.." 
"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali


Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Dolonen Larsen med comeback i ringen
« #6 : 12. mai 2010, 22:41 »
Man kan si ha man vil om mannen som person, men at han har fantastiske atletiske egenskaper kan vel ingen ta fra han!
Non Plus Ultra

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Dolonen Larsen med comeback i ringen
« #7 : 13. mai 2010, 00:59 »
Her er en video, for dere som ser opp til han

http://www.youtube.com/user/procoachservice#p/u

Utlogget Zuul

Sv: Dolonen Larsen med comeback i ringen
« #8 : 13. mai 2010, 08:41 »
Er det noen i hele verden som ser opp til han da what

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Dolonen Larsen med comeback i ringen
« #9 : 13. mai 2010, 10:40 »
Er det noen i hele verden som ser opp til han da what

Han som har lagd videon i allefall

Utlogget Zuul

Sv: Dolonen Larsen med comeback i ringen
« #10 : 13. mai 2010, 16:43 »
Villig til å vedde en del på at det er han selv som står bak

Utlogget Lex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 222

Sv: Dolonen Larsen med comeback i ringen
« #11 : 13. mai 2010, 18:25 »
Synes det nesten er rart at han i det hele tatt får lov til å bokse profesjonelt igjen. Noen lovbrudd er bare litt for alvorlige til at de kan oversees/glemmes... Det lille jeg har sett av boksingen hans er ikke akkurat noe jeg fikk hakeslepp av. Motstanderene hans var jo nesten på mitt nivå. Han kan bare bli champ om han finner opp sitt eget forbund. Men om han skal i ringen igjen bør han bli satt opp mot beste mulige motstander. Helst en som slår jævli hardt.
...but inside doesnt matter...

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Dolonen Larsen med comeback i ringen
« #12 : 13. mai 2010, 20:21 »
Lurte lenge paa hvor det egentlig ble av Larsen etter jeg leste en artikkel om han i Vi Menn en gang paa 90 tallet, helt til jeg gjorde ett wiki soek i 08 og ble noe sjokkert over resultatene jeg fant.

Alle fortjener vel en ny sjanse, men skal sies at visse ting rett og slett er for vanskelig og glemme, og uansett hvor bra han gjoer det som atlet, saa vil likevel 90% av fokusen vaere rettet mot fortiden.

Det forbauser meg forovrig at ikke denne traaden faar mere oppmerksomhet, spesielt med tanke paa at Arild haugen ogsaa har startet bokse kariere og at disse to kan bli satt litt i samme baas da de har bakgrunn fra kraftsport.


Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Dolonen Larsen med comeback i ringen
« #13 : 13. mai 2010, 20:43 »
Arild haugen har jo fått oppmerksomhet i bøtter og spann her på forumet i forbindelse med hans satsing i ringen... At Dolonen ikke får oppmerksomhet er ganske innlysende! Når man plukker smågodt i barnehagen spiller det vel ingen rolle om man kommer fra kraftsport, dårlig promotering blir det uansett..

Tipper Dolonen blir å slite med sponsorer til sitt comeback..
Blir i hvertfall ikke sponest av "Prikken SFO" eller "Linus Lotta"....

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Dolonen Larsen med comeback i ringen
« #14 : 13. mai 2010, 21:12 »
Arild haugen har jo fått oppmerksomhet i bøtter og spann her på forumet i forbindelse med hans satsing i ringen... At Dolonen ikke får oppmerksomhet er ganske innlysende! Når man plukker smågodt i barnehagen spiller det vel ingen rolle om man kommer fra kraftsport, dårlig promotering blir det uansett..

Tipper Dolonen blir å slite med sponsorer til sitt comeback..
Blir i hvertfall ikke sponest av "Prikken SFO" eller "Linus Lotta"....
Han kan ihvertfall bli posterboy for den katolske kirke.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!