Skrevet av Emne: Benkpress  (Lest 6971 ganger)

Utlogget gass

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 9

  • If nothing goes right, go left.
Sv: Benkpress
« #30 : 16. mars 2011, 21:08 »
for vel skryte litt eg og då.... løfta 130 kg når eg var 16 år, veide 68 kg. veier 70 kg no og trener med 120.


Er enig i at han luringen så sporte om hjelp er selvgod, men drit i da.


Prøv å tren flyes men gjer øvelsen RETT. den er god når da gjelder å bli sterk heilt nede når du løfter benkpress. har sett altformange som absolutt ska ta så masse og gjer øvelsen heilt feil. Folk må legga egoismen sin igjen heima før dei trener og ikkje tenka på at på treningsentere ska ein ta absolutt så masse dei klarer.

Tren benkpress med smalt grep, knallgod om du gjer den rett. Albuene inntil kroppen heile tio.
Om du står fast i progresjonen i benkpress så hiv på litt ekstra vekter 1 eller 2 ganger og tilbake t samme vekt du trente med før...får litt progresjon då. Ellers kan eg anbefala pyramidetrening i benkpress.






Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!