avstemning
Spørsmål: Hva synes du om bruk av Anabole steroider?
Jeg synes det er helt greit.
Jeg synes det er helt forkastelig!

Skrevet av Emne: Anabole steroider  (Lest 118022 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Anabole steroider
« #495 : 10. mai 2007, 00:30 »
Fornuftige steroidbrukere? Når man bruker steroider er man ikke fornuftig.

Hvis venna mine starta med ectasy, så ville jeg vel også blitt kjempesjalu Warlock?

Så et program om Greg Valentino på TV. Selv sa han at det var et mirakel at han fremdeles lever. I programmet ble det også nevnt at Arnold hadde problemer med hjertet som igjen skyldtes steroider, og at en av de andre store på Arnolds tid(husker ikke navnet) har hatt samme problemer pga. steroidbruk.
Han sa også til ungdommene han trente at de enten skulle trene hardere, eller ta steroider og dø unge.

"The major effects of anabolic steroid use include liver tumors, jaundice, fluid retention, and high blood pressure. Additional side effects include the following: for men shrinking of the testicles, reduced sperm count, infertility, baldness, development of breasts; for women growth of facial hair, changes in or cessation of the menstrual cycle, deepened voice; for adolescents growth halted prematurely through premature skeletal maturation and accelerated puberty changes. Researchers report that users may suffer from paranoid jealousy, extreme irritability, delusions, and impaired judgment stemming from feelings of invincibility."

http://www.drugfree.org/Portal/Drug_Guide/Steroids

Kilden til infoen står nederst på sia,
"Source National Institute on Drug Abuse (NIDA)"

Lurer på hvilken dritsmart "forsker" som har fortalt deg skrønene om at steroider bare er bra.


*Lei idiotisk argumentering*

De symptomene du lister opp er sannsynligvis ved misbruk. Det er tross alt legemidler vi snakker om, og det er vel ikke en liten hær med eldrende menn med kvinnebryster over pytten.

Kunne jo funnet en medisinsk undersøkelse hvor bivirkningene listes opp over misbruk av f.eks smertestillende. Men akk nei.

*Vente på idiotisk argumentasjon*

The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Kaizermeister

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 343
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 343

  • Normal people worry me
Sv: Anabole steroider
« #496 : 10. mai 2007, 00:38 »
I programmet ble det også nevnt at Arnold hadde problemer med hjertet som igjen skyldtes steroider, og at en av de andre store på Arnolds tid(husker ikke navnet) har hatt samme problemer pga. steroidbruk.

Bare til info. Mr. Arnolius hadde medfødt feil med hjertet og dette har blitt bekreftet særs mange ganger på særs mange plasser. Skakke si noe for eller mot bruk av roids jeg, men siden det er dødelig/skadelig i feil former er det lett å skjønne hvorfor det ikke blir reklamert for. I motsetning til alkohol og andre druger/medikamenter som det faktisk reklameres for brukes dog roids som behandlingsmåte for å få folk bedre. Jaggumensann & huttemegtu.
In life, there are reasons and results. Results are the only thing that counts. No one has ever made an excuse for success. Excuses are made for failure.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Anabole steroider
« #497 : 10. mai 2007, 00:41 »
I motsetning til alkohol og andre druger/medikamenter som det faktisk reklameres for brukes dog roids som behandlingsmåte for å få folk bedre. Jaggumensann & huttemegtu.

Vel, alkohol, hasj, amfetamin etc, etc benyttes da vitterlig som medikamenter? Bare en liten tanke. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Sathanas

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5

Sv: Anabole steroider
« #498 : 10. mai 2007, 01:04 »
Alt er vel et medikament til man går over en grense? Hehe.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Anabole steroider
« #499 : 10. mai 2007, 01:12 »
Fornuftige steroidbrukere? Når man bruker steroider er man ikke fornuftig.

Hvis venna mine starta med ectasy, så ville jeg vel også blitt kjempesjalu Warlock?

Så et program om Greg Valentino på TV. Selv sa han at det var et mirakel at han fremdeles lever. I programmet ble det også nevnt at Arnold hadde problemer med hjertet som igjen skyldtes steroider, og at en av de andre store på Arnolds tid(husker ikke navnet) har hatt samme problemer pga. steroidbruk.
Han sa også til ungdommene han trente at de enten skulle trene hardere, eller ta steroider og dø unge.

"The major effects of anabolic steroid use include liver tumors, jaundice, fluid retention, and high blood pressure. Additional side effects include the following: for men shrinking of the testicles, reduced sperm count, infertility, baldness, development of breasts; for women growth of facial hair, changes in or cessation of the menstrual cycle, deepened voice; for adolescents growth halted prematurely through premature skeletal maturation and accelerated puberty changes. Researchers report that users may suffer from paranoid jealousy, extreme irritability, delusions, and impaired judgment stemming from feelings of invincibility."

http://www.drugfree.org/Portal/Drug_Guide/Steroids

Kilden til infoen står nederst på sia,
"Source National Institute on Drug Abuse (NIDA)"
Så alle som boler er ufornuftige? Generalisering på høyt nivå...

Å sammenligne ecstasy med bol er idiotisk, av åpenbar grunner. Tongue

Greg Valentino er bodybuilderverdenens største klovn; videre så er det vel all syntholen som har skada han mest og ikke bolinga. Du veit hva synthol er, ikke sant? Tongue

Sitat
Lurer på hvilken dritsmart "forsker" som har fortalt deg skrønene om at steroider bare er bra.
Du må _gjerne_ sitere meg om jeg har sagt noe sånt som at steroider er bare bra.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Kaizermeister

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 343
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 343

  • Normal people worry me
Sv: Anabole steroider
« #500 : 10. mai 2007, 01:50 »
Vel, alkohol, hasj, amfetamin etc, etc benyttes da vitterlig som medikamenter? Bare en liten tanke. Smiley

Hakke sett så alt for mye reklame for hasj & amfetamin i det siste. Mulig det er noen plakater på blitz huset & noe stash i Amsterdam, men her i Norge har jeg sett heller lite av det gitt:) Neida. Fatter tegninga di vargen, no stress, men klart det ikke reklameres for noe som er potensielt skadelig. Finnes mange raporter som viser at det ikke er noe galt ved bruk av roids sålenge kroppen er istand til å takle det og man har peiling på hvordan man kjører det(altså at ting foregår i kontrollerte former)
Tenkte bare jeg sku nevne det med Arnold jeg. Litt/veldig lei av at en medfødt hjertefeil skal linkes opp mot roids hele tia...
In life, there are reasons and results. Results are the only thing that counts. No one has ever made an excuse for success. Excuses are made for failure.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Anabole steroider
« #501 : 10. mai 2007, 09:26 »
Hakke sett så alt for mye reklame for hasj & amfetamin i det siste. Mulig det er noen plakater på blitz huset & noe stash i Amsterdam, men her i Norge har jeg sett heller lite av det gitt:) Neida. Fatter tegninga di vargen, no stress, men klart det ikke reklameres for noe som er potensielt skadelig. Finnes mange raporter som viser at det ikke er noe galt ved bruk av roids sålenge kroppen er istand til å takle det og man har peiling på hvordan man kjører det(altså at ting foregår i kontrollerte former)
Tenkte bare jeg sku nevne det med Arnold jeg. Litt/veldig lei av at en medfødt hjertefeil skal linkes opp mot roids hele tia...

Enig i det. Arnold har en hjertefeil (i hvertfall påstått), og AAS har ofte blitt anklagene i denne sammenheng. Det kan jo være at hjertefeilen er et skalkeskjul for misbruk av AAS, men det er det nok ingen her som vet (spesielt ikke 16 år game norske gutter). Smiley

Derfor, ned med herr jante. Klapp i stedet. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Asse

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 35

  • Ny dag - nye nederlag!
Sv: Anabole steroider
« #502 : 10. mai 2007, 10:29 »
Finnes mange raporter som viser at det ikke er noe galt ved bruk av roids sålenge kroppen er istand til å takle det og man har peiling på hvordan man kjører det(altså at ting foregår i kontrollerte former)

Kan du vise til dokumentasjonen på dette?

Her er en link til resultatene av en studie gjort på AAS-brukere vs. trente rene individer og utrente rene individer:

http://bjsm.bmj.com/cgi/content/abstract/41/3/149 (fikk ikke til hyperlink her...)

Denne artikkelen dokumenterer at AAS høyst sannsynlig har negative effekter på hjertefunksjonen. Det pågår for tiden en tilsvarende undersøkelse på Aker sykehus, med ca 40 AAS-brukere inkludert og en kontrollgruppe med rene utøvere.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Anabole steroider
« #503 : 10. mai 2007, 10:55 »
Hjertet er en muskel som også vokser når en bruker steroider.


Studien beviser forøvrig ingenting, bare mener det er sannsynlig.
Like er det faktisk like sannsynlig at en kan bli avhengig av paracet .

MEN dog skal en ikke underminere MULIGHETEN for at steroider kan gi hjerte og kar sykdommer, eller Crons ( som ekstremt mange utøvere også har fått.. ) ....

Står forøvrig ikke i artikkelen hvilke stoffer som ble brukt, og hvorvidt det kun var steroider vedkommende studiepersoner brukte.
Dette er veldig viktig i en studie , da det ofte viser seg at mange bruker effedrinpreparater, amfetamin , sovetabletter etc i tillegg..

Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Anabole steroider
« #504 : 10. mai 2007, 17:03 »
Så alle som boler er ufornuftige? Generalisering på høyt nivå...

Å sammenligne ecstasy med bol er idiotisk, av åpenbar grunner. Tongue

Greg Valentino er bodybuilderverdenens største klovn; videre så er det vel all syntholen som har skada han mest og ikke bolinga. Du veit hva synthol er, ikke sant? Tongue
 Du må _gjerne_ sitere meg om jeg har sagt noe sånt som at steroider er bare bra.

Jeg trenger ikke å sitere deg, når du beskytter noe bør du også stå for det, hvis ikke er du svak.

Anabole steroider gir testosteron overskudd, dette vil da føre til at ballesteinene driter i å produsere testosteron selv, siden du får det på en annen måte. Av en eller annen "mystisk" grunn blir derfor ballesteinene mindre.

Jeg hadde ikke forventa å finne de smarteste folka i landet på et treningsforum, men herregud....
Jeg ville heller starta å røyke harsj, siden jeg har sett legeuttalelser som sier at harsj ikker er skadelig, og det er dem jeg velger å tro på. Det faktum at man trener får nødvendigvis ikke personer til å tro på de positive uttalelsene om steroider, derimot det faktum at man bruker bol får som regel en person til å tro på de positive uttalelsene.

Misbruk av absolutt alt kan drepe deg, drikker du for mye vann kan du daue.

For å sette ting litt på spissen, alle dere som elsker bol så mye, tygg det i dere i "smarte og fornuftige doser", så snakkes vi om 20 år Wink ....Hvis dere lever da.
Hvis bol ikke er farlig, så tygg det i dere da vel Wink Alle sier vel ja takk til piller som gir muskler uten bivirkninger?

Utlogget Kaizermeister

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 343
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 343

  • Normal people worry me
Sv: Anabole steroider
« #505 : 10. mai 2007, 20:54 »
Anabole steroider gir testosteron overskudd, dette vil da føre til at ballesteinene driter i å produsere testosteron selv, siden du får det på en annen måte. Av en eller annen "mystisk" grunn blir derfor ballesteinene mindre.

Jeg er verken for eller imot bruk, sålenge folk er åpen om at de bruker og ikke skjuler det inn i idrettsammenheng, samt at de er klar av egne handlinger. Jeg har flere en en gang hatt lyst å kjøre en kur bare for å se hva det ville gjort med kroppen min og hvordan den ville svart på en kur, men når jeg er aktiv utøver av idrett og konkurrerer i dette holder jeg meg unna det. I tillegg er det vel litt andre grunner inn i ildet, men dette er langt fra sentralt i denne sammenheng. Ville bare si at ikke alle som vil disuktere rundt bruk er brukere sålenge de ikke kauker "dau ditt boletryne"

Bare som en notis angående dine krympende ballesteiner. Det er ikke så "mystisk" at egenproduksjonen avtar på kur, men denne skal jeg ikke henge meg opp i. Tenkte bare nevne at når man går av kur vil det ta litt tid før hypotalamus, hypofysen og "underlivet" kommer på nett igjen, men når dette er skjedd vil størrelsen på disse "ballesteinene" komme tilbake til normalt.

Jeg hadde ikke forventa å finne de smarteste folka i landet på et treningsforum, men herregud....
Like barn leker best vettu;) Tror Mensa har et forum til deg. Hakke url`n, men de har sikkert en egen undergruppe for trening innpå der. Og jo. Hasj er uten R;)
In life, there are reasons and results. Results are the only thing that counts. No one has ever made an excuse for success. Excuses are made for failure.

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Anabole steroider
« #506 : 10. mai 2007, 22:33 »
Kan du si, med hånden på hjertet, at The terminator har fått tilbake ballesteinene? Har sett på confessions av gamle vektløftere som drev med bol, de hadde visstnok ikke fått dem tilbake, men men....

Diskutere er greit, men å ta parti til en side er en helt annen ting. En kur kan skade deg for resten av livet, en pille ectasy kan drepe deg. Begge tinga har folk prøvd å motbevise, men det var ikke lenge sia ei jente i tenårene daua av en ectasy pille.

Enig med at like barn leker best, jeg har hørt at de i regjeringen skal dra igang litt ballspill, bli med du og Wink
Yes hasj er uten R, skriver masse merkelige ord av og til pga. at jeg noen ganger glemmer åssen man staver enkle ord.

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: Anabole steroider
« #507 : 10. mai 2007, 23:13 »
Kan du si, med hånden på hjertet, at The terminator har fått tilbake ballesteinene? Har sett på confessions av gamle vektløftere som drev med bol, de hadde visstnok ikke fått dem tilbake, men men....
Tror du ballesteinene blir borte? Og sist jeg sjekket hadde godeste terminator 4 barn.
Passion trumps fucking everything!

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Anabole steroider
« #508 : 10. mai 2007, 23:20 »
Achtung, es ist ein mirakel! Für der reich! Schnell!

Ballesteinene blir mindre, jeg tror ikke akkurat at de forsvinner, kan godt hende at han har 4 barn, det er en grunn til at han blir kalt for the terminator Wink

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Sv: Anabole steroider
« #509 : 11. mai 2007, 00:18 »
...Alle sier vel ja takk til piller som gir muskler uten bivirkninger?

Har ikke sett noen påstå at bol er uten bivirkninger. Det diskuteres vel hvorvidt det er dødelig. Stor forskjell ;p

Det er to grunner til at jeg ikke boler. Det ene er de kosmetiske bivirkningene, jeg vil ikke få kviser o.l. Det andre er at jeg ikke hadde greid å være fornøyd med meg selv, for selv om jeg ikke driver organisert idrett føler jeg at det er "juks". Jeg vil ikke miste respekten for meg selv.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!