avstemning
Spørsmål: hva burde han satse på?
selvsagt kjør på får faen - 391 (52.7%)
boksing - 44 (5.9%)
mma - 76 (10.2%)
legge opp - 93 (12.5%)
bygger - 119 (16%)
maraton Huh - 13 (1.8%)
5 mila - 6 (0.8%)
Stemmer totalt: 600

Skrevet av Emne: Arild haugen strongman igjen  (Lest 610453 ganger)

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1410 : 04. februar 2012, 20:28 »
ble du overrasket altså?


Ikke alle som til daglig driver med sånt...

Men nei, jeg er selvsagt ikke overrasket. Bare det at det er jævlig random å komme med sånne uttalelser.

Utlogget arnold500

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1411 : 04. februar 2012, 20:31 »
hvor faens tulling er dere? er dt så stort og kanskje kjenne noen som kjenner arild haugen og er i treningsmiljø og diverse? jeg sitter ikke og prøver og skryte meg selv opp på et forum her HOVEDPOENG MITT var og skryte av at arild brenner for strongman og få vil det så mye som han, ikke at han er en impulsiv idiot som mange mener. FERDIG MED DISKUSJON pikksugere

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1412 : 04. februar 2012, 20:32 »
hvor faens tulling er dere? er dt så stort og kanskje kjenne noen som kjenner arild haugen og er i treningsmiljø og diverse? jeg sitter ikke og prøver og skryte meg selv opp på et forum her HOVEDPOENG MITT var og skryte av at arild brenner for strongman og få vil det så mye som han, ikke at han er en impulsiv idiot som mange mener. FERDIG MED DISKUSJON pikksugere


Du har ikke putta i deg noe av disse greiene selv? Ingen grunn til å hisse seg sånn opp. Smiley

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1413 : 04. februar 2012, 20:59 »
hvor faens tulling er dere? er dt så stort og kanskje kjenne noen som kjenner arild haugen og er i treningsmiljø og diverse? jeg sitter ikke og prøver og skryte meg selv opp på et forum her HOVEDPOENG MITT var og skryte av at arild brenner for strongman og få vil det så mye som han, ikke at han er en impulsiv idiot som mange mener. FERDIG MED DISKUSJON pikksugere

Det er jo flott du kjenner noen som kjenner Arild. Det er også flott du kjenner noen som kjenner Jay Cutler. Både Cutler og Arild deler med den største selvfølge doseringene sine på vekst og annet, slik at de som kjenner dem som kjenner dem skal ha noe "spennende" å skrive om på diskusjonsfora ala dette.

Jeg føler meg plutselig priviligert. For dette betyr at jeg vet om noen, som kjenner noen, som kjenner noen som kan gi meg pålitelig førstehåndsinformasjon om hvor mye goodies Arild og Jay putter i seg. Jeg gleder meg til fortsettelsen i morgen ...

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1414 : 04. februar 2012, 21:07 »
hvor faens tulling er dere? er dt så stort og kanskje kjenne noen som kjenner arild haugen og er i treningsmiljø og diverse? jeg sitter ikke og prøver og skryte meg selv opp på et forum her HOVEDPOENG MITT var og skryte av at arild brenner for strongman og få vil det så mye som han, ikke at han er en impulsiv idiot som mange mener. FERDIG MED DISKUSJON pikksugere

Jeg håper du vet at slike som deg setter personen i ett dårlig lys ?
Sånt som du driver med, tomme trusler, idiotiske uttalelser og uvitenhet, samt dumme utsagn.

Grunnen til at Arild haugen har disse klagene er vell fordi han vinger mye ? Jeg er selv stor fan av Arild, og jeg kommer med disse klagene fordi jeg vil se han på NSM, jeg vil at han skal gjøre det bra, og jeg vil ha han tilbake som en av norges beste atleter i mitt syn.

Angående bol bryr jeg meg heller fint lite i, det beviser bare hvor dedikert han er til sporten. En sport der du må ofre VELDIG mye får å komme deg høyt, Arild har gjort dette, han har gitt mye til sporten, til oss og til tilskuere som har sett på, men sporten har tatt fra han mye og.

MEN, om du er en person som er arild fan burde du også se litt mellom fingrene.
Alle har en person de vil være, personer de ønsker å bli når de blir eldre, og når personer som dette gir opp eller faller sammen, så ønsker vell andre at de skal komme seg opp igjen ?

Der kommer mange klager av, ikke fordi de mener arild er en person som er dum som gir opp, men fordi de vil ha han tilbake, fordi det forandret ting.
Jeg sier ikke at Arild er Strongman norge, for all del ikke, i mine øyne er alle som er innblandet i Strongman her i norge like mye verdt som Arild. Men personen har gitt mye spenning, store forhåpninger, og viser at man kan klare ting.

Men vær så snill, ro deg ned.
Jeg prøver derfor i denne tid å la denne tråden seile sin egen sjø, jeg vil ha arild tilbake, men jeg ønsker ikke klage på han for de valgene han tar, det er hans liv, og jeg syns vi alle burde tenke på det, og slutte å klage på at han vingler mye frem og tilbake, og ikke er slik han var, det burde jeg også tenke på, fordi jeg har vært en av de som har klaget, selv om jeg har vært stor fan av arild siden jeg først fikk vite om han.

21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget arnold500

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1415 : 04. februar 2012, 21:07 »
ja skikkelig usannsynlig at bodybuildere og strongman diskuterer doser seg i mellom, det er jo ikke hovedfokuset i sporten de snakker sikkert ikke om spising eller trening heller.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1416 : 04. februar 2012, 21:31 »
hvor faens tulling er dere? FERDIG MED DISKUSJON pikksugere

Mmm pikksugere <3

Ta deg alvorlig, den dagen. Mye pikksnakk på Tf for tiiden. Strongmen som går bananas, folk som ikke vil ta til seg råd, for deretter å bli sabla ned med det ene og det andre. Roid rage all over, hørte noen som sa det på trening. Vedkommende kjenner majoriteten på Treningsforum.
Smil med det smilet du har.

Utlogget arnold500

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1417 : 04. februar 2012, 21:44 »
ja der dreit du meg ut skikkelig. nedtur jeg prøvde og juge meg opp for og få respekt på treningsforum noe jeg jobber hardt for.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1418 : 04. februar 2012, 21:52 »
ja der dreit du meg ut skikkelig. nedtur jeg prøvde og juge meg opp for og få respekt på treningsforum noe jeg jobber hardt for.
Drite deg ut?

Jeg skriver slik du skriver, det er litt lettere å ta deg (folk generelt) seriøst hvis du orker formulere deg litt mer normalt. Prøvde du drite oss ut? Wink

Edit: nå fikk jeg til og med trusler på PM, nå må jeg ta han seriøst.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1419 : 04. februar 2012, 21:55 »
Prøvde du drite oss ut? Wink


Prøvde? Jeg føler meg hvertfall sykt driti ut akkurat nå.  Undecided

Utlogget arnold500

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1420 : 04. februar 2012, 21:56 »
les min første tråd her så ser dere hovedpoenget mitt med tråden. og skryte av arild. så begynner alle med at jeg ikke har sikre kilder og ditt datt. jeg trente på 24 fitness nedi i byn for litt over 1 år sia. Der veit dere hvem som driver og henger der trener diverse... det jeg ville få fram med og nevne cutler og arild sin dose var at 30 units vekst dagen er en SINNSYK dose og da når arild kjører på 45 sier det litt.
nå gidder jeg ikke skrive noe her begynner og bli rimelig lei angrer alerede på jeg sa noe.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1421 : 04. februar 2012, 22:08 »
les min første tråd her så ser dere hovedpoenget mitt med tråden. og skryte av arild. så begynner alle med at jeg ikke har sikre kilder og ditt datt. jeg trente på 24 fitness nedi i byn for litt over 1 år sia. Der veit dere hvem som driver og henger der trener diverse... det jeg ville få fram med og nevne cutler og arild sin dose var at 30 units vekst dagen er en SINNSYK dose og da når arild kjører på 45 sier det litt.
nå gidder jeg ikke skrive noe her begynner og bli rimelig lei angrer alerede på jeg sa noe.
Meget mulig du kjenner de du påstår du kjenner, men samtidig så blir det bare spekulasjoner så lenge det ikke kommer noe som er håndfast. Troll finner du overalt. (Kjenner ikke deg, så ikke gå bananas igjen. Sier ikke at du er et troll, men generelt. Internett kan ikke stoles på før man får noe som er håndfast.)

Hadde Arild vært litt fornuftig så hadde han satt en stopper for alle spekulasjonene som kommer. Han vil ikke tape seg om han gjør det i mine øyne, jeg elsker å se på strongman selv. Han hadde bare fått mer respekt fra min sin side. Uansett hva grunnen hans er. Kanskje ikke om han skulle skaffet seg en Chihuahua som han skal bruke all sin tid på, men det er vel mindre sannsynlig.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1422 : 05. februar 2012, 12:09 »
Angående bol bryr jeg meg heller fint lite i, det beviser bare hvor dedikert han er til sporten.

 biggrin

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1423 : 09. februar 2012, 13:41 »
det jeg ville få fram med og nevne cutler og arild sin dose var at 30 units vekst dagen er en SINNSYK dose og da når arild kjører på 45 sier det litt.

jeg tviler ikke.....tullinger her inne prøvde jo å holde debatten på "MAN VET IKKE OM ARILD BRUKER NOE"
hehe..

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Arild haugen som strongman igjen
« #1424 : 09. februar 2012, 13:42 »
'"Nå som både Espen Aune og Richard Skog er ute av strongmansirkuset"
står det idag...er Espen Aune UTE av strongman?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!