Skrevet av Emne: Hva er rett?  (Lest 550 ganger)

Utlogget Mike_Hunt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hva er rett?
« : 29. juni 2010, 21:01 »
Jeg er en 21 år gammel gutt som trenger litt hjelp. Jeg ble anbefalt å registrere meg på dette forumet fordi flere av vennene mine bruker det ofte.

Jeg er som sagt 21 år, hverken tynn eller tykk, 185 høy og veier 77 kg. Jeg ønsker å komme skikkelig i gang med treningen, men synes det er veldig vanskelig når jeg prøver å finne et program som passer for meg.

Jeg ser etter et program hvor jeg kanskje har max to hviledager i uken. Jeg er i forsvaret og har muligheten til å trene hver dag. Jeg løper to ganger i uken og ønsker å trene styrke 3 - 4 dager i uken.
Når jeg finner forskjellige programmer på nett, spesielt forum, så ligger det et program ute, men det er garantert ti stk som elsker programmet og ti stk som slakter det.

Er det noen som har et greit program for en som har trent en stund? Jeg ønsker mest fokus på økt volum og muskelbygging. Har sett igjennom en del poster på forumet, men det er mange program som fokuserer mye på ben. Å det er en god del program hvor folk kommenterer at det er feil osv.

Jeg regner med at det ikke finnes et fasitsvar på trening, men håper noen har et program DE bruker og kan fortelle litt om det og om det virkelig fungerer.

Takk.

Utlogget Bjørn Havregryn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 246

  • Who is Keyser Soze?
Sv: Hva er rett?
« #1 : 29. juni 2010, 22:05 »
Workout A                          Workout B
Squat 5x5                                  Squat 5x5
Bench Press 5x5                  Overhead Press 5x5
Inverted Rows 3xF                  Deadlift 1x5
Push-ups 3xF                          Pull-ups/Chin-ups 3xF
Reverse Crunch 3x12          Prone Bridges 3x30sec

http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beginner-strength-training-program/

Bra program. har kjørt det i ca 8 uker. ser veldig brae resultater. blodårene spretter ut.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!