Skrevet av Emne: Trenger hjelp av en erfaren kroppsbygger.  (Lest 12140 ganger)

Utlogget Morrille

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

Sv: Trenger hjelp av en erfaren kroppsbygger.
« #60 : 09. juli 2010, 11:04 »
10 kilo ren muskelmasse på ett år er meget usannsynlig ja med mindre man bruker masse dritt. Selv da er 10 kilo vanvittig mye på ett år.

Har ingen tro på at noen kan gå opp så mye som 10 kilo REN muskelmasse på ett år uten prestasjonsfremmende medikamenter.

Har selv lagt på meg 1-2 kilo muskler i året de siste 10 årene og er svært fornøyd med det. Blir jo noen kilo muskler etterhvert det. Spis ren og bra mat, få nok søvn og tren regelmessig så blir det bra. Å legge på seg masse fett og vann for å legge på seg muskler er også helt unødvendig. Holder å ligge 200 kalorier over nullpunktet å samtidig sørge for 2,5-3 gram proteiner per kilo fettfri masse per dag.

WORD!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Trenger hjelp av en erfaren kroppsbygger.
« #61 : 09. juli 2010, 12:33 »
POWERPOINT!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget bartlaus

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Trenger hjelp av en erfaren kroppsbygger.
« #62 : 09. juli 2010, 14:50 »
Har ingen tro på at noen kan gå opp så mye som 10 kilo REN muskelmasse på ett år uten prestasjonsfremmende medikamenter.

Tenåringsgutter som kjører GOMAD, kanskje. Men vi kan kanskje regne den naturlige hormonapokalypsen deres som "medikamenter".

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Trenger hjelp av en erfaren kroppsbygger.
« #64 : 09. juli 2010, 15:05 »
La på meg 10 kg reint fett på en uke engang.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Morrille

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323


Utlogget bartlaus

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Trenger hjelp av en erfaren kroppsbygger.
« #66 : 09. juli 2010, 15:13 »
Open Office!


Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Trenger hjelp av en erfaren kroppsbygger.
« #67 : 09. juli 2010, 19:11 »
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Bar0nen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 513
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 513

  • LOL
Sv: Trenger hjelp av en erfaren kroppsbygger.
« #68 : 14. juli 2010, 22:40 »
Det er i Halden.
Hvis du trener i halden kan jeg anbefale deg å ta en tur ned på høla, styrkeløfterklubben i halden. Befinner seg inni et fjell, men har alt du trenger av utstyr og er svinbillig.

Jeg betalte vel 600 kroner året når jeg trena der. Vet ikke hvordan prisen er nå da men.

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Sv: Trenger hjelp av en erfaren kroppsbygger.
« #69 : 16. juli 2010, 01:03 »
Siden det faktisk virker som du er litt seriøs. Så skal jeg gi deg noen tips. TF er utrolig bra sted for styrkeløft, "nutrition", strongman, info om norske deltagere innen for forskjellige sporter og div andre ting. TF er dessverre mye dårligere på området kroppsbygging. Du ser sjeldent at folk som har prestert poster/svarer på ting folk sier her inne. Du ser ofte at folk anbefaler styrkeløftprogrammer og TBT(total body traning). Nå skal jeg ikke gå inn på den debatt. Så, det jeg anbefaler deg er å lese trådene i denne linken:

http://tnation.tmuscle.com/free_online_forum/sports_body_training_performance_bodybuilding/the_best_of_tnation

Begynn med å lese om prof x:

http://tnation.tmuscle.com/free_online_forum/sports_body_training_performance_bodybuilding/professor_x_a_request

Der lærer du det meste som er nødvendig, og kunne. Lær av de som er større enn deg og ikke ta alt for god fisk.  

Har lest dem begge, og det er utrolig mye bra der, som spesielt litt "ferske" ville ha godt av å lese. Du burde linket til han tyskeren der også, CC (husker ikke helt hva det var forkortelse for Smiley)

Mye "knee jerk" linking til Stronglifts, div TBT ol her i BB-delen av forumet, ja. Men hvorfor ikke delta og gjøre det enda bedre på den biten også? Er jo en del interessante tråder her også, mange bra folk Smiley

Har fulgt T-Nation i årevis. Har ikke vært det på en stund nå, for det ble litt for mye "bb.com" på forumet - og litt vel mye IBB også, må jeg innrømme... Trist på en måte, men ingenting å gjøre med det... Mye bra "arkivert" der, uansett Smiley
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Utlogget mr mento

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3

Sv: Trenger hjelp av en erfaren kroppsbygger.
« #70 : 18. juli 2010, 16:17 »
om du er i Oslo eller Lillestrøm kjøper golds gym deg ut fra dit gamle trenings sted, mulig de gjør det andre studioer også er ikke sikker. Om du vil bli stor er mitt beste tips, spis som en grizzly, det som har funka for meg, jo mer jeg spiser jo større blir jeg ligger på 350g proteiner og 600g carbs nå
så tå og lykke til Smiley
No retreat. No surrender, Never give up Never back down

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!