Skrevet av Emne: Tragisk form på styrkeløftere?  (Lest 81790 ganger)

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Tragisk form på styrkeløftere?
« #15 : 20. juli 2010, 22:18 »
Vadtrudne gîfr, kan ikke du gå og hate ett annet sted? På forhånd takk.

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Tragisk form på styrkeløftere?
« #16 : 20. juli 2010, 23:25 »
FULLFØRTE

Ja, 3 stykker løp, 2 jogga, 2 gikk, 1 kom krabende og den siste kom seg aldri igjennom 800 meter. Hurra for styrkeløftere og hvor bra trent de er.

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Tragisk form på styrkeløftere?
« #17 : 20. juli 2010, 23:36 »
Haha, herregud. må du finn dæ ei jævla grøft å lægg dæ i!
*kaster burgere på trådstarter og ypper til mer bråk*

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Tragisk form på styrkeløftere?
« #18 : 20. juli 2010, 23:37 »
Ja, 3 stykker løp, 2 jogga, 2 gikk, 1 kom krabende og den siste kom seg aldri igjennom 800 meter. Hurra for styrkeløftere og hvor bra trent de er.

Tipper at jeg som styrkeløfter løper dritten av deg på 800m.

Og var du til stede og så alt? Enhver person klarer nok å fullføre 800meter. Lag kvalm hjemme i huset ditt eller et annet sted istedet for å spre dritt og feilinformasjon på forumet.
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Tragisk form på styrkeløftere?
« #19 : 20. juli 2010, 23:55 »
Ja, 3 stykker løp, 2 jogga, 2 gikk, 1 kom krabende og den siste kom seg aldri igjennom 800 meter. Hurra for styrkeløftere og hvor bra trent de er.
Har det falt deg inn at øvelsene ble avgjort på poeng. Innser man at man blir sist, så er det ingen grunn til å gi alt hele veien.
Og jeg tror ikke styrkeløftere er alene om å være "dårlig" trent. Skulle likt å se en del vektløftere, kulestøtere, kulekastere og diskoskastere løpe 800 meter. For ikke å snakke om strongman, moahahaha

Utlogget pinglo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 438
  • Honnør: 140
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 438

  • Oslo SK-løfter
Sv: Tragisk form på styrkeløftere?
« #20 : 20. juli 2010, 23:59 »
Klarte kun 3 av 8 å komme seg igjennom en 800 meter? Jeg gjentar, 800 meter!!! Det er jo rett og slett tragisk at alle ikke klarer å løpe denne korte strekningen som er ferdig på to sekunder. Kan jo umulig være sunt å være i så dårlig form. Kanskje på tide å bli litt gjennomtrente her? Dere burte rett og slett skamme dere for å kalle dere selv idrettsfolk!
Så søt når du er sint!

Jeg deltok på dette arrangementet, og 7 av 8 fullførte 800 meter, men det var ikke nok folk til å ta tiden på alle løperne. Derfor ble vi bare rangert etter rekkefølgen vi kom i mål. Og samtlige som fullførte løp hele distansen inn til mål.

Koz og klemz.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Tragisk form på styrkeløftere?
« #21 : 21. juli 2010, 00:00 »
er jo som å be en maratonløper kjøre styrkeløft. hvis jeg hadde satsa feks på styrkeløft hadde jeg vell dritti langt oppi om jeg kan løpe 800m på 10 sec eller 10 min. er jo helt uvesentlig i forhold til hva man holder på med!

Utlogget bpberge

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 179
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 179

  • Ulefoss AK
Sv: Tragisk form på styrkeløftere?
« #22 : 21. juli 2010, 00:03 »
U get my point. Rart at tidene ikke blir skrevet engang, må jo være så ufattelig dårlig at de ikke våger å offentliggjøre dem.

Er vel kun styrkeløftere som gir poeng til folk som står over. Når de klarer det mesterverket  regna jeg med at de gav poeng etter hvor langt resten kom også.

5. Benjamin Berge: Ingen tidtagning (4 poeng) kom hele 515 meter og tok en råsterk 5 plass.

Det er jo ikke snakk om at de skal løpe en mil, men at personer som trener 3-7? ganger i uken skal klare å løpe 800 meter, noe som burte være et krav for hele norges befolking. Halvparten av alle på uføretrygd i Norge klarer denne bragden.

Grunnen til at det ikke ble tidtagning på de som kom etter de tre første var på grunn av mangel på mannskap og utstyr. Vi hadde bare to stoppeklokker hvorav ingen kunne stoppes på flere tider enn en. Da tenkte vi det var like greit bare å ta tiden på de tre første og da se hvem som kom på de neste plassene, og ettersom vi tvilte på at det ville bli korte sprang mellom hver deltager som kom i mål så funket dette bra

Forøvrig løp jeg (faktisk) alle 800 meterne, og manglet vel ca 1/3 av runden da min bror kom i mål.

Angående de andre resultatene folk heller ikke ble særlig imponert over (f.eks stille lengde og kulestøt) så kan jeg vel kanskje unnskylde med at flere av oss kun trener benkpress(altså ikke knebøy og markløft), og jeg for min del er bare 1.70 (noe som jeg tviler på er optimalt for å støte langt). Det sagt; jeg er på ingen måte i god form, og jeg stilte bare for moroskyld. Og moro var det Smiley
Ungdom -82.5

Godkjente løft:
RAW:
Utstyr:177,5

Trening:
RAW:135
Utstyr:

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=95076.0

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Tragisk form på styrkeløftere?
« #23 : 21. juli 2010, 00:10 »
Ja, 3 stykker løp, 2 jogga, 2 gikk, 1 kom krabende og den siste kom seg aldri igjennom 800 meter. Hurra for styrkeløftere og hvor bra trent de er.

Hurra for Vadtrudne gifr! Forumets store troll, med en oppgave om å kverulere så kraftig og spre det sure pisset sitt rundt på forumet. Ta heller å kok deg selv i det
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget curlingpants

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 221
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 221

Sv: Tragisk form på styrkeløftere?
« #24 : 21. juli 2010, 00:18 »
Det er jo ikke snakk om at de skal løpe en mil, men at personer som trener 3-7? ganger i uken skal klare å løpe 800 meter, noe som burte være et krav for hele norges befolking. Halvparten av alle på uføretrygd i Norge klarer denne bragden.

Da burde det være et krav for hele den norske befolkningen at alle som trener 3-7 ganger i uken skal ta 300kg i knebøy uten å trene på det..

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Tragisk form på styrkeløftere?
« #25 : 21. juli 2010, 00:35 »
Att de ikke greier å LØPE 800 meterskjønner jeg godt, for min del tror jeg ikke att jeg greier å LØPE 400meter, hehe. Men på coopertester og slikt greier jeg ca 5.7 runder, som er vell akkuratt bestått. Man trenger vell ikke være i dårlig form om mann ikke greier springe 800meter, jeg hadde ikke hatt sjangs Smiley
Kan og si att jeg ble sinnsykt over hvor dum du er i den lille nøtta di Vadtrudne gifr, er bare så meningsløst å komme med slike kommentarer da du egentlig ikke helt vet hvordan tinga der fungerte.
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Tragisk form på styrkeløftere?
« #26 : 21. juli 2010, 00:40 »
Dette er akkurat så dumt at det ikke er provoserende likevel.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Tragisk form på styrkeløftere?
« #27 : 21. juli 2010, 01:15 »
Ja, 3 stykker løp, 2 jogga, 2 gikk, 1 kom krabende og den siste kom seg aldri igjennom 800 meter. Hurra for styrkeløftere og hvor bra trent de er.


Hvor bra trent man er, er vel et relativt begrep iforhold til hva man skal oppnå innenfor sin idrett. Jeg tror ikke chigichev,reza, skog, osv hadde løpt en spesielt bedre 800meter.

Men hey:

Non Plus Ultra

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Tragisk form på styrkeløftere?
« #28 : 21. juli 2010, 01:30 »
Hurra for Vadtrudne gifr! Forumets store troll, med en oppgave om å kverulere så kraftig og spre det sure pisset sitt rundt på forumet. Ta heller å kok deg selv i det

Enig i at Vadtrudne gifr har bæsja på leggen her, men det innlegget jeg siterer er vel også på kanten til komisk. Dette var tydeligvis et sårt tema Wink
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Tragisk form på styrkeløftere?
« #29 : 21. juli 2010, 01:50 »
Siste nytt er jo at 800 meter skal bli innført på alle stevner som siste øvelse etter markløft Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!