Skrevet av Emne: Idioter på trening - Han som leser dagens avis  (Lest 11638 ganger)

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Idioter på trening - Han som leser dagens avis
« #30 : 05. august 2010, 00:03 »
Ja, på fysioterapien, er jo ikke folk der :p

Ahaaa.. Hehe, sikkert ikke iforhold til elixia, men skulle sett i vår rett etter skolen på mandager.. Utrolig mange 15-16 åringer der Tongue Lov for dem òg nå -.- 15 år og underskrift av foreldra iz the new rule.

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Idioter på trening - Han som leser dagens avis
« #31 : 05. august 2010, 00:36 »
Jeg var på Elexia når jeg bodde sørpå (altså fram til forje lørdag,hehe)
Musikk måtte jeg bare ha med selv, men på Jessheim syns jeg de tok god hensyn til oss som løfta litt tunge vekter, ingen som sa noe på at vi skrudde opp musikken til tider når det faktisk ble spilt noe bra, eller at vi ropte og herja der inne. Var jo folk som kika på og trodde vi var rape gale, men ja ikke av de som var i "muskel-hjørne".

Nå har jeg startet på et gym som er uten resepsjon og som er døgnåpent, det er lagt til rette kun for styrketrening osv. Trives sykt bra der til nå. Men ble overraska idag, for jeg tok knebøy, og kjørte tungt, jeg pusta og pesa og måtte til tider småbrøle litt,hehe Det var nok til at dette mannsdominerte gymmen stoppa opp og slutta å trene :O
De har vist aldri sett jenter (??)  ta tung knebøy her oppe og lager lyd av det,hehe ELLER så sitter de bak vektene og later som de trener ellerno og ikke vet hvordan det høres ut når man peiser seg helt ut på løft Tongue

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Sv: Idioter på trening - Han som leser dagens avis
« #32 : 05. august 2010, 01:12 »
Hvorfor velger dere å trene på slike møkkestudio? Det vises gang på gang at slike studiokjeder ala Elexia, SATS og div. andre studio med fancy moteriktige kleskoder, matchende farger på tapet og gulvbelegg samt treningsveiledre som ligner Brüno og Linni Meister ikke er noe særlig.

Hvorfor gidde å trene på samme plass som mora til han i klassen din som skilte seg for 1 år siden og som er midt i verdens sykeste midtlivskrise, hvor hun går i rosa tettsittende treningstøy og silikon i leppene mens hun vinker til de solariumbrune "Jeg pumper opp bicepsene mine ass! Jeg er så deilig ass" fyrene i hjørne som viser hverandre hvor mange strekkmerker de kommer til å få hvis de fortsetter med det treningsopplegget de fant på "www.bigarmzisawesome.ru", og hvor de som jobber der, samt veilederne driver på å harselerer med dere som faktisk trener på rett måte og med rett forutsettninger fordi "dere får ikke lov til å løfte så tungt. For det er det bare bolere som gjør, og slike vil vi ikke ha her" før de tar med seg 30kg manualene og låser de inne på et bakrom for all evighet, eller at de ber dere om å holde støynivået nede fordi hun dama i solariumet på andre siden av veggen ikke klarer å sove. Pluss at 90% av de som kommer der er idioter som aldri skulle fått lov til å løfte vekter, både fordi det ikke nytter på den måten de gjøre det, og fordi de er en fare for seg selv og alle andre rundt dem??

Hvorfor ikke bare finne seg en god gammeldags "Jernbu" hvor styrkeløftere fra 15-60 år løfter for det vektene er verdt, og musikken står på full fettings fordi han sykeste duden som er klar for Strongman 2011 skal løfte 400kg i markløft, og hvor folk brøler og river i utstyret (for dette utstyret er laget av jern og tåler litt juling) for å fyre seg selv opp til neste sett. Samt at på denne plassen finner du også kroppsbyggere som poser for seg selv foran speilene borte ved manualene før de beveger seg bort til skråbenken og presser 12 reps med 50kg manualer. De ser ut som noen berg av steorider, men ingen bryr seg. For her passer folk på seg selv, og roter ikke i andres privatliv. Så ingen kommer noen gang til å gå bort til dem å be om å få manualene "fordi vi ikke løfter så masse her om kring". Dessuten koster det ikke 5000,- å trene der i året heller. Selv om du finner alt av maskiner og frivekter du noen gang kunne drømme om. Og alt dette bare fordi plassen er drevet av en seriøs kar/dame som tidligere var Europa-mester i knebøy, armbak eller benkpress... ikke vet jeg, men saken er den at plassen er seriøs. Og de som ikke kan noe om trening har tilbudet om å få undervisning, for noen hundrelapper i mnd.. eller bare rett og slett spørre de som er gjengangere der om noen tips til hvordan å trene. Så slipper man "Jeg er awesome, fordi jeg har så store armer at jeg faen ikke kan tørke meg i ræva uten hjelp".

Måtte bare få det ut Tongue no offence til noen av dere. Jeg sier bare dette med tanke på alle de andre frustrerte der ute, som sikkert mener det samme som meg.

-Cocho
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget Kris70

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 548
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 548

Sv: Idioter på trening - Han som leser dagens avis
« #33 : 05. august 2010, 01:18 »
Word.

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Idioter på trening - Han som leser dagens avis
« #34 : 05. august 2010, 01:28 »
Hvorfor ikke bare finne seg en god gammeldags "Jernbu" hvor styrkeløftere fra 15-60 år løfter for det vektene er verdt, og musikken står på full fettings fordi han sykeste duden som er klar for Strongman 2011 skal løfte 400kg i markløft, og hvor folk brøler og river i utstyret (for dette utstyret er laget av jern og tåler litt juling) for å fyre seg selv opp til neste sett. Samt at på denne plassen finner du også kroppsbyggere som poser for seg selv foran speilene borte ved manualene før de beveger seg bort til skråbenken og presser 12 reps med 50kg manualer. De ser ut som noen berg av steorider, men ingen bryr seg.

Slike jernbuer fins ikke lengre. I hvertfall ikke med styrkeløftere. Nærmeste du kommer er vel Kaliber Gym om Aune og Skog er der.

Ps.
Alle dere som roper og/eller brøler. Det fører bare til tap av buk trykk og burde unngås for en hver pris. Tongue

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Idioter på trening - Han som leser dagens avis
« #35 : 05. august 2010, 01:34 »
Slike jernbuer fins ikke lengre. I hvertfall ikke med styrkeløftere. Nærmeste du kommer er vel Kaliber Gym om Aune og Skog er der.

Kaliber i Trondheim er vel litt hardcore, men mest bygger-hardcore. KK67, derimot, er mer styrkeløft-hardcore.

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Sv: Idioter på trening - Han som leser dagens avis
« #36 : 05. august 2010, 01:45 »
Det fins. Men man må nok forhøre seg litt for å komme i kantakt med disse folka.

Angående det med brølinga.. selv brøler jeg bare når det er veeldig tungt, og det kommer bare av seg selv. Er ikke noe jeg kan gjøre med, og det hjelper veldig, samt at jeg ikke har merket noen form for ulemper som skader etc. som følger av det.


-Cocho
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Idioter på trening - Han som leser dagens avis
« #37 : 05. august 2010, 01:46 »
Hvorfor velger dere å trene på slike møkkestudio? Det vises gang på gang at slike studiokjeder ala Elexia, SATS og div. andre studio med fancy moteriktige kleskoder, matchende farger på tapet og gulvbelegg samt treningsveiledre som ligner Brüno og Linni Meister ikke er noe særlig.

Hvorfor gidde å trene på samme plass som mora til han i klassen din som skilte seg for 1 år siden og som er midt i verdens sykeste midtlivskrise, hvor hun går i rosa tettsittende treningstøy og silikon i leppene mens hun vinker til de solariumbrune "Jeg pumper opp bicepsene mine ass! Jeg er så deilig ass" fyrene i hjørne som viser hverandre hvor mange strekkmerker de kommer til å få hvis de fortsetter med det treningsopplegget de fant på "www.bigarmzisawesome.ru", og hvor de som jobber der, samt veilederne driver på å harselerer med dere som faktisk trener på rett måte og med rett forutsettninger fordi "dere får ikke lov til å løfte så tungt. For det er det bare bolere som gjør, og slike vil vi ikke ha her" før de tar med seg 30kg manualene og låser de inne på et bakrom for all evighet, eller at de ber dere om å holde støynivået nede fordi hun dama i solariumet på andre siden av veggen ikke klarer å sove. Pluss at 90% av de som kommer der er idioter som aldri skulle fått lov til å løfte vekter, både fordi det ikke nytter på den måten de gjøre det, og fordi de er en fare for seg selv og alle andre rundt dem??

Hvorfor ikke bare finne seg en god gammeldags "Jernbu" hvor styrkeløftere fra 15-60 år løfter for det vektene er verdt, og musikken står på full fettings fordi han sykeste duden som er klar for Strongman 2011 skal løfte 400kg i markløft, og hvor folk brøler og river i utstyret (for dette utstyret er laget av jern og tåler litt juling) for å fyre seg selv opp til neste sett. Samt at på denne plassen finner du også kroppsbyggere som poser for seg selv foran speilene borte ved manualene før de beveger seg bort til skråbenken og presser 12 reps med 50kg manualer. De ser ut som noen berg av steorider, men ingen bryr seg. For her passer folk på seg selv, og roter ikke i andres privatliv. Så ingen kommer noen gang til å gå bort til dem å be om å få manualene "fordi vi ikke løfter så masse her om kring". Dessuten koster det ikke 5000,- å trene der i året heller. Selv om du finner alt av maskiner og frivekter du noen gang kunne drømme om. Og alt dette bare fordi plassen er drevet av en seriøs kar/dame som tidligere var Europa-mester i knebøy, armbak eller benkpress... ikke vet jeg, men saken er den at plassen er seriøs. Og de som ikke kan noe om trening har tilbudet om å få undervisning, for noen hundrelapper i mnd.. eller bare rett og slett spørre de som er gjengangere der om noen tips til hvordan å trene. Så slipper man "Jeg er awesome, fordi jeg har så store armer at jeg faen ikke kan tørke meg i ræva uten hjelp".

Måtte bare få det ut Tongue no offence til noen av dere. Jeg sier bare dette med tanke på alle de andre frustrerte der ute, som sikkert mener det samme som meg.

-Cocho

haha du burde bli en komiker Grin

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Sv: Idioter på trening - Han som leser dagens avis
« #38 : 05. august 2010, 01:51 »
Jeg gjør det ganske bra på improvisasjoner og stand-ups når jeg er med venner og bekjente... men jeg tror det kommer av at jeg er litt forstyrret i hodet at jeg kommer på slike ting. Mamma, dama og kompiser sier iallfall at det feiler meg noe xD haha!
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget Kris70

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 548
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 548

Sv: Idioter på trening - Han som leser dagens avis
« #39 : 05. august 2010, 03:33 »
Hahaha, det er egentlig helt ufattelig at man blir bedt om å dempe seg for at man skal kunne konsentrere seg om å LESE på ett treningsstudio. Nei.. få bort alle disse jævla fittness sentrene og replace dem med skikkelige oldschool garasjer bestående av en hau med benker, bøystativ, stenger og ett lass av vektskiver.

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Sv: Idioter på trening - Han som leser dagens avis
« #40 : 05. august 2010, 03:36 »
Kunne ikke vært mer enig!
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

neonX

  • Gjest
Sv: Idioter på trening - Han som leser dagens avis
« #41 : 05. august 2010, 08:10 »
Ahaaa.. Hehe, sikkert ikke iforhold til elixia, men skulle sett i vår rett etter skolen på mandager.. Utrolig mange 15-16 åringer der Tongue Lov for dem òg nå -.- 15 år og underskrift av foreldra iz the new rule.
Det som er kult da. Haha

Utlogget Kampen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 395
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 395

  • Flytende kalorier teller ikke
Sv: Idioter på trening - Han som leser dagens avis
« #42 : 05. august 2010, 08:13 »
Ahaaa.. Hehe, sikkert ikke iforhold til elixia, men skulle sett i vår rett etter skolen på mandager.. Utrolig mange 15-16 åringer der Tongue Lov for dem òg nå -.- 15 år og underskrift av foreldra iz the new rule.

Ja,vi er ille : /
Jeg har et liv, det er bare virtuelt!


neonX

  • Gjest
Sv: Idioter på trening - Han som leser dagens avis
« #43 : 05. august 2010, 08:47 »
Ja,vi er ille : /

Var antagelig ment til dem som trener 100sett bryst og biceps pr trening. Hvor kosttilskudd er Gud.

Utlogget ders

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 61

Sv: Idioter på trening - Han som leser dagens avis
« #44 : 05. august 2010, 09:30 »
De har vist aldri sett jenter (??)  ta tung knebøy her oppe og lager lyd av det,hehe ELLER så sitter de bak vektene og later som de trener ellerno og ikke vet hvordan det høres ut når man peiser seg helt ut på løft Tongue

Det er jo fordi jenter som tar knebøy trener på Friskhuset Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!