Skrevet av Emne: Ingen begrensning i benkpress?  (Lest 9169 ganger)

Utlogget TheGreatWhite

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 653
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 653

  • FTK Bodybuilder Club
Sv: Ingen begrensning i benkpress?
« #30 : 22. september 2009, 02:04 »
Tull! Idiot!

slutt å bry deg om hvordan alle de andre løfter og hva slags utstyr de bruker! Det har vel ingenting med deg å gjøre?

SHUT UP AND LIFT SOME F'ING WEIGHTS!

du blir ikke noe sterkere av å sitte å klage på et forum...

La strongmen være strongmen og styrkeløftere være styrkeløftere... dette er to forskjellige kategorier...
NO SACRIFICE, NO VICTORY!!

Rebuilding a machine from scratch!

"Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated."

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Ingen begrensning i benkpress?
« #31 : 22. september 2009, 02:07 »
allerede mye dumt i tråden men er egentlig enig at styrkeløft e litt tåpelig. digger selve ideen om å trene for max styrke. men å drikke 3L cola dagen og bli skamfeit bare for å få mindre løftevei i benkpress er utenfor min forståelse.

Nevn en norsk styrkeløfter som gjør dette? Du har rett i at det er mye dumt i denne tråden - men du klarte jaggu meg å tilføre den noe mer =)






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Sv: Ingen begrensning i benkpress?
« #32 : 22. september 2009, 09:14 »
Jeg er så jävla trött på små bedrevitere som hele tiden skal gnelle om overvektige, feite styrkelöftere som löfter med hjelp av heisekran. Hadde dere små bedrevitere satt dere litt inn i sporten i stedet for å ha mindreverdighetskomplekser for de fislevektene dere löfter "RAW" så hadde dere insett hvor få styrkelöftere som faktisk passer inn i deres fysiske beskrivninger. Det fins flere styrkelöftere med vaskebrett enn med fleskemage som det blir nevnt her, men det spiller faktisk ingen rolle. Hvorfor kan ikke dere fatte at det hverken er en skjönnhetskonkurranse eller en konkurranse i hvem som har finest fysikk? Vi konkurrerer i styrkelöft og legger opp treningen etter det. Ingen bryr seg om hva jeg löfter i 10ere. Jeg konkurrerer i styrkelöft, ikke i gymlöft eller i dekkvelt.

Og appropo dekkvelt, er det en övelse man trenger teknikk i er det vel den...... 53 kg tung og 165 cm lang veltet jeg ett dekk på 300 kg 4 ganger uten ekstremt store problem. Jeg skulle gjerne trodd at jeg dro dekket opp fra bakken med mine voldsomme marklöftkrefter og vendte det med mine sjukt sterke biceps, men...eh...nei....
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: Ingen begrensning i benkpress?
« #33 : 22. september 2009, 09:19 »
Jeg er så jävla trött på små bedrevitere som hele tiden skal gnelle om overvektige, feite styrkelöftere som löfter med hjelp av heisekran. Hadde dere små bedrevitere satt dere litt inn i sporten i stedet for å ha mindreverdighetskomplekser for de fislevektene dere löfter "RAW" så hadde dere insett hvor få styrkelöftere som faktisk passer inn i deres fysiske beskrivninger. Det fins flere styrkelöftere med vaskebrett enn med fleskemage som det blir nevnt her, men det spiller faktisk ingen rolle. Hvorfor kan ikke dere fatte at det hverken er en skjönnhetskonkurranse eller en konkurranse i hvem som har finest fysikk? Vi konkurrerer i styrkelöft og legger opp treningen etter det. Ingen bryr seg om hva jeg löfter i 10ere. Jeg konkurrerer i styrkelöft, ikke i gymlöft eller i dekkvelt.

Og appropo dekkvelt, er det en övelse man trenger teknikk i er det vel den...... 53 kg tung og 165 cm lang veltet jeg ett dekk på 300 kg 4 ganger uten ekstremt store problem. Jeg skulle gjerne trodd at jeg dro dekket opp fra bakken med mine voldsomme marklöftkrefter og vendte det med mine sjukt sterke biceps, men...eh...nei....

Honnør Smiley
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Ingen begrensning i benkpress?
« #34 : 22. september 2009, 16:59 »
Nevn en norsk styrkeløfter som gjør dette? Du har rett i at det er mye dumt i denne tråden - men du klarte jaggu meg å tilføre den noe mer =)
kan nevna flere men det esje poenget pointdexter. Poenget e at eg personlig syns dt e kulere og se raw løft med ein fornuftig og sunn kropp imotsettning te ein fedme så løfte 10cm. MIN personlige meining og om du tror virkelig eg hadde begynt å slenga ut navn/nick på tf for dette tullet? særlig...

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ingen begrensning i benkpress?
« #35 : 22. september 2009, 17:02 »
kan nevna flere men det esje poenget pointdexter. Poenget e at eg personlig syns dt e kulere og se raw løft med ein fornuftig og sunn kropp imotsettning te ein fedme så løfte 10cm. MIN personlige meining og om du tror virkelig eg hadde begynt å slenga ut navn/nick på tf for dette tullet? særlig...

Du får ta turen til et senior VM i styrkeløft, så kan du se hvordan løfterne opp til klasse 110 kg ser ut.
Følg med hele veien fra oppvarming til stevneplattingen. Det er viktig å skille på de gode seriøse utøverne og de som bare trener styrke på hobbybasis.

Du kan også ta turen til Benk EM/VM, der har de grovere overarmer på 75 kg enn mange byggerne har på 110 kg kroppsvekt
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Ingen begrensning i benkpress?
« #36 : 22. september 2009, 17:04 »
Jeg er så jävla trött på små bedrevitere som hele tiden skal gnelle om overvektige, feite styrkelöftere som löfter med hjelp av heisekran. Hadde dere små bedrevitere satt dere litt inn i sporten i stedet for å ha mindreverdighetskomplekser for de fislevektene dere löfter "RAW" så hadde dere insett hvor få styrkelöftere som faktisk passer inn i deres fysiske beskrivninger. Det fins flere styrkelöftere med vaskebrett enn med fleskemage som det blir nevnt her, men det spiller faktisk ingen rolle. Hvorfor kan ikke dere fatte at det hverken er en skjönnhetskonkurranse eller en konkurranse i hvem som har finest fysikk? Vi konkurrerer i styrkelöft og legger opp treningen etter det. Ingen bryr seg om hva jeg löfter i 10ere. Jeg konkurrerer i styrkelöft, ikke i gymlöft eller i dekkvelt.

Går du til angrep mot meg så har du misforstått og feiltolka alt.. eg forstår poenget i styrkeløft e og løfta mest mulig vekter men eg syns fremdeles isje at det e nødvendig og utsetta kroppen for 50kg overvekt.. Mange styrkeløftere som slanker seg og aldri går tilbake til å ver feite fordi de oppdaga kor mye bedre det var og være sunn og frisk. imotsettning til og bli sliten av og bare bøye seg ned (VIS DE KLARER DET) for og knytte skoene.. forstår du?
Balanse er nøkkelordet

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Ingen begrensning i benkpress?
« #37 : 22. september 2009, 17:07 »
siste stevnet eg va på va det et par som drakk cola og de drikker cola regelmessig.. ellers lese eg i logene på eliteFTS og ser regelmessig filmene osv fra eliteFTS gutta.. McDondalds e isje akkurat "no-no" for de gutta.. var vell Jim Wendler og Dave Tate (hvertfall wendler) som slanka seg ganske mye og sa det var mye greiere og bedre å ver på en lavere kroppsvekt kor han faktisk kunne gå i trappene ut og trekke etter pusten..

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Ingen begrensning i benkpress?
« #38 : 22. september 2009, 17:11 »
Oj,  tenk at noen spiser Mcern avogtil og drikker cola Smiley Helt faenmeg sykt ass.
Non Plus Ultra

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Ingen begrensning i benkpress?
« #39 : 22. september 2009, 17:22 »
kan nevna flere men det esje poenget pointdexter. Poenget e at eg personlig syns dt e kulere og se raw løft med ein fornuftig og sunn kropp imotsettning te ein fedme så løfte 10cm. MIN personlige meining og om du tror virkelig eg hadde begynt å slenga ut navn/nick på tf for dette tullet? særlig...

Poenget er vel at det du snakker om knapt eksisterer i norsk styrkeløft. Du har tydeligvis rett og slett ikke peiling på styrkeløft i det hele tatt. Du kan gjerne fortsette å lure deg selv, det driter jeg i - men å gå ut å si at norsk styrkeløft eller styrkeløft i det hele kjennetegnes ved å "overspise for å få mindre løftvei" eller lignende er helt utrolig feil. Styrkeløft kjennetegnes av folk som vil bli så gode styrkeløftere som mulig. For noen innebærer dette å gå opp en vektklasse for å få mer muskler på høyden sin, for noen betyr dette å gå ned en vektklasse, eller holde seg der det er. Hard trening og muskelbygging krever kalorier, slik er det bare.

Det at du trekker raw løfting inn i dette viser bare hvor på villspor du er Widding, det er en helt annen diskusjon - du kan gjerne si du ikke liker utstyret, men å si at styrkeløft består av tjukkaser som har en usunn livsstil for å få mindre løftvei eller lignende er totalt bak mål. Hva du leser på eliteFTS er vel egentlig helt revnende likegyldig i det store å det hele, hva med å heller komme deg på et stevne eller på en styrkeløftklubb for å se hvordan saker og ting er før du skal begynne å karakterisere styrkeløft?

PS: Det fins tynne og det fins tykke rawløftere, det fins rawløftere som tar kostholdet seriøst, og rawløftere som liker å drikke cola eller gå på macdonalds akkurat som det gjør i IPF styrkeløft, alle andre idretter og verden forøvrig. På tide å gå ut av hula di å kjøre igang det du har under topplokket.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget TheRat

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

Sv: Ingen begrensning i benkpress?
« #40 : 22. september 2009, 18:03 »
Oj,  tenk at noen spiser Mcern avogtil og drikker cola Smiley Helt faenmeg sykt ass.

Ja den dagen eg synker så dypt at eg tar meg en cola, da må eg faen meg revurdere livet mitt :/
245 - 155 - 262.5 @ Trening, raw
Sterk, Blid og Fordomsfri!

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: Ingen begrensning i benkpress?
« #41 : 22. september 2009, 18:10 »
jeg er vist feit raw løfter da Grin
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Ingen begrensning i benkpress?
« #42 : 22. september 2009, 18:14 »
siste stevnet eg va på va det et par som drakk cola og de drikker cola regelmessig.. ellers lese eg i logene på eliteFTS og ser regelmessig filmene osv fra eliteFTS gutta.. McDondalds e isje akkurat "no-no" for de gutta.. var vell Jim Wendler og Dave Tate (hvertfall wendler) som slanka seg ganske mye og sa det var mye greiere og bedre å ver på en lavere kroppsvekt kor han faktisk kunne gå i trappene ut og trekke etter pusten..

Om du refererer til meg og bror min? Grin hehehe, jeg skal garantere at det er ingenting målretta med coladrikkingen min what so ever Wink Det er og rene tilfeldigheter at de FÅ gangene jeg har hatt en 1.5 liter i hånden, så har jeg truffet på john Tongue

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Ingen begrensning i benkpress?
« #43 : 22. september 2009, 18:38 »
Om du refererer til meg og bror min? Grin hehehe, jeg skal garantere at det er ingenting målretta med coladrikkingen min what so ever Wink Det er og rene tilfeldigheter at de FÅ gangene jeg har hatt en 1.5 liter i hånden, så har jeg truffet på john Tongue
hahahahah busted Cheesy

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Ingen begrensning i benkpress?
« #44 : 22. september 2009, 18:44 »
Jeg tror at mange styrkeløftere som tilfeldigvis er feite, er feite fordi de trives med det og vet at det ikke går utover livskvaliteten deres. Fat for the fun of it Smiley
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!