Skrevet av Emne: idioter på byen? eller ikke?  (Lest 18127 ganger)

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #75 : 17. juli 2009, 01:10 »
Jeg forstår Prizm godt.
Når du ser en gjeng kommer gående en kald regnværsdag, og den ene av de som har muskler, sprader rundt i bare singlett, da vil jo folk skjønne tegninga.

Og muskler/trent kropp er noe alle verdsetter. Ingen kan komme og påstå noe annet.
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #76 : 17. juli 2009, 10:40 »
hei Stian jeg har også¨lyst på ¨få meg en drømmekropp med passelig mye muskler som er  helt rippa
og jeg har heller ingenting mot å være litt brun heller Wink
men jeg kommer ikke til å bruke singlet /eller thanktop eller hva det nå enn heter Cool
det blir litt vel show off og viser for omverdenen at selvtilliten er bygget opp av muskler  Cool
hva med å være skikkelig trent å gå i ei skjorte med lange armer?
det er det bare et fåtall som gjør når dem er veltrente
jeg er ikke misunnelig på disse "sjekkassene" i det hele tatt,snarere flau over at det er mulig å vise frem kroppen sin  med fullt overlegg
det blir like idiotisk som at en rik person skulle gå ut på byen med saldoen sin tatovert i panna Wink
eller fortelle alle i lokalet at jeg kjører ferrari Grin
det er noe som heter å opptre litt diskret,og dette har ingenting med jantelov å gjøre for jeg unner folk både veltrent kropp,penger og masse damer
t:

Dete blir jo for dumt! Må jeg gå i genser eller skjorte når det er 30 grader ute og alle andre går i singlett og baris bare fordi jeg liker å holde meg i form, synes det er fint når folk ser trent ut og elsker når det frigis endorfiner under en hardt økt. Nei jeg vil jo gjøre som alle andre nyte sol og sommer uten å måtte tenke på at andre tror at jeg viser meg frem bare fordi man gidder å bruke tid på seg selv og trening. Og om noen ønsker å bruke brun krem eller ha 100 kilo gele i håret så la de nå gjøre det. Du kan jo velge å gå i luse kofte om du vil. Folk er forskjellige!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #77 : 17. juli 2009, 10:44 »
Hvorfor skal man være diskret? Hva liker du best, damer som går i en liten snerten topp og stramme jeans, eller en som dekker det som er å dekke?

Poenget med å gå med litt stramme klær og muscle shirts og sånn er jo å fremheve positive fysiske attributer med seg selv.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #78 : 17. juli 2009, 16:04 »
Hvorfor skal man være diskret? Hva liker du best, damer som går i en liten snerten topp og stramme jeans, eller en som dekker det som er å dekke?
Go, hijab  2thumbsup

Utlogget KristianO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 135

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #79 : 17. juli 2009, 16:36 »
etterhvert som årene går,så kommer garantert di fleste til å finne ut av at livet bestyr av mer enn bare proteinshaker,bicepsdimensjonerer,og muskelflexing på byen  Wink
Hvorfor har alle som ikke trener seriøst slik holdning? Tar man proteinshake så boler man!

Utlogget Nimy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 124
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 124

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #80 : 17. juli 2009, 16:46 »
"Alle ønsker seg Bodybuilder kropp, men nesten ingen ønsker å løfte tunge vekter."
Bøy:   240x1
Benk: 190x1
Mark: 270x1

93-modell, 97kg & 187cm.

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #81 : 17. juli 2009, 16:54 »
Alle vil til himmelen, men ingen vil dø?
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #82 : 17. juli 2009, 17:02 »
Hvorfor har alle som ikke trener seriøst slik holdning? Tar man proteinshake så boler man!

100% enig. Sjalusi er desverre ett stort problem vi må leve med - Det er ikke så veldig ofte folk på gymmet ser på den største karen og unner han det han har oppnått, tvert imot har folk flest som ikke driver seriøst med kroppsbygging eller styrketrening fordommer mot alle som har gjort det bedre enn seg selv.

Personlig har jeg sett hvilken venner man skal sette pris på også, du har de som kommer med kommentarer hver gang de ser deg/møter deg for å oppmuntre og motivere deg (bak ryggen din også så du får høre det av andre!). Så har du alle de bekjente og ikke bekjente som er drevet av sjalusi. Dette ble ett problem for meg, da jeg har veldig mange litt mindre kjente venner. Disse er veldig kjappe å bruke den stygge munnen sin bak ryggen din, og kommer med utsagn som er bygd på synsing og sjalusi, f.eks den typiske:

"INGEN, og jeg mener INGEN kan oppnå noe slikt på så kort tid uten noe dop."

Men flertallet støtter deg som oftest, og når man har mange venner peker spesielle seg ut som GODE venner, disse som til og med roser deg bak ryggen din til andre, slik at du får høre det gjennom tredje person i tillegg.


Jeg gikk fra å være helt greit trent og lubben, til kroppsbyggerfasong. Hvem vill vell ikke vise ett slikt verk man har slitt så hardt for i flere år til andre?! Det er jo da alle kommer til deg for å skryte av resultatet du har oppnått, og en ENDELIG får payback for alt blodslitet!


Utlogget HardON

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #83 : 17. juli 2009, 17:04 »
Pek og le og lev lenge Cheesy ( om du ikkje blir drept av de du peker på Cheesy )

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #84 : 17. juli 2009, 17:05 »
Tenk hvor hjelpesløs den fordomsfulle mannen i gata hadde vært, om steroider ikke fantes.
Når folk ikke lenger kan komme med forklaringer på hvorfor noen er store..
Når det er helt åpenbart at man må trene hardt for å bli slik.
Hadde det blitt slik?:

"Oj, se han der da...dæven...det var uvanlig...han er sikkert sterk...herregud har han trent mye han da?"

....eller:

"Hahh...se på han der da....trener knallhardt og er blitt stor..haha..taper.."
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #85 : 17. juli 2009, 17:09 »
Det kommer jo an på situasjonen. Å gå i singlet eller bar overkropp når det er varmt er selvsagt helt naturlig. Å velge seg klær etter kroppsfasongen er også helt naturlig. Men å rive av seg klærene på fest for å vise seg frem... Det plager meg ikke, men spesielt stilfullt er det jo heller ikke. Er man godt nok trent ser andre det selv om man har klær på.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #86 : 17. juli 2009, 17:14 »
På en annen side synes jeg det nesten blir litt teit om man faktisk er på en strand/har en eller annen legitim grunn til å gå i bar overkropp - så har visst alle som ikke trener fått det for seg at det er greit å sprute ut enhver mening man skulle ha om litt mer trenede individers kropp.

Når var det stranda ble legitim grunn for bar overkropp, din blotter?

Her er det ferskeste feriebildet mitt, Plumb0 klar for å hoppe i vannet:

Utlogget fitnessbjorn

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 332
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 332

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #87 : 18. juli 2009, 12:21 »
Alt til sin tid er det noe som heter. Selv om en er godt trent er det jo lov å kle av seg/gå i singlet når været og varmen/situasjonen tilsier det. Men "bole-aper" som absolutt må hive av seg skjorten ved en hver anledning kan jeg godt spare meg for..

Dessuten: Singlet på byen er vel stort sett en smule harry.
Så skjønner godt at noen reagerer på dette. De som tror at dette drar flere damer må nok bare tro omigjen  biggrin  Singlet på byen drar vel ca like mange damer som rosa pannebånd. Ergo: Det er større odds for å få med seg en ny guttevenn enn en ny damevenn  biggrin

Til dem som tror jeg sier dette bare fordi jeg er misunnelig på godt trente mennesker, så blir vel det også litt feil.. Wink

Kanskje er det janteloven som er så sterk her i Norge at t.o.m. jeg tenker slik. Kjenner mange som lar vær å kle av seg, gå på stranda o.l. fordi de er dritt-lei negative kommentarer.

Norge er og blir et jantelov-land. Sånn er det bare, dessverre.    what

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #88 : 18. juli 2009, 12:27 »
Naah.

Er jo endel damer som gjerne vil kjenne litt på veltrente muskler på byen? Harry er ikke død.

Har mer trua på en solid sammensatt kropp enn rosa pannebånd sånn generelt. Har aldri prøvd rosa pannebånd, så jeg kan jo egentlig ikke uttale meg om den saken.
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #89 : 18. juli 2009, 12:51 »
Alt til sin tid er det noe som heter. Selv om en er godt trent er det jo lov å kle av seg/gå i singlet når været og varmen/situasjonen tilsier det. Men "bole-aper" som absolutt må hive av seg skjorten ved en hver anledning kan jeg godt spare meg for..

Dessuten: Singlet på byen er vel stort sett en smule harry.
Så skjønner godt at noen reagerer på dette. De som tror at dette drar flere damer må nok bare tro omigjen  biggrin  Singlet på byen drar vel ca like mange damer som rosa pannebånd. Ergo: Det er større odds for å få med seg en ny guttevenn enn en ny damevenn  biggrin

Til dem som tror jeg sier dette bare fordi jeg er misunnelig på godt trente mennesker, så blir vel det også litt feil.. Wink

Kanskje er det janteloven som er så sterk her i Norge at t.o.m. jeg tenker slik. Kjenner mange som lar vær å kle av seg, gå på stranda o.l. fordi de er dritt-lei negative kommentarer.

Norge er og blir et jantelov-land. Sånn er det bare, dessverre.    what

Det er nok hovedsaklig den eneste grunnen ja. Roten til alt vondt.
Typisk også...andre ikke fullt så velstående land/kulturer har ikke disse fordommene ovenfor hverandre.
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!