Skrevet av Emne: Hva ser du på bildet?  (Lest 63722 ganger)

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva ser du på bildet?
« #285 : 22. juni 2009, 17:14 »
Eneres, er du enig i at du kan finne ordet sex eller sexuelle hentydninger i så og si alt så lenge du leter hardt nok, og at mesteparten av det vil være 100% tilfeldig  slik BSC så vakkert demonstrerte.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hva ser du på bildet?
« #286 : 22. juni 2009, 17:16 »
synes dette startet som en tøff tråd jeg, men når er det bare rot og diskusjon her... :S
Ja, det var mye bedre når jeg, ErikV, Eneres og Fleskulf diskuterte. Da var det saklig og bra, nå ble det bare tull.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva ser du på bildet?
« #287 : 22. juni 2009, 17:17 »
Ja, det var mye bedre når jeg, ErikV, Eneres og Fleskulf diskuterte. Da var det saklig og bra, nå ble det bare tull.

saklighet og fakta ødelegger enhver god diskusjon Sad

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Hva ser du på bildet?
« #288 : 22. juni 2009, 17:18 »
Egil Skallagrimson: La oss se bort ifra personangrep en stund. Hva med trolling? Synes du det er helt ok eller..? Ser at det er flere moderatorer som har vært innom, men....ingen reaksjon. Hva handler det om egentlig?


Ja, jeg er helt enig at denne tråden har blitt rotete, jeg har vært med selv på å kapre den, noe jeg ikke skulle gjort. Det var dumt av meg.

Skal returnere til en ren bildetråd og diskusjon rundt bildene, og da håper jeg folk ikke troller for det blir veldig forstyrrende.

"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hva ser du på bildet?
« #289 : 22. juni 2009, 17:19 »
saklighet og fakta ødelegger enhver god krangel Sad
FYP Smiley
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hva ser du på bildet?
« #290 : 22. juni 2009, 17:20 »
Egil Skallagrimson: La oss se bort ifra personangrep en stund. Hva med trolling? Synes du det er helt ok eller..? Ser at det er flere moderatorer som har vært innom, men....ingen reaksjon. Hva handler det om egentlig?


Ja, jeg er helt enig at denne tråden har blitt rotete, jeg har vært med selv på å kapre den, noe jeg ikke skulle gjort. Det var dumt av meg.

Skal returnere til en ren bildetråd og diskusjon rundt bildene, og da håper jeg folk ikke troller for det blir veldig forstyrrende.


Definer trolling, er du et troll?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Hva ser du på bildet?
« #291 : 22. juni 2009, 17:29 »
Eneres kan jo ikke for at det alltid blir bråk rundt hennes tråd, bare fordi alle andre misforstår og skal være usaklige. Meget trist altså. Hun prøver jo bare å få frem sin mening, og så må alle andre misforstå og tolke alt i værste mening. Jeg synes hun fremstår som en meget diplomatisk og intelligent person som ikke fremprovoserer konflikt, men snarere blir et uskyldig offer i hver tråd hun deltar i.

Synes alle skal gå i seg selv, og definitivt be om unnskyldning og ikke svare på en slik måte så det blir konflikt med eneres.

Dette var min mening.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hva ser du på bildet?
« #292 : 22. juni 2009, 17:31 »
Egil Skallagrimson: La oss se bort ifra personangrep en stund. Hva med trolling? Synes du det er helt ok eller..? Ser at det er flere moderatorer som har vært innom, men....ingen reaksjon. Hva handler det om egentlig?


Ja, jeg er helt enig at denne tråden har blitt rotete, jeg har vært med selv på å kapre den, noe jeg ikke skulle gjort. Det var dumt av meg.

Skal returnere til en ren bildetråd og diskusjon rundt bildene, og da håper jeg folk ikke troller for det blir veldig forstyrrende.


Du fremstår av og til som et "troll"...altså i formen "forumtroll".
Skylapper i diskusjon, tar ikke til seg andres meninger og skriver på en slik måte at man ikke er helt sikker på om du er "for real" eller en fiktiv karakter som er lagd for å drive gjøn med oss.

Enkelte brukere her kommer med enkeltinnlegg som sikekrt kan defineres som "trolling", men du er den eneste som nesten konstant fyller kriteriene... altså hvis du faktisk var oppfunnet for "a troll is someone who posts controversial, inflammatory, irrelevant, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum or chat room, with the primary intent of provoking other users into an emotional response." wikipedia

Smiley

Hvis du derimot er ekte, så tror jeg ikke det gjør saken bedre at du whiner om hvor slemme og lite konstruktive alle er... overse de negative kreftene, dette er ingen barnehage, selv om jeg av og til lurer litt... Grin

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Hva ser du på bildet?
« #293 : 22. juni 2009, 17:34 »
Jeg skal lage en tråd der jeg diskuterer videre med de det gjelder om hva jeg mener, så kan de få si hva de mener.  Fra og med nå blir dette en tråd der jeg kun kommer med bilder og debatterer rundt bildet og hensikt med bildet. Smiley  Så håper jeg dere andre det gjelder også holder igjen på sine meninger om meg personlig som er myntet på min bruker. Når jeg svarer, så er jeg bare med på å ødelegge tråden, og det vil jeg ikke.  Håper moderatorer kan komme og fjerne evt. usakligheter fra både meg selv og andre, så tråden kan bli mer ryddig. 

Iceberg, my man! Cheesy Honnør fordi du er så herlig!!


Åkkei, next! Cheesy



Hvis man setter sammen bokstavene som har en lysende stjerne på seg helt nederst på hver av dem, så får man:

 UR MR GAY   biggrin
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hva ser du på bildet?
« #294 : 22. juni 2009, 17:36 »
rofl
Du kan ikke lage slike føringer over hva folk har lov til å kommentere og ikke. Smiley
BIldene du legger ut og temaet er interessant for mange, det er dine mer eller mindre våkne vurderinger av signifikansen til de skjulte elementene som skaper brudulje.Hehe!

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva ser du på bildet?
« #295 : 22. juni 2009, 17:44 »
det er kanskje en spøk fra en designer, men hva så?

skal dette få oss til å kjøpe spillet?

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Hva ser du på bildet?
« #296 : 22. juni 2009, 17:47 »
det er kanskje en spøk fra en designer, men hva så?

skal dette få oss til å kjøpe spillet?

Vennligst hold dette saklig og ingen personangrep takk! Dette er langt over streken!!!

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hva ser du på bildet?
« #297 : 22. juni 2009, 17:50 »
Vennligst hold dette saklig og ingen personangrep takk! Dette er langt over streken!!!
Du tuller nå sant? At du kommer her å leker forumpoliti er i alle fall way off! ErikV kommer med en mulig forklaring på problemstillingen, og kommer samtidig med et saklig spørsmål på hva løsningen eventuelt kan være.

Vennligst hold dette saklig og ingen personangrep takk! Dette er langt over streken!!!
Dette er om ikke langt over streken, i alle fall veldig usaklig og har ingenting å gjøre noe sted.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva ser du på bildet?
« #298 : 22. juni 2009, 17:52 »
Vennligst hold dette saklig og ingen personangrep takk! Dette er langt over streken!!!
Du tuller nå sant? At du kommer her å leker forumpoliti er i alle fall way off! ErikV kommer med en mulig forklaring på problemstillingen, og kommer samtidig med et saklig spørsmål på hva løsningen eventuelt kan være.
Dette er om ikke langt over streken, i alle fall veldig usaklig og har ingenting å gjøre noe sted.

han kødder.

chill Grin

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hva ser du på bildet?
« #299 : 22. juni 2009, 17:52 »
Jeg er tilbøyelig til å være enig med Iceberg...
Kanskje vi skal utevne ham til "spesialmoderator" som kun håndterer personangrep og stråmenn!

Bare pass deg, sier jeg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!