Skrevet av Emne: Jogge ned fett, men fortsatt ha musklene???  (Lest 6315 ganger)

Utlogget Akershus1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Jogge ned fett, men fortsatt ha musklene???
« : 23. februar 2011, 05:04 »
Hørt mye rart og div, men først vil jeg si atjeg spiser helt normalt, ikke burger og div, men jeg klarer ikke gå på strikt  diet;`)

Men skal starte og jogge igjen og r brei nå men trenger og gå nd 6-8kg.  Muligens placibo disse men for pchyken bruker jeg CLV trorjeg det heter;) og anabolic og kalk.

Noe jeg Burde legge til eller noe er vell spørsmålet. noen tips som kan [ hjelpe ]Huh

Uten og miste muskler;)

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: Jogge ned fett, men fortsatt ha musklene???
« #1 : 23. februar 2011, 08:05 »
Aha.

Ja, legg til styrketrening, en diett.
Og SPISER du kalk?

Utlogget Zippo

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 626
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 626

Sv: Jogge ned fett, men fortsatt ha musklene???
« #2 : 23. februar 2011, 16:40 »
Noe jeg Burde legge til eller noe er vell spørsmålet. noen tips som kan [ hjelpe ]Huh
Norsk rettskrivningskurs.

Da hjelper du ikke bare deg selv, men også oss her på forumet (for i skrivende stund så skriver du som de blinde sloss) med å hjelpe deg.
"Don't drink and bake." - Arnold Schwarzenegger

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Jogge ned fett, men fortsatt ha musklene???
« #3 : 23. februar 2011, 17:08 »
*tren styrke
*høyt proteininntak*
*kaloriunderskudd
Smiley

Utlogget Mjødmann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 90

Sv: Jogge ned fett, men fortsatt ha musklene???
« #4 : 23. februar 2011, 17:14 »
Det kan være mange grunner til at han/hun skriver dårlig, ser ikke poenget med å lage en egen post for å krittisere det.

Tror du mener CLA og kalsiumtilskudd (?)

For å vedlikeholde muskelmasse under diett må du trene styrketrening, forbered deg på å stå stille på den fronten under dietten med mindre du er på et helt tidlig stadium.

Anngående vektnedgang er kaloriunderskudd alfa og omega, så om du ikke er klar for en "strikt diett" som du sier kan det bli vanskelig. Om du til vanlig ligger på et kalorinivå hvor vekta står stille, kan økt fokus på kosthold og kardio gjøre underverker.

Det er lettere om du gir litt opplysninger om deg selv, alder, høyde, vekt, hvor lenge du har trent etc...
 

Utlogget Mjødmann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 90

Sv: Jogge ned fett, men fortsatt ha musklene???
« #5 : 23. februar 2011, 17:15 »
Dobbelpost  Grin

Utlogget Akershus1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Jogge ned fett, men fortsatt ha musklene???
« #6 : 28. februar 2011, 22:40 »
Ok, er 185 86       hr trent før og blitt tynn men husker ikke helt om jeg skrev det men vil ikke gå på diett og styrke liker jeg ikke.  skal starte og trene igjen nå og skal bruke kalk, cla, anabolic og noe som gjør at jg ikke tar opp fett så lett i magen.

Siden alle sier det 2 ganger så nei jeg kommer ikke til og klare og holde på med styrke.

det jeg tenkte er at det er mye sjappere og finne en måte og holde musklene oppe og slanke seg en og gå ned mye og bruke Shitt lang tid for og se litte bitte granne større.  har kamerater som trener ofte men er nesten mindre en meg så det tror jeg ikker orker.

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: Jogge ned fett, men fortsatt ha musklene???
« #7 : 28. februar 2011, 22:59 »
Fordi de trener feil eller spiser for lite.

Utlogget Akershus1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Jogge ned fett, men fortsatt ha musklene???
« #8 : 28. februar 2011, 23:01 »
det er greit, men What to doo?

Utlogget Millas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Sv: Jogge ned fett, men fortsatt ha musklene???
« #9 : 01. mars 2011, 01:17 »
Som folk har skrevet før meg.
Styrke! Gjerne med geriljakardio.

Men du kan jo alltids jogge av deg kiloene eller bare spise deg tynn med en bra diett.
Resultatene vil på en annen side antakeligvis ikke bli helt det du tenker deg nå Smiley
Kul? Jeg? HEHE, veit det!

Utlogget Akershus1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Jogge ned fett, men fortsatt ha musklene???
« #10 : 01. mars 2011, 16:31 »
Som folk har skrevet før meg.
Styrke! Gjerne med geriljakardio.

Men du kan jo alltids jogge av deg kiloene eller bare spise deg tynn med en bra diett.
Resultatene vil på en annen side antakeligvis ikke bli helt det du tenker deg nå Smiley


Som jeg sier 10 gangr!!!! IKKE STYRKE!!!!!!  hvor mange ganger må jeg skrive det???  hvordan beholde de og jogge uten og miste styrke!!?  må jo være en måte lix!

Utlogget gulsvart

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Jogge ned fett, men fortsatt ha musklene???
« #11 : 01. mars 2011, 16:39 »
Hvor gammel er du?

Utlogget Mjødmann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 90

Sv: Jogge ned fett, men fortsatt ha musklene???
« #12 : 01. mars 2011, 16:46 »
Trener du ikke styrke for å vedlikeholde styrken/massen VIL du miste muskler uansett (med mindre du doper deg), om du skal ned 6-8 kilo. Dette vil selvsagt variere avhengig av alder, hvor lenge du har trent etc.
Å tro at div. tilskudd vil løse dine problemer er naivt.

For vedlikehold trenger ikke treningsmengden være mer enn 30-40% av tidligere treningsmengde, så lenge intensiteten(vektbelastningen) holdes på tidligerer nivå.
Anbefaler deg å lese relevante artikler på bodyrecomposition.com om du er i stand til å fordøye litt tørr info.

I tilegg vil jeg si at man som regel ikke "jogger av seg fett", man gjør jo selvsagt det om man jogger, men det er først og fremst hva du spiser som er den viktigeste faktoren.


Utlogget wollafruen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Jogge ned fett, men fortsatt ha musklene???
« #13 : 01. mars 2011, 18:39 »
Det finnes svar på spørsmålet ditt (og så vidt jeg ser har du også fått svar). At du ikke liker svaret du får må du nesten ta på din egen kappe i stedet for å kappe hodet av de som gir deg velmente svar, råd og tips.

Det finnes sjelden vidunderkurer og snarveier. Høres ting ut som de er for gode til å være sanne, er de som regel det.

Så, nok en gang: For å opprettholde muskelmasse må du trene en viss mengde styrke, du bør ha en høy andel protein i kosten din (uten at du for så vidt trenger å kalle det noen "diett" av den grunn), og du må generelt sett passe på at du lever jevnt på et lite kaloriunderskudd.

Det er ikke slik at om du bare jogger på en bestemt måte, oppned og baklengs, så beholder du på magisk vis muskelmassen i kroppen.

Lykke til med prosjektet ditt.

Utlogget Akershus1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Jogge ned fett, men fortsatt ha musklene???
« #14 : 02. mars 2011, 17:38 »
er 20år. har ikke trent på ca 1 år og har aldri trent styrke for jeg er naturlig bøff(ikke feit nei;)  ) og føler det tar for lang tid. i Hæren trente vi myyye kondis men maten var ca det samme som nå, bruker cla, anabolic, zink og noe som gjør at man ikke tar opp fett så mye(for fettforbrenningen sin skyld). men for og gå ned 8kg ca med de musklene jeg har nå hadde vært deilig men styrkeer bare ikk min ting og føler det tar for lang tid for og oppnå synlig resultat. (begynte en stund og tenkepå testo:(((  )  men føler jeg må t av littmage men jeg er liksom kjent for at " Han er litt stor" så blir så kjedelig og få tilbake den deilige kroppen men se "normal" ut igjen.

Men ja, vet vell at det ikke er noen mirakel kur fo og holde på musklen uten og trene strke.
får bare kjøre på med proteiner og lene meg i sitt ups silling så kanskje det går bra?WinkWink hehe

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!