Skrevet av Emne: norges retteste i bestest gramattik?  (Lest 25282 ganger)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #75 : 10. juni 2008, 11:31 »
Det er snakk om uten løftedrakter og knebind.
Er du skikkelig raw er du i tillegg ren  Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Knutulf

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #76 : 10. juni 2008, 12:01 »
Det er snakk om uten løftedrakter og knebind.
Er du skikkelig raw er du i tillegg ren  Smiley
Takk for svar Smiley 
Er det mange som trøkker her på forumet eller?  Enkelte har ekstremt god fremgang.. +strekkmerker og litt greier!  Trodde dette var et slags forum for de som trente rent hehe..

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #77 : 10. juni 2008, 12:32 »

Er det mange som trøkker her på forumet eller?  Enkelte har ekstremt god fremgang.. +strekkmerker og litt greier!  Trodde dette var et slags forum for de som trente rent hehe..


lol

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #78 : 10. juni 2008, 13:32 »
Treningsforum = Kun for rene utøvere
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #79 : 10. juni 2008, 16:45 »
Treningsforum = Kun for rene utøvere

Ja, viktig at alle husker å dusje etter treningsøkta!  Smiley

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #80 : 10. juni 2008, 18:21 »
Å få strekkmerker er veldig vanlig, har selv vanvittig strekkmerker på overarmer og skuldre samt litt på brystet og lårene. Og når det gjelder dop; tror ikke folk som doper seg hadde trivdes her inne, er mange kjente og ukjente utøvere av div kraftsport her som er ganske vokale i sin motstand mot dop (en motstand som jeg forstår og støtter fullt ut). Er faktisk mulig å ha en utrolig framgang med riktig kost og tilskudd av aminosyrer, protein og kreatin (de to sistnevnte er vel verdens mest brukte trenings supplement av gode grunner vil jeg tro...  Wink ).

Utlogget Knutulf

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #81 : 11. juni 2008, 14:03 »
Litt ot men men:

Hva skjer med at alle tar 150kg++ i markløft?  Jeg trener med 100-110kg og tar fint 100kg i benken.  Samtidig ser jeg en 14 åring(!) som påstår han tar 150kg markløft og 80kg benkpress..  Også mange relativt store folk på gymmet der jeg trener som ikke tar mer enn 150kg+ / - i markløft.  Tror noen folk her tenker på en annen øvelse eller no sånt!

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #82 : 11. juni 2008, 14:07 »
Å få strekkmerker er veldig vanlig, har selv vanvittig strekkmerker på overarmer og skuldre samt litt på brystet og lårene. Og når det gjelder dop; tror ikke folk som doper seg hadde trivdes her inne, er mange kjente og ukjente utøvere av div kraftsport her som er ganske vokale i sin motstand mot dop (en motstand som jeg forstår og støtter fullt ut). Er faktisk mulig å ha en utrolig framgang med riktig kost og tilskudd av aminosyrer, protein og kreatin (de to sistnevnte er vel verdens mest brukte trenings supplement av gode grunner vil jeg tro...  Wink ).

Tror ikke folk hadde trivdes her inne? Haha, vel, vel...

Synes egentlig at de aller fleste har et ganske sunt forhold til bruk av dop, av de som ikke bruker det selv. Berli Johnsen er et stjerneeksempel på det.

Utlogget Sigbjørn

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 065
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 065

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #83 : 11. juni 2008, 14:36 »
Litt ot men men:

Hva skjer med at alle tar 150kg++ i markløft?  Jeg trener med 100-110kg og tar fint 100kg i benken.  Samtidig ser jeg en 14 åring(!) som påstår han tar 150kg markløft og 80kg benkpress..  Også mange relativt store folk på gymmet der jeg trener som ikke tar mer enn 150kg+ / - i markløft.  Tror noen folk her tenker på en annen øvelse eller no sånt!
Om de store folkene på gymmet ditt har problemer med stort mer enn 150 kg i Mark har jeg vanskelig for å tro at de kan være særlig store. Det er klart det går ann å være stor uten å være noen særlig god markløfter, men 150 kg burde da ikke være noe.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #84 : 11. juni 2008, 15:15 »
Om de store folkene på gymmet ditt har problemer med stort mer enn 150 kg i Mark har jeg vanskelig for å tro at de kan være særlig store. Det er klart det går ann å være stor uten å være noen særlig god markløfter, men 150 kg burde da ikke være noe.

Noen svære bamser som tar hele 150 kilogrammer i markløft...ikke dårlig  Ohmy Er dem dopa what
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget FOA

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 266

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #85 : 11. juni 2008, 15:24 »
Jeg sliter med 160 x 6 reps kg i mark om dagen. Det er tungt. Har akkurat begynt å trene mark da jeg har slitt med en prolaps i ryggen i mange år. Skal bli spennende å se hvor mye jeg kan øke fremover. Om jeg er stor vet jeg ikke,mne ifølge folk er jeg ihvertfall over gjennomsnittet trent. Regner med å trene med 200 kg innen kort tid.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #86 : 11. juni 2008, 19:56 »
Arrgh, prolaps... Hatt en selv for et par år tilbake, ble bra igjen i fjor men har ikke turt å trene mark før nå. Skal klare en del innen et års tid, drar bare 180 nå, men det er uten å ha trent det før da. Føles litt latterlig å såvidt ta mer i mark enn i pressøvelser, forferdelig skeiv styrkefordeling.  Angry
Ser gutter på 16-17 som drar rep'er på 180 kilo, det er motivasjon til å pakke på vekter i turbofart og bygge rygg som en hvalross! (Uten spekk vel å merke!)

Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #87 : 11. juni 2008, 20:10 »
Jeg sliter med 160 x 6 reps kg i mark om dagen. Det er tungt. Har akkurat begynt å trene mark da jeg har slitt med en prolaps i ryggen i mange år. Skal bli spennende å se hvor mye jeg kan øke fremover. Om jeg er stor vet jeg ikke,mne ifølge folk er jeg ihvertfall over gjennomsnittet trent. Regner med å trene med 200 kg innen kort tid.

Sitat av Geir Sommerseth: "Bare en prolaps? Da kan du bare trene som vanlig. Jeg hadde fire prolapser og da kunne jeg ikke trene med mer enn 200 i bøy (raw) et par måneder, så var det bra igjen"  rofl
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


Utlogget Eggen90

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #88 : 11. juni 2008, 20:25 »
Knutulf: uten drakt og knebind Tongue
Beste maksløft:
Benk: 120 x 2
Bøy: 100 x 8 (Ikke prøvd 1RM enda)
Mark: 180 x 1
something like that

Treningsdagbok: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=96532.msg1442577;topicseen#new

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #89 : 11. juni 2008, 22:15 »
Trur nok Svend Karlsen er lederen jeg i Norge ja.


Men er gode muligheter for at Arild Haugen tangerer Svend karlsen i både bøy og mark.. Vet ikke helt med benkpress fordi han sier selv han aldri trener det.



BTW! Noen her som trur verdensmestern i heavyweight olympisk vektløfting hadde kommet langt innen strongman? Vi har jo kyoklev, som ikke var helt i toppen engang. Og han er en favorit blant mange.
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!