Skrevet av Emne: Trenger energi i sommer!  (Lest 1778 ganger)

Utlogget M0rch

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 275

Trenger energi i sommer!
« : 22. juni 2011, 16:18 »
Hallais
Er en kar på 19 år som trener 6 ganger i uka, men nå i sommer har jeg en hard sommerjobb som jeg i tillegg må stå opp tidlig på, og planen er derfor å ha 4 treninger. Har gått allmenn så er verken vant til å stå opp tidlig eller hard fysisk arbeid før mine knall harde treninger. Derfor lurer jeg på om noen vet om noe bra tilskudd jeg kan ta før trening for å få opp energien og piffe opp treninga. feks koffein tabletter eller lignende. Gjerne med link.
Dette er ikke for å virke teit eller noe, men jeg er den typen som alltid skal trene så hardt og brutalt som mulig, å prøver å alltid å klare en rep eller flere ekstra på neste sett eller trening, hater når jeg løfter mindre, og derfor jeg lurer. Har faktisk fått klager for både bråk og støy (lager litt lyd når jeg løfter tungt, og smeller kanskje litt med vektene) Tongue
på forhånd takk.
Høyde 173
Vekt 90kg
alder 20
Personlige rekorder:
Benkpress: 4 rep 165kg
Markløft: 4 rep 215kg
Knebøy: 4 rep 200kg
dips: 8 rep kroppsvekt + 80kg
Chin-ups: 9 rep kroppsvekt + 40kg

Utlogget d9z

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 30

  • heei :)
Sv: Trenger energi i sommer!
« #1 : 22. juni 2011, 16:26 »
de koffeingreiene fra proteinfabrikken og kaffe, nuff said
160 - 110 - 162,5 = 432,5

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Trenger energi i sommer!
« #2 : 22. juni 2011, 16:42 »
www.powerbody.co.uk --->jack3d, razor8 eller lipo6, knall alle sammen.

Utlogget Mikkels1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 149

Sv: Trenger energi i sommer!
« #3 : 22. juni 2011, 16:43 »
FRES fra Tech Nutrition funker bra!

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Trenger energi i sommer!
« #4 : 22. juni 2011, 16:43 »
Mer mat Smiley
Smiley

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Sv: Trenger energi i sommer!
« #5 : 23. juni 2011, 07:42 »
Mer mat funker nok best av alt faktisk. Men det bør være mat av bra kvalitetet, feks pizza vil gi deg energi, men ikke langvarig. ca 100-200 gram havregryn om dagen funker veldig bra Wink
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Utlogget Waroid

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 35

  • oO
Sv: Trenger energi i sommer!
« #6 : 23. juni 2011, 07:53 »
Kaffeshot. Ta 5 teskjeer pulverkaffe, ha oppi kokende vann til det kan røres ut, så har du oppi litt kaldt vann til det ikke er glovarmt. Shot det i deg (smaker dritt), og du vil innen 10 minutter få et rimelig greit koffeinkick.

Utlogget stef

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 61

Sv: Trenger energi i sommer!
« #7 : 24. juni 2011, 17:27 »
Hallais
Er en kar på 19 år som trener 6 ganger i uka, men nå i sommer har jeg en hard sommerjobb som jeg i tillegg må stå opp tidlig på, og planen er derfor å ha 4 treninger. Har gått allmenn så er verken vant til å stå opp tidlig eller hard fysisk arbeid før mine knall harde treninger. Derfor lurer jeg på om noen vet om noe bra tilskudd jeg kan ta før trening for å få opp energien og piffe opp treninga. feks koffein tabletter eller lignende. Gjerne med link.
Dette er ikke for å virke teit eller noe, men jeg er den typen som alltid skal trene så hardt og brutalt som mulig, å prøver å alltid å klare en rep eller flere ekstra på neste sett eller trening, hater når jeg løfter mindre, og derfor jeg lurer. Har faktisk fått klager for både bråk og støy (lager litt lyd når jeg løfter tungt, og smeller kanskje litt med vektene) Tongue
på forhånd takk.

Ok, med mindre du er på deff kna jeg ikke skjønne hvorfor du skal trenge et "tilskudd".
Er ikke dette tilfelle så spis som en hest og legg deg tidlig. Hvertfall 8 timers søvn.

Pr. dags dato står jeg opp 5:30 for å jogge 45 min + magetrening om morgen, før jeg kl. 8 starter på jobb til klokken er 16:30(18:00 på fredager) - deretter drar jeg rett fra jobb til treningssenteret og tar min daglige vekttrening. På min sommerjobb løfter jeg 10L malerspann i paller daglig, samt beleggruller på 200-300kg. Jeg kommer da hjem 18:30. Dette 6/7 dager i uka. Det skal også sies at jeg ikke kan inta mer enn 2100(2200-2300 på tunge markløft/knebøy dager) pga jeg er på deff.

Og du har dårlig energi?

Lær deg å legge deg senest 22:00.... Woalah!
Kan også si at for meg, når jeg inntar så lite mat og har så mye daglig aktivitet så er musikk EKSTREMT viktig. Jeg må bli  pumpa opp, det gjør mye av susen. Bra musikk > hvilket som helst energitilskudd... anyday.

Kan vel også legge til at jeg kjøpte meg en slik; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343206
for 2 år siden, meget fornøyd med den.

Hvis jeg kunne spist det jeg ville hadde dårlig energi aldri vært et argument. >Cheesy


Stefan Ødegård - 21 år.
Status - SOMMERDEFFING:
87kg @ 8.23 fett%.

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Sv: Trenger energi i sommer!
« #8 : 27. juni 2011, 07:19 »
Ok, med mindre du er på deff kna jeg ikke skjønne hvorfor du skal trenge et "tilskudd".
Er ikke dette tilfelle så spis som en hest og legg deg tidlig. Hvertfall 8 timers søvn.

Pr. dags dato står jeg opp 5:30 for å jogge 45 min + magetrening om morgen, før jeg kl. 8 starter på jobb til klokken er 16:30(18:00 på fredager) - deretter drar jeg rett fra jobb til treningssenteret og tar min daglige vekttrening. På min sommerjobb løfter jeg 10L malerspann i paller daglig, samt beleggruller på 200-300kg. Jeg kommer da hjem 18:30. Dette 6/7 dager i uka. Det skal også sies at jeg ikke kan inta mer enn 2100(2200-2300 på tunge markløft/knebøy dager) pga jeg er på deff.

Og du har dårlig energi?

Lær deg å legge deg senest 22:00.... Woalah!
Kan også si at for meg, når jeg inntar så lite mat og har så mye daglig aktivitet så er musikk EKSTREMT viktig. Jeg må bli  pumpa opp, det gjør mye av susen. Bra musikk > hvilket som helst energitilskudd... anyday.

Kan vel også legge til at jeg kjøpte meg en slik; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343206
for 2 år siden, meget fornøyd med den.

Hvis jeg kunne spist det jeg ville hadde dårlig energi aldri vært et argument. >Cheesy




ok den klokka er funker? Hvordan fungerer den egentlig? Jeg må opp kl 6 hver morgen.
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!