Skrevet av Emne: TFKong1 begynner å se seg drittlei på alt pisset på forumet.  (Lest 10298 ganger)

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Takk for at du tok deg tid til å skrive hva du mener om meg Smiley Mamma sier alltid til meg at "Har du ikke noe positivt å si, så hold kjeft" ordlyden er kanskje ikke det samme, men du ser poenget?

Du skulle kanskje hørt på dine egne råd..?

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Du skulle kanskje hørt på dine egne råd..?
Det var mammas råd. Kanskje du burde hørt på B.Bs råd:
En annen ting som kan være smart er å tenke etter om man har noe å bidra med i en tråd før man åpner kjeften.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

TFKong1, du har ikke tenkt på at det faktisk er DU som er problemet her, og ikke alle andre? Er drittlei av at du kommer som en jævla bedreviter i hver forbanna tråd. Skaff deg en hobby i stedet for å sitte her hele dagen.

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Jeg joinet Treningsforum.no pga jeg trodde det var det mest seriøse treningsforumet der ute.
Om jeg har lyst på heftige diskusjoner angående ALT som ikke omhandler trening (i dette tilfellet), kan jeg fyre opp Historiementoren min og late som jeg tar David Irwing's synspunkt; på at Holocaust aldri har funnet sted, eller noe i den duren.

...og dette gjelder over alt på forumet, og ikke bare "Åpent forum" delen.
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
TFKong1, du har ikke tenkt på at det faktisk er DU som er problemet her, og ikke alle andre? Er drittlei av at du kommer som en jævla bedreviter i hver forbanna tråd. Skaff deg en hobby i stedet for å sitte her hele dagen.
Jeg sier jo at jeg tidligere har skrevet mye piss, og at jeg prøver, og har forbedret meg. Trenger jeg å skrive klarere at "ja jeg har tenkt at det faktisk er meg som er problemet" for at du skal forstå det? Forøvrig rapporterte jeg innlegget ditt pga ordlyden, skjerp deg.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Jeg joinet Treningsforum.no pga jeg trodde det var det mest seriøse treningsforumet der ute.
Om jeg har lyst på heftige diskusjoner angående ALT som ikke omhandler trening (i dette tilfellet), kan jeg fyre opp Historiementoren min og late som jeg tar David Irwing's synspunkt; på at Holocaust aldri har funnet sted, eller noe i den duren.
Lag din egen grinetråd, takk.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

callan

  • Gjest
TFkong1, be mora di kutte internett kablen mens du sover, så kan jeg og resten av brukerene lese/spør andre om erfaringer uten at du skal flekke tenner og kreve ditt og datt i hver jævla tråd.

Dette kommer rett fra hjerte: teip tryne ditt og kutt av deg fingrene.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
TFkong1, be mora di kutte internett kablen mens du sover, så kan jeg og resten av brukerene lese/spør andre om erfaringer uten at du skal flekke tenner og kreve ditt og datt i hver jævla tråd.

Dette kommer rett fra hjerte: teip tryne ditt og kutt av deg fingrene.
Lar dette stå så du ikke får sjangs til å endre det før moderatorene ser det.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Rocky-Balboa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 548
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 548

Synes du har gitt meg gode svar i loggen min i den siste tiden.

Men er det virkelig nødvendig å lage en tråd om dette her? Bare overse det som blir skrevet om deg, er ikke verre, er tross alt bare et forum, ingen her kjenner deg og dette kommer sannsynligvis ikke til påvirke deg på noen måte i real life.

Er det virkelig så viktig å bli respektert på internett, hvor ingen vet hvem du er?
Bildelogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=103777.msg1572196;topicseen#new

The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Jeg sier ikke dette for å være slem mot deg og hvis du tok deg nær av det jeg skrev, så bryr jeg meg egentlig ikke om det. Jeg har irritert meg mye de siste ukene når jeg har vært inne på denne siden. Grunnen til at jeg har irritert meg er deg. Jeg kan skrive alt det vonde jeg mener om deg hele denne kvelden; det kan uansett ikke sammenlignes med all den irritasjonen du har pådratt meg... jeg liker ikke det når det blir slik at alle hakker på en, men helt dønn seriøst. Ta hintet. Forbedre deg ENDA ENDA ENDA mer eller stikk

callan

  • Gjest
Vist jeg skulle være redd for moderatorene, så hadde jeg neppe skrevet noe.
Jeg har ikke personlig noe imot deg, men når du raider TF hele dagen så må jeg få ut litt fustrasjon.

Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Jeg sier jo at jeg tidligere har skrevet mye piss, og at jeg prøver, og har forbedret meg. Trenger jeg å skrive klarere at "ja jeg har tenkt at det faktisk er meg som er problemet" for at du skal forstå det? Forøvrig rapporterte jeg innlegget ditt pga ordlyden, skjerp deg.

"Forøvrig rapporterte jeg innlegget ditt pga ordlyden" Haha, ånei, ikke gjør det. Da blir livet mitt lagt i ruiner, for alt jeg bryr meg om er å kunne skrive all mulig dritt på treningsforum 24/7. Måtte bare si det alle andre tenker hver gang de ser deg skrive "meningene" dine i en tråd.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Synes du har gitt meg gode svar i loggen min i den siste tiden.

Men er det virkelig nødvendig å lage en tråd om dette her? Bare overse det som blir skrevet om deg, er ikke verre, er tross alt bare et forum, ingen her kjenner deg og dette kommer sannsynligvis ikke til påvirke deg på noen måte i real life.

Er det virkelig så viktig å bli respektert på internett, hvor ingen vet hvem du er?
Prinsipper. Jeg har NULL problem med at folk skriver dritt om/til meg, men det når det går så mye utover forumkvaliteten så føler jeg det er nødvendig å si i fra, og gjøre folk oppmerksomme på at deres drittslenging til/om meg er minst like ødeleggende for forumkvaliteten som min forespørsel om kilder.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

TFkong1, be mora di kutte internett kablen mens du sover, så kan jeg og resten av brukerene lese/spør andre om erfaringer uten at du skal flekke tenner og kreve ditt og datt i hver jævla tråd.

Dette kommer rett fra hjerte: teip tryne ditt og kutt av deg fingrene.

Huff, jeg ler... Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!