Skrevet av Emne: Innvandrere voldtar Oslo  (Lest 13116 ganger)

Utlogget atlasos

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #15 : 16. april 2009, 18:32 »
Uten innvandring så hadde Norge vært et kjedelig Land mener nå jeg Smiley Er ikke norsk selv, men har aldri vært noe spesielt glad i innvandrere som driver faenskap. Men jeg har stor respekt for våre nye nordmenn som jobber hardt for å få et bedre liv. Hadde jo vært herligt å bare sendt hjem de som voldtar og skamslår, men jeg suns de fortjener en ny sjans. Det jeg mener er at hvis en av våre nye landsmenn får fengselsstraff, så får han/hun en siste sjans, kløner personen til det, så er det rett hjem Smiley  Ta i hensyn at de har sett og opplevd ting som er ubeskrivelige, så er jo ikke så rart at tankegangen deres er ræva

Utlogget TeamDal

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 910
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 910

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #16 : 16. april 2009, 18:44 »
norge er norge uten utlendinger. norge med utlendinger er et mer nytt norge. like kjedelig hvis du spør meg! men det er ikke det som er poenget. skal man ikke føle seg trygg i sitt eget lang.

nå veit jeg ikke hvor du kommer fra atlasos men hvis du bodde i hjemlandet ditt som var ganske fredelig. selvfølgelig var det litt kriminalitet.. menmen.. så begynte det å strømme til med norske flyktninger.. mange var snille og arbeidssomme. men en stor andel ranet, voldtok og skapte bråk overalt. ville ikke du ha hatt lyst til å kaste dem ut??!

poenget er hvis du kommer til et land for å komme unna krig og elendighet så burde du være ganske forsiktig med hva du finner på selv.

har ikke noe imot utlendinger. (er ca. 80 % der jeg bor) men jeg har noe imot folk som lager bråk (og spesielt de som bare er "gjester" i landet mitt)

Waal

  • Gjest
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #17 : 16. april 2009, 19:03 »
Uten innvandring så hadde Norge vært et kjedelig Land mener nå jeg Smiley Er ikke norsk selv, men har aldri vært noe spesielt glad i innvandrere som driver faenskap. Men jeg har stor respekt for våre nye nordmenn som jobber hardt for å få et bedre liv. Hadde jo vært herligt å bare sendt hjem de som voldtar og skamslår, men jeg suns de fortjener en ny sjans. Det jeg mener er at hvis en av våre nye landsmenn får fengselsstraff, så får han/hun en siste sjans, kløner personen til det, så er det rett hjem Smiley  Ta i hensyn at de har sett og opplevd ting som er ubeskrivelige, så er jo ikke så rart at tankegangen deres er ræva

Det er mange gode argumenter både for og imot innvandring, jeg mener statistikken hadde bedret seg om man begrenset antallet innvandrere som får lov til å komme hit, og det hadde ikke vært en rasehandling engang = null problem.

Utlogget TeamDal

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 910
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 910

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #18 : 16. april 2009, 19:29 »
er ikke no galt med innvandring. norge er jo så dårlig på å lage barn uansett Tongue men jeg mener man burde vurdere de som kommer inn i landet litt bedre. og hvis de gjør mange lovbrudd så kan de pelle seg vekk.

det er en annen sak med 2. og 3. generasjons innvandrere. syns ikke man burde ha lov til å kaste ut dem.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #19 : 16. april 2009, 20:02 »
Hvis man ser på innvandring gjennom historien, så har det da aldri ført noe godt med seg?
Europeerne innvandret det amerikanske kontinentet, og overtok fullstendig. Europeere skaffet seg kolonier i afrika, india, thailand, etc uten at noe godt kom ut av det. Nå er det altså vår tur til å bli invadert av ikke rike, men fattige mennesker, ofte med bakgrunn fra krig og faenskap. Om de ikke var forskjellige nok i fra før(kulturellt betinget) så er mange også totalt korruptert av krig, lemlestelse og voldtekter. Det er en GOD tanke, at man skal ta imot mennesker som har det fælt, og gi dem en ny sjangse, et bedre sted. Men hvilken pris er vi villige til å betale?
Og ikke bare krigsrammede mennesker er en trussel, men også innvandrere som nekter å akseptere at de bor i et helt annet land. Regnestykket er enkelt, vi blir fiendtlig innstillt. De siste årene så har folks bevissthet rundt dette eksplodert. Mongopartier som FRP får masse nye stemmer, og folk er villige til å stemme FRP KUN på bakgrunn av deres innvandringspolitikk. Selv stemmer jeg heller Demokratene forran FRP, men jeg skulle så inderlig ønske at noen mer normale partier fikk opp øynene.

Det er viktig med inkludering og toleranse, men går ikke dette begge veier? Hvis vi skal tolerere at mennesker fra en helt annen kultur kommer inn i vår kultur, må de tolerere at den kulturen de kommer til er annerledes, og innrette seg deretter.
Krydder, kebab, rare klær og jallamusikk er greit, og kræsjer ikke med vår toleranse. Kjønnslemlestelse, burka på offentlige tjenestemenn, andre flagg på 17.mai, overfallsvoldtekter, og generell latterliggjøring av norge og nordmenn synes jeg vi IKKE skal tolerere.

For tiden møter jeg to oppegående ny-innvandra Iranere på treningsstudioet. Bra utdanning fra landet sitt, og dagen de kom til Norge ( for 8mnd siden) begynte de på norsk-kurs, fikk seg en lavtlønnet jobb og ser frem til den dagen språket sitter og de kan begynne på en utdanning, eller få seg en relevant jobb. De har respekt for landet og liker nordmenn. Hver gang jeg prater med dem er de i sjokk over hvor jævla utakknemmelige mange innvandrere er, og de mener, som meg, at disse burde vært sendt hjem. Hvis alt man gjør er å klage på Norge, og prøve å forandre landet til det landet man flyktet i fra, så har man A) misforstått fullstendig, eller B) i mine øyne skrevet under sin egen hjemsendelse. Faen er man her for da?

Sa brura

Utlogget atlasos

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #20 : 16. april 2009, 20:32 »
norge er norge uten utlendinger. norge med utlendinger er et mer nytt norge. like kjedelig hvis du spør meg! men det er ikke det som er poenget. skal man ikke føle seg trygg i sitt eget lang.

nå veit jeg ikke hvor du kommer fra atlasos men hvis du bodde i hjemlandet ditt som var ganske fredelig. selvfølgelig var det litt kriminalitet.. menmen.. så begynte det å strømme til med norske flyktninger.. mange var snille og arbeidssomme. men en stor andel ranet, voldtok og skapte bråk overalt. ville ikke du ha hatt lyst til å kaste dem ut??!

poenget er hvis du kommer til et land for å komme unna krig og elendighet så burde du være ganske forsiktig med hva du finner på selv.

har ikke noe imot utlendinger. (er ca. 80 % der jeg bor) men jeg har noe imot folk som lager bråk (og spesielt de som bare er "gjester" i landet mitt)

Hjemlandet mitt er like fredeligt som Norge. Kommer fra en Gresk øy noen timer fra Athen.

Utlogget Joacim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #21 : 16. april 2009, 22:30 »
Jeg skal gi muslimene rett i EN ting: Nordmenn mangler selvrespekt og integritet. Ikke tar vi vare på religionen vår og ikke tar vi vare på på de mest grunnleggende verdier selve nasjonen er tuftet på. Det opptar oss mer at homofile skal få gifte seg i kirken enn at de moskeene med fremmed religion vi ønsker velkommen i landet vårt, ønsker sharialover og hijad, steining og drap av kvinner som ikke er jomfru ved inngåelse av ekteskap og fordømmelse av norske lover og verdier. Vi går hardere ut mot vår egen statskirke , som er "litt kjip" enn mot fremmede religioner full av hat og forakt for det vårt land er bygd på. Likestilling, frihet og fremskritt.

Hadde vi hatt det hadde vi ikke akseptert at borgere av staten Norge skal vike for en fremmed stats borgere.Det være seg av religiøse, kulturelle eller andre årsaker. Norge plikter å forsvare og ta vare på sine borgere.

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #22 : 16. april 2009, 22:35 »
Tror du tar feil der Jokke, det at Nordmenn ikke er så flittige til å besøke kjærka si kan vel ha noe med at man har frihet til å være kritisk til alle skrønene som blir servert..
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Waal

  • Gjest
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #23 : 16. april 2009, 22:38 »
Jeg skal gi muslimene rett i EN ting: Nordmenn mangler selvrespekt og integritet. Ikke tar vi vare på religionen vår og ikke tar vi vare på på de mest grunnleggende verdier selve nasjonen er tuftet på. Det opptar oss mer at homofile skal få gifte seg i kirken enn at de moskeene med fremmed religion vi ønsker velkommen i landet vårt, ønsker sharialover og hijad, steining og drap av kvinner som ikke er jomfru ved inngåelse av ekteskap og fordømmelse av norske lover og verdier. Vi går hardere ut mot vår egen statskirke , som er "litt kjip" enn mot fremmede religioner full av hat og forakt for det vårt land er bygd på. Likestilling, frihet og fremskritt.

Hadde vi hatt det hadde vi ikke akseptert at borgere av staten Norge skal vike for en fremmed stats borgere.Det være seg av religiøse, kulturelle eller andre årsaker. Norge plikter å forsvare og ta vare på sine borgere.
Ey, hvor er friheten og fremskrittene når man blir meldt automatisk inn i statskirken, og ennå ikke har skilt stat og kirke ? what

Er det rart fremmede viser forrakt mot vårt land når det er bygd på kristendom ?




Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #24 : 16. april 2009, 22:41 »
Ey, hvor er friheten og fremskrittene når man blir meldt automatisk inn i statskirken, og ennå ikke har skilt stat og kirke ? what

Er det rart fremmede viser forrakt mot vårt land når det er bygd på kristendom ?

Den kirken er det bare å melde seg ut i fra.. Tro det eller ei.. Wink FRITT VALG

Edit: og man har gode muligheter til overleve det lenge nok til at man kan fortelle det til noen uten reell frykt for å bli steinet omgående..
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Utlogget Joacim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #25 : 16. april 2009, 22:42 »
Ikke faen om jeg tar feil,LOL

Takke meg faen til kirkens skrøner enn islams terror

som jeg har skrevet i en annen tråd her inne synes jeg i utg pkt kirke og stat burde være adskilt, men på den annen side, da vil det være fritt spillerom for islam. Vil heller gå med statskirkens krykker enn å sitte i islams rullestol.

Waal

  • Gjest
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #26 : 16. april 2009, 22:43 »
Den kirken er det bare å melde seg ut i fra.. Tro det eller ei.. Wink FRITT VALG

Old.
Poenget (om du ikke forsto det) er at man AUTOMATISK blir med der, uten å få sagt hverken ja eller nei, som om det er det beste alternativet ellernoe sånt, LATTERLIG.


Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #27 : 16. april 2009, 22:45 »
Old.
Poenget (om du ikke forsto det) er at man AUTOMATISK blir med der, uten å få sagt hverken ja eller nei, som om det er det beste alternativet ellernoe sånt, LATTERLIG.
... og det hadde du ikke tilsvarende blitt hvis du hadde blitt født i en Islamsk stat???
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Waal

  • Gjest
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #28 : 16. april 2009, 22:47 »
... og det hadde du ikke tilsvarende blitt hvis du hadde blitt født i en Islamsk stat???

Skrev jeg det?

Utlogget Joacim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #29 : 16. april 2009, 22:49 »
forstår dere ikke det at vi i norge har en så human og inkluderende politikk at vi rævkjører oss selv?
Kirken kan kansje være en motpol mot dette, den er ikke like inkluderende. Det er ikke ideelt å benytte seg av et onde for å bekjempe et annet, men kansje det ikke er noe annet alternativ.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!