Skrevet av Emne: Hjelp til valg av protein  (Lest 666 ganger)

Utlogget paaal

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13

Hjelp til valg av protein
« : 07. februar 2012, 19:12 »
Hei. Skal kjøpe nytt proteinpulver nå, og jeg driver å kikker.. men så har jeg lagt merke til disse, og lurer på hva forskjellen er, og med det ligger også; hvorfor er prisen så forskjellig, mtp. begge er 100% whey.. (ja, vet at den ene er en og en halv kilo mer, men fortsatt, forskjell på pris)

https://www.proteinfabrikken.no/Proteinfabrikken/Protein/Whey/Myseprotein/100--Whey-Protein-3000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11100-p0000001792.aspx

https://www.proteinfabrikken.no/Proteinfabrikken/Protein/Whey/Myseprotein/ProStar-100-Whey-4,54-Kg-Sjokolade-Ultimate-Nutrition-12143-p0000003617.aspx

Har lagt merke til at de er fra forskjellige produsenter, men produktet er jo det samme... vil det være verdt å kjøpe den fra ultimate nutrition?
Alder 18
Høyde 1.77
Vekt 78
Benk 120
Knebøy 120 ? 100 x3
Markløft 150
Skuderpress 90

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Hjelp til valg av protein
« #1 : 07. februar 2012, 19:22 »
At begge produktene er "Whey" protein betyr ikke at de er nøyaktig like. Forskjellen ligger vanligvis i næringsinnholdet, der det optimale vil være så mye proteiner som mulig, og så lite karbohydrat/fett per 100g som mulig.

Hvis du ser under næringsinnholdet til de to forskjellige, ser du at den fra Ultimate Nutrition er "renest". Den har høyest proteininnhold per 100g, og er derfor den beste.
Forskjellen er uansett ikke veldig stor. Om du er villig til å spandere noen ekstra kroner kjøp den fra Ultimate Nutrition, men som jeg sa, forskjellen er ikke veldig stor. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!