Skrevet av Emne: Ikke vits med tilskudd hvis man ikke spiser ordentlig  (Lest 14594 ganger)

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Ikke vits med tilskudd hvis man ikke spiser ordentlig
« #15 : 28. desember 2008, 18:10 »
Kosttilskudd bør supplementeres med en god diet. Folk må snart skjønne at det ikke hjelper å fylle på med tonnevis av vitaminer & mineraler og diverse andre tilskudd hvis ikke det blir tatt opp..
Opptak og absobering er det aller viktigste. Og har du en dårlig diet, så vil det hindre opptaket av næringsstoffene. 
En annen ting er også å vite når du skal ta de forskjellige kosttilskuddene, i hvilken mengde og bruke dem til å skape en synergi og ikke bare bruke dem individuelt, er uten tvil den beste måten å administrere kosttilskudd.

Hvis du vil øke opptak og absobering og virkelig dra til nytte av kosttilskudden og deres skikkelige effekt, så må du foreta deg en rensekur. Du må rense deg innenfra og ut, Detox.
Dette er en av de VIKTIGSTE tingene du kan gjøre for å øke effekten av treningen din.
En av de største problemene til svært mange folk er at deres kropper ikke er i skikkelig stand til å fordøye, absobere og utnytte.

1) Fordøye        2) absobere              3) Utnytte


Noe som er veldig skuffende for mange er : Du kan ha den mest sunne dieten, spise den beste maten, ta alle de riktige kosttilskuddene, i alle de riktige mengdene, få alt god søvn god restitusjon, men likevel er resultatene fra treningen minimale.
Så hvis du ikke renser kroppen innenfra før du begynner med et treningsprogram, så vil du ikke gjøre kroppen din en god tjeneste.

Du vil skjønner akkurat hva jeg mener når du har renset hele kroppen din- metabolismen er rask og effektiv, maten går rett gjennom deg og kroppen din fordøyer, absoberer og Utnytter MYE mer enn tidligere.  Dette resulterer i kjappere resultater, mye mer energi og en sinnsyk prestasjon.

Så kosttilskudd og dens virkning er kraftig redusert hvis du ikke spiser ordentlig. Sukker, korn produkter ( inneholder fytin syre som hindrer opptak av næringsstoffer, spes magnesium og sink som er veldig viktig for en person som trener) og ikke trener også, konserveringsmidler, smaksforsterkere, spes MSG - monosodium glutamate E621 og asparatam ødelegger også masse. SÅ det er riktig å si at hvis du ikke spise riktig, sundt så vil du ødelegge effekten av kosttilskuddene du kjøper betydelig, og du vil bare ha en veldig dyr urin.

Brød som er laget av spirret korn og surdeig kan spises, da har fytinsyren blitt ødelagt.

Melk hjelper ikke med calcium absobering, det hindrer faktisk det. Laktosen og pasteruiserings-prosessen som melk gjennomgår resulterer i at calciumen som er i melk ikke kan absoberes av av menneske kroppen.  Kuene som vi får melken fra er ofte full av bakterier og giftstoffer. Den tillate mengden  av hvite celler i melk er utrolig høy. Melk blokkerer fordøyelseområde, bidrar til hjerteproblemer, kreft og beinskjørhet. Danmak, sverige og Norge er landene som drikker mest melk. Ikke overraskende nok er Danmark, Sverige og Norge landene som har høyest prosent med beinskjørhet og andre skjelett problemer.

Absobering er basert på en del ting som : metabolisk tilstand, komplett amino profil av proteinet, vitamin, mineral og enzym nivå og hormonell balanse.


Håper jeg fikk oppklart en del ting her...  biggrin


\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Ikke vits med tilskudd hvis man ikke spiser ordentlig
« #16 : 28. desember 2008, 18:14 »
Kosttilskudd bør supplementeres med en god diet. Folk må snart skjønne at det ikke hjelper å fylle på med tonnevis av vitaminer & mineraler og diverse andre tilskudd hvis ikke det blir tatt opp..
Opptak og absobering er det aller viktigste. Og har du en dårlig diet, så vil det hindre opptaket av næringsstoffene. 
En annen ting er også å vite når du skal ta de forskjellige kosttilskuddene, i hvilken mengde og bruke dem til å skape en synergi og ikke bare bruke dem individuelt, er uten tvil den beste måten å administrere kosttilskudd.

Hvis du vil øke opptak og absobering og virkelig dra til nytte av kosttilskudden og deres skikkelige effekt, så må du foreta deg en rensekur. Du må rense deg innenfra og ut, Detox.
Dette er en av de VIKTIGSTE tingene du kan gjøre for å øke effekten av treningen din.
En av de største problemene til svært mange folk er at deres kropper ikke er i skikkelig stand til å fordøye, absobere og utnytte.

1) Fordøye        2) absobere              3) Utnytte


Noe som er veldig skuffende for mange er : Du kan ha den mest sunne dieten, spise den beste maten, ta alle de riktige kosttilskuddene, i alle de riktige mengdene, få alt god søvn god restitusjon, men likevel er resultatene fra treningen minimale.
Så hvis du ikke renser kroppen innenfra før du begynner med et treningsprogram, så vil du ikke gjøre kroppen din en god tjeneste.

Du vil skjønner akkurat hva jeg mener når du har renset hele kroppen din- metabolismen er rask og effektiv, maten går rett gjennom deg og kroppen din fordøyer, absoberer og Utnytter MYE mer enn tidligere.  Dette resulterer i kjappere resultater, mye mer energi og en sinnsyk prestasjon.

Så kosttilskudd og dens virkning er kraftig redusert hvis du ikke spiser ordentlig. Sukker, korn produkter ( inneholder fytin syre som hindrer opptak av næringsstoffer, spes magnesium og sink som er veldig viktig for en person som trener) og ikke trener også, konserveringsmidler, smaksforsterkere, spes MSG - monosodium glutamate E621 og asparatam ødelegger også masse. SÅ det er riktig å si at hvis du ikke spise riktig, sundt så vil du ødelegge effekten av kosttilskuddene du kjøper betydelig, og du vil bare ha en veldig dyr urin.

Brød som er laget av spirret korn og surdeig kan spises, da har fytinsyren blitt ødelagt.

Melk hjelper ikke med calcium absobering, det hindrer faktisk det. Laktosen og pasteruiserings-prosessen som melk gjennomgår resulterer i at calciumen som er i melk ikke kan absoberes av av menneske kroppen.  Kuene som vi får melken fra er ofte full av bakterier og giftstoffer. Den tillate mengden  av hvite celler i melk er utrolig høy. Melk blokkerer fordøyelseområde, bidrar til hjerteproblemer, kreft og beinskjørhet. Danmak, sverige og Norge er landene som drikker mest melk. Ikke overraskende nok er Danmark, Sverige og Norge landene som har høyest prosent med beinskjørhet og andre skjelett problemer.

Absobering er basert på en del ting som : metabolisk tilstand, komplett amino profil av proteinet, vitamin, mineral og enzym nivå og hormonell balanse.


Håper jeg fikk oppklart en del ting her...  biggrin




Det du skrev her virket egentlig utrolig interessant! Har du noen studier eller lignende som backer opp påstandene dine? Hvordan skal man eventuelt "rense" kroppen?

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Ikke vits med tilskudd hvis man ikke spiser ordentlig
« #17 : 28. desember 2008, 19:18 »
Det du skrev her virket egentlig utrolig interessant! Har du noen studier eller lignende som backer opp påstandene dine? Hvordan skal man eventuelt "rense" kroppen?

Hei

Jeg har tatt del i et seminar med Shawn phillips og en annen veldig kunnskapsrik fyr som gikk gjennom alt angående trening fra optimal treningsøkter, best restitusjonsprg "window plan", å trene på angitte tider på døgnet for best resultater med tanke på hormonell utløsning og masse andre nyttige ting.

Shawn Phillips er verdenskjent han har jobbet med atleter som Michael Jordan, John Elway, Karl Malone, Alonzo Mourning, Terrell Davis and Shannon
Sharpe... og har vært med på å bygge opp kosttilskudd giganten EAS med broren Bill phillips.

Jeg har fått all min kunnskap fra dem, som ligger flere steg foran konvensjonelle treningsopplegg, og mye er logisk også når du tenker deg om.
Vi vasker oss daglig, dusjer, bruker shampoo, kremer , såpe og diverse som tar seg av rensingen av vårt ytre, men gjør dette sjeldent med det indre.... Det er der motoren vår er.

Jeg kan gi deg noen gode råd på rensekur, og noen generelle guidelines du bør følge når du skal velge ut en effektiv og trygg rensekur :

Du må bare ta del i naturlig rensekurer som bruker naturlige rensemidler, urter, planter, frukt.
Det er regel nr 1. Ikke ta kurer som bruker unaturlige ingridienser for å framskynde renseprosessen, aldri. De kan skade deg.

Det finnes rensekurer som tilatter deg å spise normalt mens du foretar deg rensingen ( spis sundt selfølgelig) og drikk masse vann og spis masse frukt og grønnsaker som hjelper renseprosessen. Du kan høre rundt i kostholds sjapper om forskjellige rensekurer, men husk å spørre etter en naturlig detox/rense prg.

Jeg tester ut en som heter Methodraine Detox fortiden, begynte igår. Den inneholder 10 naturlige urter og grønn te. Methodraine kommer i både flytende og tabelett form, jeg gikk med den flytende, da blander du 12 ml av blandingen i en 1,5 L flaske som du drikker gjevnt utover dagen, varer i 20 dager.

Noe du bør være obs på : når rensekurer er skikkelig utført, er det sjanse for at du blir litt syk, enten med influense lignende symptomer eller litt hodepine, litt uren hud. Dette er da normalt og er et godt tegn, så ikke gi opp kuren hvis dette da skjer... Dette vil skje pga all giftstoffene som er blitt samlet opp og er klar for å renses ut.

Jeg har også en 5-7 dagers rensekur guide, som er bare juicing, det vil si, du kan ikke spise vanlig mat på 5-7 dager, dette kan være litt ubekvemmelig. Da skal du kun drikke de frukt og grønnsaks juice kombinasjonene som blir gitt, samt noe oljer..
Da kan du ikke trene under rense kuren.

Jeg har ikke prøvd den sistnevnte enda.

Hvis du har lyst på ingridiensene til den sistnevnte, så bare spør.

Ellers håper jeg du får en clean engine, og oppnår bedre resultater med treningen og helsen din generelt etter kuren... Det vil du garantert!!
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Ikke vits med tilskudd hvis man ikke spiser ordentlig
« #19 : 28. desember 2008, 20:38 »
Har selv en del erfaring med diverse renseteknikker og fastekurer i forbindelse med at jeg driver med yoga. Har bl.a. gjort "Master Cleanse" i 10 dager, og en annen gang 19 dager. Det er et veldig interessant tema, og ikke minst å observere hva som skjer med ens egne tanker og bevissthet før, under og etter. Om kroppen faktisk skiller ut mer giftstoffer under en rense/fastekur er det vel strid om, men en annen interessant effekt som enkelte mener skjer under faste er at hele fordøyelsessystemet "hviler" slik at kroppen kan bruke mere energi på å lege seg selv (f.eks gamle skader etc). Imidlertid hevdes det at dette ikke skjer før etter ca 14 dager med faste eller kurer ala Master Cleanse.
Gloria in Excelsis Deo


DeZ

  • Gjest
Hei

Jeg har tatt del i et seminar med Shawn phillips og en annen veldig kunnskapsrik fyr som gikk gjennom alt angående trening fra optimal treningsøkter, best restitusjonsprg "window plan", å trene på angitte tider på døgnet for best resultater med tanke på hormonell utløsning og masse andre nyttige ting.

Shawn Phillips er verdenskjent han har jobbet med atleter som Michael Jordan, John Elway, Karl Malone, Alonzo Mourning, Terrell Davis and Shannon
Sharpe... og har vært med på å bygge opp kosttilskudd giganten EAS med broren Bill phillips.

Jeg har fått all min kunnskap fra dem, som ligger flere steg foran konvensjonelle treningsopplegg, og mye er logisk også når du tenker deg om.
Vi vasker oss daglig, dusjer, bruker shampoo, kremer , såpe og diverse som tar seg av rensingen av vårt ytre, men gjør dette sjeldent med det indre.... Det er der motoren vår er.

Jeg kan gi deg noen gode råd på rensekur, og noen generelle guidelines du bør følge når du skal velge ut en effektiv og trygg rensekur :

Du må bare ta del i naturlig rensekurer som bruker naturlige rensemidler, urter, planter, frukt.
Det er regel nr 1. Ikke ta kurer som bruker unaturlige ingridienser for å framskynde renseprosessen, aldri. De kan skade deg.

Det finnes rensekurer som tilatter deg å spise normalt mens du foretar deg rensingen ( spis sundt selfølgelig) og drikk masse vann og spis masse frukt og grønnsaker som hjelper renseprosessen. Du kan høre rundt i kostholds sjapper om forskjellige rensekurer, men husk å spørre etter en naturlig detox/rense prg.

Jeg tester ut en som heter Methodraine Detox fortiden, begynte igår. Den inneholder 10 naturlige urter og grønn te. Methodraine kommer i både flytende og tabelett form, jeg gikk med den flytende, da blander du 12 ml av blandingen i en 1,5 L flaske som du drikker gjevnt utover dagen, varer i 20 dager.

Noe du bør være obs på : når rensekurer er skikkelig utført, er det sjanse for at du blir litt syk, enten med influense lignende symptomer eller litt hodepine, litt uren hud. Dette er da normalt og er et godt tegn, så ikke gi opp kuren hvis dette da skjer... Dette vil skje pga all giftstoffene som er blitt samlet opp og er klar for å renses ut.

Jeg har også en 5-7 dagers rensekur guide, som er bare juicing, det vil si, du kan ikke spise vanlig mat på 5-7 dager, dette kan være litt ubekvemmelig. Da skal du kun drikke de frukt og grønnsaks juice kombinasjonene som blir gitt, samt noe oljer..
Da kan du ikke trene under rense kuren.

Jeg har ikke prøvd den sistnevnte enda.

Hvis du har lyst på ingridiensene til den sistnevnte, så bare spør.

Ellers håper jeg du får en clean engine, og oppnår bedre resultater med treningen og helsen din generelt etter kuren... Det vil du garantert!!
Hva får deg til å tro at korn er skadelig , men å stappe i seg en masse "urter" og grønn te til du blir syk av det er en bra ting? Skal vedde på at jeg får bedre fremgang enn deg om jeg bruker tiden på å trene isteden for å være på "kur" og så være syk etterpå.

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Ikke vits med tilskudd hvis man ikke spiser ordentlig
« #21 : 28. desember 2008, 22:03 »
Hva får deg til å tro at korn er skadelig , men å stappe i seg en masse "urter" og grønn te til du blir syk av det er en bra ting? Skal vedde på at jeg får bedre fremgang enn deg om jeg bruker tiden på å trene isteden for å være på "kur" og så være syk etterpå.

Sier ikke at korn er direkte skadelig, det jeg sa var at korn inneholder fytin syre som hindrer opptak av næringsstoffer, spes magnesium og sink. Følg med.
Og man blir ikke syk etter kuren heller, man kan blir litt syk under kuren, pga all giften som har akkumulert seg i kroppen etter flere år med dårlig kost som blir tatt opp og ført ut via kroppens eliminasjons utveier.
Slike kurer er for å forbedre helsen din, ta vekk giftstoffene, øke opptak og absobering, ikke for å skade deg. Synes du bør tenke deg litt om, lese litt mer nøye på innleggene og gjøre litt mer research før du svarer.
Jeg prøver bare å hjelpe, ikke skade deg.
Rensekurer forbedrer helsen din.
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Ikke vits med tilskudd hvis man ikke spiser ordentlig
« #22 : 28. desember 2008, 22:08 »
Sier ikke at korn er direkte skadelig, det jeg sa var at korn inneholder fytin syre som hindrer opptak av næringsstoffer, spes magnesium og sink. Følg med.
Og man blir ikke syk etter kuren heller, man kan blir litt syk under kuren, pga all giften som har akkumulert seg i kroppen etter flere år med dårlig kost som blir tatt opp og ført ut via kroppens eliminasjons utveier.
Slike kurer er for å forbedre helsen din, ta vekk giftstoffene, øke opptak og absobering, ikke for å skade deg. Synes du bør tenke deg litt om, lese litt mer nøye på innleggene og gjøre litt mer research før du svarer.
Jeg prøver bare å hjelpe, ikke skade deg.
Rensekurer forbedrer helsen din.


hva med fullkornspastaer og glutenfri pasta?
eller er det slik at helt naturlig korn inneholder denne syren?

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Ikke vits med tilskudd hvis man ikke spiser ordentlig
« #23 : 28. desember 2008, 22:15 »
Har du kilder på at det du sier om melken, the bridge?

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Ikke vits med tilskudd hvis man ikke spiser ordentlig
« #24 : 28. desember 2008, 22:28 »
Har du kilder på at det du sier om melken, the bridge?



Har vært på seminar med shawn phillips. Har lest boken " milk the deadly poison"
Og i tillegg er det på hard copy på youtube.

Her kan du se innslaget : http://www.youtube.com/watch?v=rXugZChaFoY
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Ikke vits med tilskudd hvis man ikke spiser ordentlig
« #25 : 28. desember 2008, 22:36 »
Er det virkelig bevist at man ikke kan ta opp kalsiumen i melken?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Ikke vits med tilskudd hvis man ikke spiser ordentlig
« #26 : 28. desember 2008, 22:45 »
ja det er jo dette de sier de som lever av å selge denslags , men fins det noe slags bevis? Det er jo tross alt du som sier jeg bør droppe noen av de mest næringsrike matvarene i typisk norsk kost fordi de forgifter meg , og at "urter" vil fjærne giften. Høres ganske fjærnt ut ikkesant? Hvorfor skal jeg tro på det?

Du finner næringen i flere andre matvarer, det er feks mer calcium i brokkoli enn melk, og taes opp i forhold til pasteruisert melk.
Geitemelk er bedre enn ku melk hvis du absolut er avhengig av melk.
Brød kan du spise hvis du handler et brød som er laget av surdeig eller spirret korn, da er fytinsyren nøytralisert.

Næringen du tror finnes eksklusivt i de matvarene jeg har snakket om, finnes i andre matvarer da, så det handler om å bytte ut kilder, ikke eliminere næringen. Stor forskjell.

Når det gjelder disse rensekurene, så har svært mange dokumentert virkningene av disse kurene. Dette er ikke noe nytt. Det er nok tusenvis av mennesker der ute som kan dokumentere sine positive effekter.  Leger, ernæringsfysiologer anbefaler dette også rundt omkring i verden. Og det er resultater som er King, og mange tusenvis av mennesker har opplevd disse resultatene, så du kan argumentere så mye du vil, og gjøre som du vil da.

Sist hvis jeg komme med en tankevekker: det er ingen i naturen, ingen skapning ingen art som fortsetter å drikke melk etter de er barn, untatt oss mennesker.. Heller er det ingen andre som drikker melk fra en annen art enn sin egen, hvorfor skal vi?? Vi har ikke samme dna struktur som kuene i kroppen vår.

SOm arnold sa i sin tale for guvernør : MILK IS FOR BABIES Smiley
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Ikke vits med tilskudd hvis man ikke spiser ordentlig
« #27 : 28. desember 2008, 22:48 »
Selvfølgelig får du bedre insulinsensetivitet og slikt av å faste/spise lite/spise sunt..Ingen rart med det.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Ikke vits med tilskudd hvis man ikke spiser ordentlig
« #28 : 28. desember 2008, 23:40 »
The bridge hva mener du om det som står nede på side 2 her da?

http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/question_of_strength_june


Under: The Truth About "Cleansing"

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Ikke vits med tilskudd hvis man ikke spiser ordentlig
« #29 : 28. desember 2008, 23:58 »
The bridge hva mener du om det som står nede på side 2 her da?

http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/question_of_strength_june


Under: The Truth About "Cleansing"

Det er mange unaturlige cleanses ja, de er ikke å anbefale, men de naturlige er ikke skadelige. Spør deg selv, er det bedre å samle så mye drit opp i kroppen og aldri få det ut og risikere og få alvorlige sykdommer, eller er det bedre å bli litt syk mens du samtidig renser kroppen din og fornyer den totalt..
Er flere måter å rense seg på

Her kan du lære litt mer på youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=kQ5rajJAtlc&feature=channel

http://www.youtube.com/watch?v=wo0WrylCE5I&feature=channel_page

her kan du lese litt mer om hvordan du gjør det :

http://www.healingdaily.com/colon-kidney-detoxification.htm

Det som er skadelig er disse lange faste kurene,, det er ikke dem som er anbefalt å gjøre heller..
Hvis du gjør en fastkur, aldri gjør den for mer enn 5-7 dager, thats it.

Disse detox prg jeg refererer til tilatter deg å spise samtidig som du gjør detoxen, så du får i deg masse næring.. Det eneste du ikke skal spise er mat som øker mer gift i kroppen. Så bare sundt mat under detox...

\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!