Skrevet av Emne: Jack3d på tom mage?  (Lest 11921 ganger)

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Jack3d på tom mage?
« #15 : 03. desember 2011, 18:52 »
Den tiden jeg bodde i USA og drev med MMA trengte jeg et kick. Jeg hørte om jack3d og prøvde det. Med full mage funket det nesten ikke i det hele tatt. Istedetfor startet jeg å kutte ut mat mellom skole og trening og tok noen scoops jack3d. Effekten var ekstremt bra! Følte meg rastløs og litt rar mens jeg hadde pauser, men så fort jeg var igang så ble jeg liksom ikke sliten engang. Selv om jeg egentlig var helt kjørt!

Så den funker nok best på tom mage for folk flest.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d på tom mage?
« #16 : 03. desember 2011, 18:55 »
Det er ikke tom mage. 2-3 timer så vil jeg se for meg du har "tom mage" dvs etter kjøtt/pasta/ris type måltider som er litt tyngre enn vanlig.

Regelen er vel 2 timer for ett vanlig måltid og 1 time for f.eks en proteinshake
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Jack3d på tom mage?
« #17 : 03. desember 2011, 18:57 »
Den tiden jeg bodde i USA og drev med MMA trengte jeg et kick. Jeg hørte om jack3d og prøvde det. Med full mage funket det nesten ikke i det hele tatt. Istedetfor startet jeg å kutte ut mat mellom skole og trening og tok noen scoops jack3d. Effekten var ekstremt bra! Følte meg rastløs og litt rar mens jeg hadde pauser, men så fort jeg var igang så ble jeg liksom ikke sliten engang. Selv om jeg egentlig var helt kjørt!

Så den funker nok best på tom mage for folk flest.

Er det samme opplegg med de andre pre workout tilskudd?

Har kjøpt en boks med horsepower, av ren impuls, selv om jeg egentlig er nesten overbevist at effekten av disse kosttilskudd er svært begrenset eller null, så prøver jeg likevel.

Jeg kan nevne at som mange andre kjente jeg det begynte å kløe i nesten hele kroppen når jeg tok det første gang, har ikke giddet å ta det utenom de dagene jeg trener.

Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Jack3d på tom mage?
« #18 : 03. desember 2011, 19:04 »
Først av alt; jeg har ikke merket noen bivirkninger bortsett fra dårlig mage noen ganger på horsepower, så bivirkninger er individuelt.

Horsepower funket også nokså greit, men personlig synes jeg jack3d funket bedre på kardio-trening. Når det gjelder styrke så har jeg bedre erfaringer med horsepower siden det er en slags kreatinkur. Den ga litt ekstra energi. MEN... Det beste tilskuddet ved siden av proteiner har vært kreatin monohydrat for min del. Det er egentlig det beste...

Og nei horsepower tas 30 min før trening og 30 min før mat på andre dager (se bakpå).

Om du skal ha full effekt av det bør du bruke det som det står... Eller kutte litt på dosen siden mange leverandører vil at du bare skal kjøpe mer. Men om du ikke bruker det da du ikke trener så vil det være litt bortkastet IMO.

EDIT:

På kreatin og andre kurer er det viktig med masse vann!! Ikke drukne deg selv, men helst over 4 liter daglig.. gjerne 5 også.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d på tom mage?
« #19 : 03. desember 2011, 19:11 »
Heheh, ja på kur er det viktig å drikke mye vann. SPESIELT når du er på kreatin kur!!  :Smiley

xXUnknownXx:
Hvorfor skal du ta det andre dager enn de du trener? Det heter PRE-WORKOUT av en grunn. Før-trening. Altså før en treningsøkt.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Jack3d på tom mage?
« #20 : 03. desember 2011, 19:14 »
Heheh, ja på kur er det viktig å drikke mye vann. SPESIELT når du er på kreatin kur!!  :Smiley

hva skjer hvis du drikker for lite?
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Jack3d på tom mage?
« #21 : 03. desember 2011, 19:15 »
hva skjer hvis du drikker for lite?

Da får du ikke helt den effekten du er ute etter.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d på tom mage?
« #22 : 03. desember 2011, 19:21 »
Da får du ikke helt den effekten du er ute etter.

Hvorfor gir du råd og tips når du ikke har peiling på hva du snakker om?

Vann er viktig uansett om du går på kreatin eller ikke, men når du tar kreatin vil kroppen ta opp mer vann, og den vil da naturligvis trenge mer vann. Om du ikke drikker nok vil du bli dehydrert når du tar kreatin.

Forøvrig, om du ikke forsto det: Helt idiotisk å kalle kreatin en kur. Kreatin er ett kosttilskudd som også finnes i kjøtt.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Jack3d på tom mage?
« #23 : 03. desember 2011, 19:25 »
Hvorfor gir du råd og tips når du ikke har peiling på hva du snakker om?

Vann er viktig uansett om du går på kreatin eller ikke, men når du tar kreatin vil kroppen ta opp mer vann, og den vil da naturligvis trenge mer vann. Om du ikke drikker nok vil du bli dehydrert når du tar kreatin.

Forøvrig, om du ikke forsto det: Helt idiotisk å kalle kreatin en kur. Kreatin er ett kosttilskudd som også finnes i kjøtt.

Hvorfor gir du råd og tips når du ikke har peiling på hva du snakker om?

Vann er viktig uansett om du går på kreatin eller ikke, men når du tar kreatin vil kroppen ta opp mer vann, og den vil da naturligvis trenge mer vann. Om du ikke drikker nok vil du bli dehydrert når du tar kreatin.

Forøvrig, om du ikke forsto det: Helt idiotisk å kalle kreatin en kur. Kreatin er ett kosttilskudd som også finnes i kjøtt.

Har ikke peiling? Har da brukt kreatin flere ganger og vet hva det dreier seg om, men det er jo ikke noe vits å bruke ekstra kreatin om man ikke drikker vann. Det virker forskjellig på folk, men jeg har ikke fått effekten jeg er ute etter når jeg har drukket for lite.

Har ikke sagt noe om å drikke mindre om man ikke er på kreatin heller. Sa at man bør drikke ekstra når man først er på kreatin. Hva jeg kaller det bør jo ikke du bry deg med ? Man blir ikke noe "dum" av å kalle en "periode" på kreatin en kur.

Jeg kaller det en kur fordi mange pleier å bruke det over perioder og ha perioder uten. Og ja, jeg vet det finnes i kjøtt.

Jeg er forresten langt ifra den første som har kalt det en kur.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d på tom mage?
« #24 : 03. desember 2011, 19:30 »
Haha, tilbakeståendes er det vi kaller deg. Du har ikke peiling.. å ikke drikke nok vann når man tar kreatin vil ikke føre til at man " ikke helt får den effekten du er ute etter." det vil føre til dehydrering.

What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: Jack3d på tom mage?
« #25 : 03. desember 2011, 19:31 »
Du blir ikke dehydrert om du ikke drikker mer vann når du tar kreatin. Men kreatin er avhengig av mye vann for å virke optimalt.
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Jack3d på tom mage?
« #26 : 03. desember 2011, 19:32 »
Heheh, ja på kur er det viktig å drikke mye vann. SPESIELT når du er på kreatin kur!!  :Smiley

xXUnknownXx:
Hvorfor skal du ta det andre dager enn de du trener? Det heter PRE-WORKOUT av en grunn. Før-trening. Altså før en treningsøkt.

Boksen sier 2 ganger om dagen Smiley Men det orker jeg ikke. Smaker ikke akk bra heller.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d på tom mage?
« #27 : 03. desember 2011, 19:32 »
Du blir ikke dehydrert om du ikke drikker mer vann når du tar kreatin. Men kreatin er avhengig av mye vann for å virke optimalt.

Kreatin gjør at kroppen er avhengig av mye vann. Når kroppen er avhengig av mye vann, og ikke får det den er avhengig av, vil den bli dehydrert.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Jack3d på tom mage?
« #28 : 03. desember 2011, 19:33 »
Åja så jeg er tilbakestående ja. Okei.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Jack3d på tom mage?
« #29 : 03. desember 2011, 19:34 »
Kreatin gjør at kroppen er avhengig av mye vann. Når kroppen er avhengig av mye vann, og ikke får det den er avhengig av, vil den bli dehydrert.

Ekstra vann samles opp i muskler. Derfor bør man spe på ekstra for at resten av kroppen skal fungere normalt, om man ikke har lyst på hodevondt osv osv... Kroppen blir ikke direkte dehydrert.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!