Skrevet av Emne: Til narkisene, naskerne og drittungene rundt bystasjonen i Bergen  (Lest 5160 ganger)

Utlogget fernet

Kjære avskum!

Jeg er selvsagt inforstått med at det å bevege seg i nærheten av dere er på eget ansvar. Mange av dere har det sikkert fælt og må bruke narkotika, det innebærer at dere stakkarer må stjele og lyve og sånt.

Det hindrer meg uansett ikke i å ilegge dere et konstant tilfredstillende, varmt og deilig hat Cheesy

Og sannelig, dere klarte å engasjere meg litt i dag også biggrin

Du som nasker deler fra sykler, tro meg, vi snakkes. Den lille ubetydlige lykten som ble stjålet fra meg i kveld har jeg et nært og intenst forhold til. Den hindrer meg nemlig fra å bli meid ned i trafikken etter mørkets frembrudd.

Akkurat den lykten kan jeg spotte på mange titals meter om du så smelter den om til hasjpipe. Jeg kjenner den igjen som nyfødte kjenner igjen sin egen mor. Du vil bli funnet og gitt nok en grunn til fordypning i felleskatalogen. Enkelte ting kan nok bare tung medisinering viske ut.

Til slutt: Takker for at dere holder dere i live! Uansett hvor rævpult, isende kald, sulten eller sugen dere er i løpet av vinteren står dere han igjennom, last og brast, nasker, lyver og stjeler. Det varmer å ha noen å hate og dere holder meg virkelig varm vinteren igjennom.

Jeg ønsker den kalde mørke tiden velkommen, en tid da uteliggere, narkomane, lausbikkjer og sigarettsneiper fryser fast i fortauet. Jeg skal fyre godt i peisen og vende meg til den eneste sanne syssel for indre harmoni mørketiden igjennom. Winnie the Pooh demonstrerer, http://www.youtube.com/watch?v=HoEMKGb0aVQ

God vinter!

-Fernet




Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sieg heil...
Sa brura

Utlogget Explosive

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 101

  • It ain`t over `til it`s over!
Det var jeg som tok den
Citius, Altius, Fortius

Utlogget christianL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

  • Sikt mot stjernene land i tre toppene
til disse pakkisene som henger rundt bystsjonen, sier jeg bare følgende: det kommer en vakker dag da jeg finner den lille kloven ved navnet buja. der han vil angre dagen han han krøp ut av hans mors høl...
 >Cheesy
Nm o5. 1plass
Nm 06. 7 plass

TEAM BODYTECH

Bilde profil :
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=60786.15
SPONSOR PROTEINBUTIKKEN.NO

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Her brygger det opp til action ved bystasjonen skjønner jeg. Jeg vil gjerne sitte som tilskuer når det hele bryter løs. Hva har denne buja gjort forresten?

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Her brygger det opp til action ved bystasjonen skjønner jeg. Jeg vil gjerne sitte som tilskuer når det hele bryter løs. Hva har denne buja gjort forresten?

lol lurer eg og på. Føler majoriteten av disse også henger utenfor skolen, på danmarksplass.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Av og til blir jeg ekstra godt fornøyd med vennene mine!

Husker fortsatt historien om den forrige narkisen som prøvde å stjele lykten din.  >Cheesy

Pass på å sykle forsiktig så du ikke blir påkjørt før du får ordnet opp i dette.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget fernet

Gjør mitt beste!

Har lagt inn en runde på storsenteret som en del av oppvarmingen for tiden. Nyttig!

Skal sykle forsiktig. Men det kan jo hende jeg må sykle ned en narkis eller to siden jeg ikke ser i mørket lenger, ikke min feil om noen blir skadd da what.

Utlogget Tentari

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 20

  • Styrkeløft- en frøkensport?
fy fan så latterlig!!! ja det føles vel mye bedre å innbille deg (eller dere) at du er mye bedre enn dem??

Kneböy: 182,5
Benk: 100
Marlöft: 177,5
Sammenlagt: 460

Mål for NM: 475

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

fy fan så latterlig!!! ja det føles vel mye bedre å innbille deg (eller dere) at du er mye bedre enn dem??



Hvis han ikke er en narkoman tjuvradd som tjener til livets opphold ved å stjele, så er vel han/de bedre ? Og ikke kom med den "narkomane er syke, narkomane er ofre". Det var ingen som tvang de til å begynne med heroin heller.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
fy fan så latterlig!!! ja det føles vel mye bedre å innbille deg (eller dere) at du er mye bedre enn dem??



Opplever lite glede ved å tenke på om jeg er et bedre menneske enn andre, men jeg føler mye glede ved tanken på at mennesker som velger å stjele fra mine venner kan møte rettferdighet i form av en stor skjeggete mann fra skogen.

Det spiller ingen rolle hvor "føkkæt" systemet er, det at du føler at verden går mot deg gir deg ingen rett til å forgripe deg på annen manns eiendom, om det så er en skolisse eller et kronestykke.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Tentari

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 20

  • Styrkeløft- en frøkensport?
uansett hvordan du forsvarer dine utsagn så er det temmelig grovt det du skriver. hva om din beste venn skader ryggen i et tungt løft, går på sterke piller i lang tid, for så å plutselig blitt tatt av medikamentene. mannen er da avhengi av smertestillende men får ingen hjelp av helsevesnet lengre. han må da på det illegale markede for å skaffe seg noe som døver smertene og føler seg derfor som en taper. angsen stiger og mer stoff må til for å kunne bedøve psyken. Det kan koste en narkoman 2000 dagen for stoffet og derfor ikke rart han har tapt hus, familie og det han eier. må derfor tigge og stjele for å kunne overleve. daglige tilnæminger gir også en fientlig innstilling til folk generellt. jeg forsvarer ikke stjelingen og oppførselen men skylder på støtteapparatene rundt.
Kneböy: 182,5
Benk: 100
Marlöft: 177,5
Sammenlagt: 460

Mål for NM: 475

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=69987.msg%25msg_id%25


Kanskje dette kunne vært gjort i Bergen?   Grin

Var ikke så stor oppslutning her desverre...  Angry
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
uansett hvordan du forsvarer dine utsagn så er det temmelig grovt det du skriver. hva om din beste venn skader ryggen i et tungt løft, går på sterke piller i lang tid, for så å plutselig blitt tatt av medikamentene. mannen er da avhengi av smertestillende men får ingen hjelp av helsevesnet lengre. han må da på det illegale markede for å skaffe seg noe som døver smertene og føler seg derfor som en taper. angsen stiger og mer stoff må til for å kunne bedøve psyken. Det kan koste en narkoman 2000 dagen for stoffet og derfor ikke rart han har tapt hus, familie og det han eier. må derfor tigge og stjele for å kunne overleve. daglige tilnæminger gir også en fientlig innstilling til folk generellt. jeg forsvarer ikke stjelingen og oppførselen men skylder på støtteapparatene rundt.
En skal samtidig være litt forsiktig med å unnskylde dette med at samfunnet har skylda. Dette er en stygg forenkling som kan kalles "puter under armene", evt "ansvarsfraskrivelse". Selvsagt, er ikke å skyve under en stol at flere faktisk har blitt narkomane etter å ha vært på tunge medikamenter under sykehusopphold, men å unnskylde den gjengse narkis med at samfunnet har skylda? Nei, det blir litt for dumt.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Tentari

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 20

  • Styrkeløft- en frøkensport?
det som blir for dumt er at det hele starter med "kjære avskum"!
kanskje dem har behov for å få sydd puter under armene dem også.
mye kunne vært gjort før de kom til det stadiet hvor de var gammel nok til å ruse seg(om man skal ta for seg dem som ikke blir nakomane etter sykdom). Om ikke familien selv klarte å ta tak i det, hvem kunne gjort noe da? nettopp et støtteapparat.
Kneböy: 182,5
Benk: 100
Marlöft: 177,5
Sammenlagt: 460

Mål for NM: 475

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!