Skrevet av Emne: enda en idiot som står frem i media...  (Lest 13850 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #15 : 09. september 2009, 12:15 »
"steroidferie" vs "ferie fra steroidene".
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #16 : 09. september 2009, 12:18 »
Bridge over troubled waters...

ttttttogg duan?

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #17 : 09. september 2009, 12:19 »
Tror folk trygt kan kjøpe papiraviser av typen DN og Aftenposten, de har litt mer peiling på det de skriver om, i tillegg er det at det er på papir en slags "sikkerhet" mot nettvakta som skriver om alt mulig som kommer inn.
Tja, første journalisten Aftenposten greide å sende til Kongo for å dekke rettssaken kunne ikke fransk, som er det offisielle sproget i Kongo.

Hadde det vært et sært stammesprog så kan jeg gå med på at det er vanskelig å hoste opp en utenrikskorrespondent som mestret det lokale sproget, men å finne en som mestrer fransk må vel være mulig?

Hvis dette er normen, så funderer jeg også på verdien av hva en utenriksreporter leverer. F.eks, en midtøstenreporter som ikke mestrer arabisk og/eller hebraisk er jo ekstremt handicappet.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #18 : 09. september 2009, 12:27 »
Jeg er glad jeg er såpass tjukk at ingen tar meg for å være kråbs-byger.

Når det er sagt: hvis du må dope deg for å bli 96 kg i den formen der etter 18 år med trening har du neppe fulgt helt med i timen. Ingen timer faktisk.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #19 : 09. september 2009, 12:32 »
Sitat
Når Tom trener med manualer, tar han lett åtte repetisjoner på hver arm.

Tongue
Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #20 : 09. september 2009, 12:36 »
Bygde meg selv til 100kg på litt over ett år uten annet enn baseøvelser, massevis av protein og karbs.

Gjetter på at han nesten ikke trener en dritt ellers i året, og er i thailand og bedriver hor og boling 1-2 måneder hvert år.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget eeh

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #21 : 09. september 2009, 12:38 »
Jeg klarer 4 repitisjoner når jeg trener med manualer. Tror du dere jeg klarer 8 jeg også hvis jeg boler? Jeg vil også få like enorme armer som han i artikkelen. Vil jeg oppnå dette ved og bole også? haha

 Huh  what

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #22 : 09. september 2009, 12:43 »
Jeg klarer 4 repitisjoner når jeg trener med manualer. Tror du dere jeg klarer 8 jeg også hvis jeg boler? Jeg vil også få like enorme armer som han i artikkelen. Vil jeg oppnå dette ved og bole også? haha

 Huh  what
nei.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #23 : 09. september 2009, 12:46 »
kan NOEN ringe VG??? JEG TOK SERIØST 17 REPS i hantel curl i går.....!!!!!! YEAH BABY!
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #24 : 09. september 2009, 13:31 »
jeg bare tenker her...

det er helt klart at mye av det som skrives nå om "kroppsbygger" meg her og "vektløfting" meg der.. er feil bruk av navn og grupper. de som skriver vet ikke hva de skriver om, og artiklene består mest av synsing og rare utsagn...

Vel.. VI avslører dette siden vi tilfeldigvis er litt over norm inne i denne subkulturen...

MEN - hva hvis det faktisk er slik med andre subkulturer og grupper, at avisene begår de samme overgrepene og urikitge påstandene der også... HELE tiden!?

Hvos mye av det som skrives kan man da egentlig sette noen lit til?

Se dokumentaren "Orwell rolls in his grave", som handler om medias kontroll og politiske spill bak teppet. I hvert fall i USA. Men det hersker vel liten tvil om at media er korrupt i Norge også.
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #25 : 09. september 2009, 13:36 »
Dere sier noe der - nå må man velge avisene med omhu også da. VG/DB hiver jo ut alt de kan av nyheter som selger, og sakene skrives av de som er på vakt når det skjer/tipset kommer. Da er det lett at det skrives tull, gjerne krydret med en del fordommer, som det er mot feks oss som trener med vekter.

Tror folk trygt kan kjøpe papiraviser av typen DN og Aftenposten, de har litt mer peiling på det de skriver om, i tillegg er det at det er på papir en slags "sikkerhet" mot nettvakta som skriver om alt mulig som kommer inn.

I tillegg tror jeg fotballstoffet i vg/db er det med høyest kvalitet av alt  biggrin Her har nok samtlige skribenter stålpeiling.

Det som selger er "tilfeldigvis" hjernedøde saker. Hvis man ser på hvilke saker som dekkes mest i forhold til hvilke saker som er viktigst, så kan man virkelig begynne å lure på hvor hjernevaska vi er.  Som Bill Hicks sa: " Your government is in control, watch this, shut up, here`s american gladiator, here`s 26 channels of it, go back to bed America, your government is in control again"
Sa brura

Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #26 : 09. september 2009, 13:38 »
jeg bare tenker her...

det er helt klart at mye av det som skrives nå om "kroppsbygger" meg her og "vektløfting" meg der.. er feil bruk av navn og grupper. de som skriver vet ikke hva de skriver om, og artiklene består mest av synsing og rare utsagn...

Vel.. VI avslører dette siden vi tilfeldigvis er litt over norm inne i denne subkulturen...

MEN - hva hvis det faktisk er slik med andre subkulturer og grupper, at avisene begår de samme overgrepene og urikitge påstandene der også... HELE tiden!?

Hvos mye av det som skrives kan man da egentlig sette noen lit til?


Helt enig, det er jo bare å se på hvordan media har skrevet om mc-miljøet tidligere..
Nivået på journalistikken synes jeg er generellt dårlig i Norge, sjelden noen gidder å stille de riktige spørsmålene, grave litt ekstra og sette seg skikkelig inn i ting.
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #27 : 09. september 2009, 13:46 »
Se dokumentaren "Orwell rolls in his grave", som handler om medias kontroll og politiske spill bak teppet. I hvert fall i USA. Men det hersker vel liten tvil om at media er korrupt i Norge også.
Korrupt og korrupt, jeg heller mer mot å bruke ordet "evneveik".

Men i kriminalsaker er det ofte slående hvilken stri strøm av informasjon som lekker fra efterforskning og påtalemyndigheter og ut til medier, og slående hvor lite kritisk dette blir videreformidlet.

Og vi blir ikke akkurat nå, rett før valget, oversvømmet av påminnelser om brilliante utspill fra diverse ministere etc. fra siste stortingsperiode.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #28 : 09. september 2009, 13:49 »
Massemedia lager ikke lenger nyheter, men siler ut og bestemmer hva som blir overskrifter, og hva som blir ignorert. På den måten kontrollerer de jo hva som blir aktuellt, og hva som blir diskutert av samfunnet. Hvem som har interessen av det er jo rimlig åpenbart. Hvis du ikke tror meg er det bare å bli venner med hundre stykker. Jeg kan garantere at minst 80 av dem er hjernedøde idioter uten evne til å tenke selv. Enten totalt hjernevasket av media, eller for dumme til å forstå at det er noe "annet" der ute enn mote, trender, farlige muslimske land(terrorister) osv. Hvis folk begynte å forstå hvordan verden virkelig henger sammen hadde vi fått massehysteri istedenfor massemedia.
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #29 : 09. september 2009, 13:50 »
Korrupt og korrupt, jeg heller mer mot å bruke ordet "evneveik".

Men i kriminalsaker er det ofte slående hvilken stri strøm av informasjon som lekker fra efterforskning og påtalemyndigheter og ut til medier, og slående hvor lite kritisk dette blir videreformidlet.

Og vi blir ikke akkurat nå, rett før valget, oversvømmet av påminnelser om brilliante utspill fra diverse ministere etc. fra siste stortingsperiode.

Men hvorfor er journalistene evneveike? De er helt sikkert ikke født idioter, men mest sannsynlig blitt sånn igjennom påvirkning. Fordumming av samfunnet er jo korrupsjon, det er 1984.
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!