Skrevet av Emne: rObinzj trener mot fremtiden!  (Lest 609196 ganger)

Utlogget Heat

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158

PERFEKT kropp!! Cheesy Honnør for blodåren i pannen!! Smiley
No pain No gain!

AntiXrist

  • Gjest
Hehe, totalt ved innveiinga så ble det vel 33,2 kg elns Smiley
Og totalt rundt 26-27 cm rundt midja Wink
Så ble jo litt! Nå skal jeg holde meg i god form til tross for at jeg veide meg idag, hehe..

97 kg Cheesy Så gått opp en del etter NM, men fra imorgen starter det med sunnkost igjen Smiley
Laga meg 400 gram karbonadedeig og 100 gram ris + salat til jobben. Så blir det 300 gram kesam og 80 gram havregryn til frokost Smiley Kjører basic food fremover, godt å være tilbake på rett kjør igjen Smiley

Lykken av å spise usunt er ikke så stor som man skulle tro, hatt 2 dager hvor jeg har kost meg med kake og dritt. Nå er det nok Smiley

Oi oi oi, 26-27cm, DRØYT Smiley og ikke minst antall kg da, hehe.
Jeg gikk ned 12-15cm og 10-12kg på diett og kroppen totalforandra seg, så det hørtes drøyt ut, hehe Smiley

Ser den, blir veldig fort lei av å spise usunt selv, et par måltid i uken holder plenti, føler meg dass både psykisk og fysisk om jeg bøtter nedpå med altfor mye drit, du blir hva du spiser (klisje men sant) Smiley

Når en har lite, eller moderat med fett så føler en seg så sinnsykt mye bedre og faktumet er jo at en ser tusen ganger bedre ut med lite fett, både i fjeset og på kroppen, så det er jo forståelig Smiley

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Imponerende form!! Gratulerer med bra innsats Smiley

Takk for det Smiley
Gleder meg allerede til nestegang nå!

PERFEKT kropp!! Cheesy Honnør for blodåren i pannen!! Smiley

Takk for det Wink Blodårer i pannen er viktig! hehe Grin

Oi oi oi, 26-27cm, DRØYT Smiley og ikke minst antall kg da, hehe.
Jeg gikk ned 12-15cm og 10-12kg på diett og kroppen totalforandra seg, så det hørtes drøyt ut, hehe Smiley

Ser den, blir veldig fort lei av å spise usunt selv, et par måltid i uken holder plenti, føler meg dass både psykisk og fysisk om jeg bøtter nedpå med altfor mye drit, du blir hva du spiser (klisje men sant) Smiley

Når en har lite, eller moderat med fett så føler en seg så sinnsykt mye bedre og faktumet er jo at en ser tusen ganger bedre ut med lite fett, både i fjeset og på kroppen, så det er jo forståelig Smiley

Hehe, var vel kanskje en av de med det verste utgangspunktet i historien.. men har nå bevisst at impossible is nothing? Wink Nå skal jeg holde meg i god form fremover og spise rent så blir det MYE lettere nestegang samt at jeg tror jeg kommer til å komme i enda bedre form til neste NM.

Det er sant, sunn mat er godt bare man orker å bruke litt tid på å lage den Smiley

Ja man føler seg mye mer vell i hverdagen også er jo ting mye lettere når man slipper å drasse rundt på masse overflødig fett Smiley Ligger på 95-96 kg det er fint, skal leangaine herifra!
Så blir det helt kanon til nestegang Wink Prøve å pakke på noen kg muskler til da!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
litt motivasjons bilde til alle :-)
gikk vel ned litt i overkant av 34 kg på dietten mot NM Smiley
så alt er mulig bare man vil det nok, legger ved ett bilde som er tatt når jeg var å så på NM ifjor og ett fra dietten i år da jeg veide 92 kg Smiley morsomt å se forskjell!

robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

godt jobbet! mye var midja på slutten?Smiley

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
godt jobbet! mye var midja på slutten?Smiley

tipper rundt 80 cm.. kanskje litt i overkant Smiley
ved diettstart 108-110 cm Smiley så gikk jo vekk litt kan man si Tongue
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

tipper rundt 80 cm.. kanskje litt i overkant Smiley
ved diettstart 108-110 cm Smiley så gikk jo vekk litt kan man si Tongue

ikke galt!

hva er planen nå da? prøve å holde deg i en ok bra form og bygge mer? eller?

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Hva vill du gjort annerledes ved en mulig lik vektoppgang? f.eks ligge mere moderat i overskudd. eller hva er tankene dine her? : )
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
ikke galt!

hva er planen nå da? prøve å holde deg i en ok bra form og bygge mer? eller?

Hva vill du gjort annerledes ved en mulig lik vektoppgang? f.eks ligge mere moderat i overskudd. eller hva er tankene dine her? : )

Besvarer begge spørsmålene under ett da de var veldig like Smiley

Målet mitt nå er å bygge videre men å holde en god form året rundt..
Per dags dato ligger jeg på 96-97 kg.. Ser vel for meg at rundt 100 kg er grensa mi Smiley
Så prøve å ligge der samt legge på meg masse, ligger greit i overskudd..

Spiser 6 dager rent og har 1 spisedag i uka, prøver å ligge på rundt 3500-4000 kcal per dag i ren mat Smiley
Da ligger jeg greit i overskudd og heller ikke så mye at jeg blir skikkelig feit, så får jeg heller justere litt etterhvert! Når sant skal sies har jeg gått opp lite i forhold til mange andre etter NM. Flere har gått opp 15-20 kg Smiley Jeg har vel gått opp rundt 8-10 kg Smiley Men har vært veldig forsiktig og tatt meg selv i nakken flere ganger Smiley Spist rent stortsett hver dag, bortsett fra søndagen dagen etter og denne lørdagen som var pga det var spisedag! Smiley

Men målet er å holde seg 10-15 kg over sceneform nå fremover så blir det en relativt grei diett i 2012 når alt skal skrapes bort igjen Wink
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Besvarer begge spørsmålene under ett da de var veldig like Smiley

Målet mitt nå er å bygge videre men å holde en god form året rundt..
Per dags dato ligger jeg på 96-97 kg.. Ser vel for meg at rundt 100 kg er grensa mi Smiley
Så prøve å ligge der samt legge på meg masse, ligger greit i overskudd..

Spiser 6 dager rent og har 1 spisedag i uka, prøver å ligge på rundt 3500-4000 kcal per dag i ren mat Smiley
Da ligger jeg greit i overskudd og heller ikke så mye at jeg blir skikkelig feit, så får jeg heller justere litt etterhvert! Når sant skal sies har jeg gått opp lite i forhold til mange andre etter NM. Flere har gått opp 15-20 kg Smiley Jeg har vel gått opp rundt 8-10 kg Smiley Men har vært veldig forsiktig og tatt meg selv i nakken flere ganger Smiley Spist rent stortsett hver dag, bortsett fra søndagen dagen etter og denne lørdagen som var pga det var spisedag! Smiley

Men målet er å holde seg 10-15 kg over sceneform nå fremover så blir det en relativt grei diett i 2012 når alt skal skrapes bort igjen Wink

fornuftig:)

Utlogget Orion

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Grattis med bra plassering og vel overstått NM! Smiley Er kult å se hva som er gjemt under det ekstra laget! hehe.. Hvordan tenkte du trene nå fremover da Robin? Smiley

Thomas

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Grattis med bra plassering og vel overstått NM! Smiley Er kult å se hva som er gjemt under det ekstra laget! hehe.. Hvordan tenkte du trene nå fremover da Robin? Smiley

Thomas

Hei Thomas! Smiley Takk for det, fikk blod på tann nå ja.. Var skikkelig artig, lærerikt og morsomt! Allerede vet jeg hva som skal gjøres annerledes til neste diett Smiley

Nå skal jeg starte ei målretta oppkjøring mot NM 2012 Smiley
Det er planen så får vi se, men ligger litt i korta at jeg skal flytte mot Oslo til neste høst så om et kræsjer med NM planene blir et NM 2013.. men skal holde god form og legge på meg noen kg muskler til forhåpentligvis Wink Så jeg fyller klassen enda bedre til nestegang!

Vil jo bli større som sagt Wink Så får vi se! Bare å peise på!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Dette var rått, Robin! En stund siden jeg har vært her nå, men wow, du har virkelig gitt ditt beste - og lykkes til de grader! Gratulerer med fantastisk resultat Smiley

Hva er planen videre? Smiley
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Nå skal jeg starte ei målretta oppkjøring mot NM 2012 Smiley
Det er planen så får vi se, men ligger litt i korta at jeg skal flytte mot Oslo til neste høst så om et kræsjer med NM planene blir et NM 2013.. men skal holde god form og legge på meg noen kg muskler til forhåpentligvis Wink Så jeg fyller klassen enda bedre til nestegang!

Vil jo bli større som sagt Wink Så får vi se! Bare å peise på!


LES litt nå da Holstad Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!