Skrevet av Emne: Soje etter NM 2010  (Lest 277753 ganger)

Utlogget Ben

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 079
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 079

Husker du hadde en hårfjerningstråd engang, så
hvilken hårfjerningsmetode valgte du?

Utlogget FiXXXer

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 243

Hva er det så mange har i mot Asad egentlig??  Undecided
Soje

Først og fremst, grattis med kjempeprestasjon. At du lyktes gir meg ytterligere lyst til å stille til høsten.

Vedrørende Asad synes jeg det blir totalt skivebom av enkelte, som nærmest hetser Asad for hvordan han ser ut osv. Han trener og gjør så godt han kan, stiller i den formen han kommer i (er svært, svært mange som ikke kommer dit engang), og blir han vurdert høyt av dommerne er da ikke dette hans feil.. Når han i tillegg gjør det godt i hinderbanen trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne at han havner høyt opp på lista.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
Soje: Fine bilder fra Sandefjord Open. Ganske stor variasjon på deltagerne hvor mye muskelmasse de har på kroppen, og ikke minst hvor deffet de er. Du må ha truffet veldig bra ift. dommernes "preferanser" her. At symmetrien din sitter som et skudd er det ingen tvil om, til og med leggene så bra ut! Og så det brystet...

Hvilke plasseringer fikk du i henholdsvis symmetri og hinderbane?

Lastet ned en snutt fra hinderbanen fra sandefjoropen.com. Ikke mange "hindere" der men, den så ut til å kreve sin mann likevel.


Jeg skjønner heller ikke hva folk sikter til når de rakker ned på Robert Asad. Mannen ser da meget bra ut han!! Iallfall ikke til å sammenlignes med "en sekk poteter"!!!

HITman
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Graulerer Soje. Litt sent gratulasjon, men jeg dro rett til Trondheim etter konkurransene så nette har ikke vært tilgjengelig.

Synes du tok deg fint ut, passe lean også men du kunne nok vært enda et hakk hardere. Trapsen trenger fortsatt real trening.... Beina ble definerte og på ingen måte for store slik enkelte fryktet.. Det eneste jeg har å si noe reellt negativt om den dagen var brunfargen. FY!!! til de som hjalp deg med den. Så ut som om du hadde rullet deg i sandkassa......  Grin

Du hadde for øvrig gjort hjemmeleksa di meget bra mht sceneframtoning og "poseringer". Et godt smil med hvit perlerand vinner alltid dommernes blikk - Bra!

Jeg hadde deg for øvrig på 2. plass på mitt dommerkort i symetrien og det er BRA i et felt med 17 mann. Jeg var for øvrig så snill at jeg kalte deg fram til sammenligning med deltager nr 23 (Terje Nagelsett) som jeg omsider satt som nr. 1 i symetrien. Asad hadde jeg for øvrig på 6., så jeg synes ikke han var såå dårlig som enkelte vil ha det til. Det verste var vel i grunn at han knapt var kommet i gang med dietten (sammenlignet med de beste i symetrien i allefall).  Når han alikevel er så rå i hinderbanen så det var vel ikke noen stor overraskelse at han kom høyt opp.

Tric



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget pauli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 294
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 294

  • Eksplosiv!

Fy f*** Soje så sinnsykt bra gjort!!!

Keep on working  Markløft

Du imponere så sinnsykt  2thumbsup
"Chicks digg scares, pain heals, glory last forever!!"

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

litt i seneste laget....men gratulerer!!
sjokk og vantro

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Ben: Langhårstrimmer + høvel og barberskum.... Det merket jeg når den spritbaserte ProTan skulle legges på ja!!! AU!! Blir hårfjerningskrem til nordisk, bommet noen steder med høvelen så satser på at kremen skal ta resten.

Tricepsmannen:
Det var han som sto ved siden av meg, nr 35? som hadde lagt to av lagene med ProTan dagen i forveien. Arnstein og broren hans prøvde forgjeves å rette opp noe av skaden ca 1,5 time før jeg inntok scenen. Men det ble liksom ikke bra likevel. Til nordisk anbefaler Arnstein meg å legge to lag med ProTan og et lag med DreamTan. Det fungerte visst veldig bra på byggeren, Ole Øiseth, fra klubben min Hercules FKK.
Var du dommeren som satt nesten rett foran meg med veldig kort hår ?? Hadde vel øyekontakt et par ganger.
Mange av kameratene mine synes jeg vimset for mye frem og tilbake med hodet og så i alle retninger....hehe....prøvde bare å få oppmerksomhet med øyekontakt jeg!! Det er tross allt dommerne som jeg skal ha oppmerksomhet fra og ikke publikum....selv om publikum hjalp meg veldig da!! Regner med du la merke til: "MAGEN SONDRE!!!" "LÅRA SONDRE!!!" "UT MED RYGGEN SONDRE!!!"
Jepp, trapsen trenger mer juling. Fikk en omgang i går også den. Underarmer er også noe jeg kommer til å prioritere sammen med skuldre generellt og armer. Arnstein synes jeg skal gjøre et godt forsøk på å bli et eller to hakk skarpere i kantene til nordisk. Han mener jeg vil tjene på det. Kan jeg spørre deg om hva jeg tapte på i forhold til Terje i symmetrien? Hvis det er han jeg tror det var så må det være fett%'en kanskje??
Når jeg sto rett ved siden av Asad for å ta bilder etter premieutdeling så synes jeg han hadde, som du sa, nettopp startet på dietten. Var litt"fleskepupp" som hang igjen på han. Men det er jo nettopp dette med en fin balansegang mellom god sceneform og energi til hinderløypa da!! Lurer på hvordan han gjør det i nordisk når løypa er lengre. Lurer på hvordan jeg gjør det i den løypa også....
Er forøvrig nyskjerrig på dommerlistene og resultatet fra hinderløypa....fikk aldri med meg hvordan jeg ble plassert der.

Hardgainer: det er aldri i seneste laget for slikt...

Sondre


Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Hvorfor var det snillt å kalle meg frem til sammenligning med Terje??

Sondre

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Hvorfor var det snillt å kalle meg frem til sammenligning med Terje??

Sondre

Fordi jeg var redd andre ikke hadde lagt merke til deg der bakpå siden vel......

nr 23 var hakket vassere, og muligens en noe mer harmonisk struktur, men det blir jo rimelig marginalt. Den hardeste av deltagerne sto for øvrig helt ute til venstre (nr 21 tror jeg), jeg veide lenge mellom ham og deg som nr 2. Det var beina dine som veide i retning deg - så der fikk du iallefall litt igjen for beintreninga.....

Når det gjelder Asad og en lenger løype, så tror jeg det er en fordel. Tidsmessig så blir det uansett kortvarig, og han er en eksplosiv liten tass Asad....... Blir han litt hardere så er jo ikke det ufordelaktig. Svenskene og danskene liker nok litt mer muskulatur på deltagerne, og det taler jo ikke for Asad i symetrien i allefall.

Når det gjelder fargen, så ser jeg at mange får veldig fin farge av å kun bruke dream-tan - forutsatt at de ikke svetter noe forskrekkelig for da kan det fort bli en del sig og det ser ikke bra ut.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Jaguaren

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 154

http://www.nkf-ifbb.no/images/sandefjord_gp2004_FFH+180.gif


Resultatene!

deg på 2 plass i symmetrien og meg på
3 plass  headbang

hinderløypa står også på siden

Personlig Trener på S.A.T.S
Konkurrende utøver i Athletic Fitness.

Meritter:
10. plass  NM 2003 Athletic Fitness +180cm
  8. plass  Sandefjord GP 2004 AF +180cm
  9. plass  Body Open 2005 +180cm
  6. plass  Sandefjord Open 2006 FF
  3. plass  OSLO Grand Prix 2006 AF +180cm

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

http://www.nkf-ifbb.no/images/sandefjord_gp2004_FFH+180.gif


Resultatene!

deg på 2 plass i symmetrien og meg på
3 plass  headbang


hinderløypa står også på siden

Ja se der ja - da husket jeg litt feil.  Det var dere to som skapte litt hodebry.

Han helt til venstre havnet på 4. på mitt kort. Hard og fit men litt pinglete bein


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget småen1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 315
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 315

  • Prøver 105 kg med litt skjevt grep


Ja se der ja - da husket jeg litt feil.  Det var dere to som skapte litt hodebry.

Han helt til venstre havnet på 4. på mitt kort. Hard og fit men litt pinglete bein

Jeg kan ikke skjønne at han til venstre kunne komme så langt opp. Han var deffa men langt fra symmetrisk eller harmonisk. Han har jo verken bein eller bryst! Jeg trodde det var symmetri runde?Huh??


Utdannet til styrke og ernæringsinstruktør i QFAC (Qld. Australia)

Nordisk mester benkpress senior 2005,    EM bronse i senior benkpress 06. Benkpers 125 kg.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431


Jeg kan ikke skjønne at han til venstre kunne komme så langt opp. Han var deffa men langt fra symmetrisk eller harmonisk. Han har jo verken bein eller bryst!

Nei det var ikke mye kjøtt på karen og litt rar kroppsholdning i lineupen hadde han også. Men i form var han. Det var mange av de andre som var langt fra formen hans der uten at den generelle symetrien oppveide det i stor nok grad.
 Det kan selvfølgelig diskuteres plasseringen er for god, men det er betryggende å se at to av de andre dommerne hadde ham på 3.-4. plass også...... så noe godt må de ha sett i ham......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget småen1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 315
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 315

  • Prøver 105 kg med litt skjevt grep
I en symmetri runde skulle man tro at symmetrien er første prioritet og at deffen er sekundær ved like resultater. Han var deffa, helt klart. Men mangel på bein og bryst som er hoved muskelgruppe er burde trekke ham langt ned....
Han så skikkelig rar ut. Det var den største overraskelsen, han så jo dårligst ut!
I en symmetri runde burde det være første pri! Dere gir jo signaler som at det er samme hvordan dere ser ut bare dere deffer???
Jeg trodde ikke det var like sterkt prioritert som i bygging.


Utdannet til styrke og ernæringsinstruktør i QFAC (Qld. Australia)

Nordisk mester benkpress senior 2005,    EM bronse i senior benkpress 06. Benkpers 125 kg.

Utlogget girl77

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 125

Helt enig, småen1. Det virker som det er om og gjøre å være hardest mulig. Symmetrien burde gå foran ja, men så klart skal man være deffet også.


Konkurrerende utøver i Athletic Fitness.
Meritter:
Sørlandsmesterskapet 2002: 2 plass
NM 2002: 3 plass
Oslo Open 2002: 3 plass
B&K Sandefjordopen 2004: 3 plass
Nordisk 2004: 3 plass (vant hinderbanen)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!