Skrevet av Emne: Apaco legger opp for 2011, tilbake i 2012.  (Lest 969517 ganger)

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5640 : 14. juli 2011, 20:56 »
Dagens depresjonstrening:

Stangrulle:
3x10

Benkpress med stopp:
6x112,5kg
6x117,5kg
5x127,5kg
4x135kg
4x150kg
4x157,5kg
4x157,5kg

Benkopptrekk:
6x70kg
4x80kg
4x85kg
4x90kg
4x90kg

Stangroing i supersett med shrugs:
8x100 + 6x100kg
8x100 + 6x100kg
8x100 + 6x100kg
8x100 + 6x100kg

Sittende dobbel biceps:
5x10x15kg hantler

Kjørte gjennom så raskt som mulig. Asiakammeratene var på plass i dag også. I dag gikk de bort og stilte seg og så på en fyr som kjørte med 60kg i skråbenk i smith....han tok 8 reps, når han var ferdig klappa de for han og ga han tommel opp før de gikk tilbake til nedtrekken sin med strake
armer. Litt senere gikk de bort for å prøve skråbenk selv, men de klarte ikke å skjønne systemet
med å hake av stanga fra festene...hehe, utrolige typer.
Ha ha.. Herlig skrivemåte og humor på deg Cheesy Se det for meg! Og lurer på om jeg burde slå meg sammen med dem da jeg noen ganger føler meg litt LOST inne blant alle apparatene, mens jeg står og studerer "bruksanvisningen" på noen av dem!! He he

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5641 : 17. juli 2011, 18:56 »
Siste uka har blitt bare surr, men har fått trent alle økter med unntak av 1 forrige uka og ser ut som om jeg får trent alle kommende uke også selv om jeg må trene litt dobbelt fordi jeg klemmer inn en Danmarkstur for å rense hodet. Er tilbake for fullt fra neste mandag, 25.juli.

De siste dagenes økter er trent på diverse alternative sentre for å få være i fred, har ikke bydd på mye humor men kan nevne

- et par av disse solbrune hobbybolerne som har så dårlig selvbilde at de må putte sprøyter med hormoner i rumpa samtidig som de må gå i minimalt med klær så de kan gå hjem og runke litt til følelsen de får av å vise fram mindreverdighetsmusklene sine. Stort annet enn kabeløvelser, sidehev, fancy varianter av bicepscurl og å gå rundt omkring i treningsstudioet med belte og drareimer og prate med alle de ser gjør de sjeldent.

- en ærlig og påkledd bygger som kom bort til meg og forklarte med at "trening handler om 2 ting. Psyke og hormoner". Har du det på plass ordner resten seg Grin

- I dag var beholdningen en enorm utlending med litt liten singlet, gjengtatovering på overarmen og bicepstrening for harde livet....vedder på at armene hans målte minimum 55cm...trolig mer woot
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5642 : 17. juli 2011, 19:01 »
Danmark? Jeg reiser til Køben i morgen. Jeg er han rett bak kjøttet og med en stor øl i hånden  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget LoC0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 245
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 245

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5643 : 18. juli 2011, 17:18 »
Hahahaha! Gjengtatovering.. la familia!  Grin


Fant du strikkene?
Maxium effort!

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5644 : 18. juli 2011, 18:41 »
Hahahaha! Gjengtatovering.. la familia!  Grin

Fant du strikkene?

Gjengtatovering it is!  Cool Ja, fant strikkene - hadde lagt de igjen på metro.

Danmark? Jeg reiser til Køben i morgen. Jeg er han rett bak kjøttet og med en stor øl i hånden  Grin

Ja, stikker til Danmark og blir der ut uka. Tror ikke jeg skal innom København, skal henge med diverse innvandrergjenger rundt omkring i Danmark for å se hvordan de organiserer seg osv.


Forøvrig har jeg trent dobbeløkt i dag, tok drøyt 3 timer og 20 min med rimelig intensiv trening - måtte bytte t-skjorte halvveis. Formen er bra. Trener i morgen, så blir det 3 dager uten trening, så er det vanlig kjør fra kommende mandag.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget LoC0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 245
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 245

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5645 : 18. juli 2011, 23:13 »
Så bra at du fant strikken din, Brur! Da sjilder do mai en
Kebab!

Den mest ærlige byggeren jeg har møtt, snakket om en Triangel. Den bestod av mat, hvile og gode varer  Shocked

Forøvrig, jeg håper ikke arma er på 55. Da må jeg slutte å trene armer igjen!
Ha en riktig fin ferie! Og hils mine kriminelle brudre i Danmark!
Maxium effort!

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5646 : 28. juli 2011, 21:11 »
Er godt tilbake i trening etter Danmarksturen, trent hele uka - ikke mye å melde om, men programmet til Coach er helt fantastisk! Han er best!

Denne uka har vært grei, formen er bra - ikke mye å melde men kan notere for meg selv at på onsdagsbenken var jeg på 2x172,5kg - gikk veldig greit, har definitivt blitt mye sterkere i benkroing, er så godt som 100% smertefri bortsett fra i mitt berømte kne, har blitt en racer i stangrulle og hæppa med 35kg hantler i dobbelt hantelcurl sittende i skråbenk i går.

Forøvrig venter alle på Ramadan som starter på mandag. Det betyr at det har vært massivt med maksing denne uka, helst hver dag....noe som selvfølgelig har ført til formsvikt utover uka i kombinasjon med at superchargedosene har blitt økt. Siste sjangse for maksing før Ramadan i morgen, da regner jeg med stor fest og laaang kø ved benkpressen. I sympati med de fastende vurderer jeg å la skjegget gro i en måned, skal tenke på det over helga Smiley
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5647 : 28. juli 2011, 22:36 »
Håper kneet ditt kommer seg! =)


Lykke til med å få til benkingen i morgen  Grin
Høres utfordrende ut!
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget LoC0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 245
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 245

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5648 : 29. juli 2011, 01:59 »
Jeg syns du skal støtte dine brudre og ikke barbere deg på 1 mnd.

 Grin

Beste ønsker til dem og deg  biggrin
Maxium effort!

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5649 : 29. juli 2011, 22:10 »
Når jeg kom på trening i dag og begynte å se meg rundt og telle antall på trening var ikke mindre enn 80% av de tilstedeværende i ferd med å trene benkpress...og som norskpakistaner var jeg den eneste med norske aner på treninga...resten var enten fullblods eller fra andre eksotiske nasjoner.

Var mye maksing i dag, men bare to som maksa pers....en inder (som jo ikke skal faste) - han gikk inn på 3.plass på den indiske all time lista.....og en pakistaner som satt ny årsbeste. Ellers var den ivrigste makseren, en pakistaner, nære på å sette ny personlig rekord 5.dagen på rad han maksa. Han persa mandag for 12 dager siden...denne uka har han hatt henholdsvis 2,5kg under pers, 5kg under pers, 2xmiss på 2,5kg pers, 5 kg under pers og i dag et meget godt forsøk - men miss på 2,5 over gammel pers. Ikke mange som har guts til å makse 5 dager på rad og i tillegg ha et meget bra forsøk på ny pers 5 dagen på rad man prøver Smiley

IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5650 : 31. juli 2011, 18:15 »
Hehe, og etter en hviledag ble det faktisk ny pers på den ivrigste makseren...på siste forsøk før Ramadan ble det pers med 2,5kg. 6 makseforsøket på 7 dager Smiley
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget HARDY-GUTTEN

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 385
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 385

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5651 : 01. august 2011, 12:57 »
Forøvrig venter alle på Ramadan som starter på mandag. Det betyr at det har vært massivt med maksing denne uka, helst hver dag....noe som selvfølgelig har ført til formsvikt utover uka i kombinasjon med at superchargedosene har blitt økt. Siste sjangse for maksing før Ramadan i morgen, da regner jeg med stor fest og laaang kø ved benkpressen. I sympati med de fastende vurderer jeg å la skjegget gro i en måned, skal tenke på det over helga Smiley

Eg e muslim og burde ha fastet, men å gå sulten i 19 timer i strekk funker ikkje for meg  what
Men å la skjegget gro i en måned derimot og kalle det sympati syns eg var en god ide  Wink

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5652 : 01. august 2011, 14:07 »
Eg e muslim og burde ha fastet, men å gå sulten i 19 timer i strekk funker ikkje for meg  what
Men å la skjegget gro i en måned derimot og kalle det sympati syns eg var en god ide  Wink

Jeg lover å la håret på ryggen gro i sympati  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Tetra

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 980
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 980

  • Ain't got time for percentages
Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5653 : 01. august 2011, 14:45 »
Eg e muslim og burde ha fastet, men å gå sulten i 19 timer i strekk funker ikkje for meg  what

Intermediate Fasting heter det. Muslimene har skjønt det lenge de.

Utlogget HARDY-GUTTEN

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 385
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 385

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5654 : 01. august 2011, 14:47 »
Jeg lover å la håret på ryggen gro i sympati  Grin
Det er i overkant sympatisk spør du meg, mtp hvor glad du/dere kræppsbyggere er i å barbere kroppen og smøre den med olje Shocked Shocked Shocked..........gikk eg over grensen nå?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!