Skrevet av Emne: benedikt setter nok en rekord, 440kg!  (Lest 16295 ganger)

Utlogget Prince Charming

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 219

  • If the bar ain't bending you are just pretending.
SV: benedikt setter nok en rekord, 440kg!
« #60 : 05. februar 2006, 17:08 »
Pussigt at profilen til TEStor ble opprettet 1 minutt etter at rust27 sist var aktiv Grin
Aner jeg at vi har noen troll her. Hehe

 Konkurrerende utøver i Styrkeløft for Alta Atletklubb.
 Knebøy 310kg. Benkpress 195kg. Markløft 300kg. Sammenlagt: 805kg.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
SV: benedikt setter nok en rekord, 440kg!
« #61 : 05. februar 2006, 17:40 »
Hvorfor er alle dere styrkeløftere så usedvanlig naive? Hvordan kan dere si dere helt sikre på at det ikke finnes dop i Norsk styrkeløft på toppnivå? Grunnet testene utført av antidoping norge? Hvem av dere som uttaler dere har kjennskap til alle de flerfoldige anabole profilene som finnes den dag i dag? Hvem av dere er 100% sikre på at antidoping tester på vekst f.eks? Lurer også på hvorfor hyppigheten av hårtap foreommer oftere på landslagsnivå enn ellers Huh
Du kritiserer andre som kritiserer deg og kaller det personangrep, men ved å si at alle styrkeløftere er usedvanlig naive så er vel det også ett slags personangrep?

Hvordan vi kan si oss helt sikre på at det ikke finnes dop i norsk styrkeløft på toppnivå er enkelt. De som driver på toppnivå er oss - det er vi som svarer deg som er toppnivået i Norge! Nå er ikke jeg selv helt i toppen (gi meg ei sprøyte så kanskje jeg får sølv?Wink ), men som tidligere skrevet er miljøet veldig lite og det er våre kompiser. Ikke bare folk som trener på samme plass, men våre kompiser, som er i toppen i styrkeløft. Det er sikkert mulig å bruke dop uten at noen av kompisene dine vet om det - men ettersom vi også er konkurrenter hadde det vært lett for oss å se bivirkninger eller usannsynlige store framskritt på vektene. Vi ser da hverandre på trening hele tiden.

Vi kan også se på framgangen til våre konkurrenter i andre klubber (som igjen har mange utøvere som følger med hverandre) - hvis vi ser på resultatene så ser vi mange høye resultater men sjelden de store avvikene fra foregående år. Hvis noen uten avvikende resultater doper så er det vel like så greit ettersom at dopen da ikke fungerer slik den skal Smiley

Og hvem er det egentlig som har mistet så mye hår? Alexander Kirketeig  har vel omtrent vært skallet siden han ble født og Carl Olav Christoffersen som la opp for noen år siden har hatt måne hele tiden han drev på med styrkeløft. Foruten de to tror jeg alle som har mistet hår har skinnet seg med vilje - meg inkludert. Nå har jeg imidlertid mye hår på hodet, men håper og tror at det kommer bort til NM så jeg får puste Smiley

Nei, de som tror det finnes dop i styrkeløft eller tror at vi som ikke tror det finnes er naive bør sette av 2-3 år av livet sitt til å trene i en styrkeløftsklubb. Er du en doper så prøv å dop mens du er der. Jaja - det gir kanskje en dopingdom som skammer ut klubben, styrkeløften i Norge og dine nye "kamerater" - men da får du iallefall vite hvordan det er. Prøv det Smiley

Mvh,
Einar B. Gilberg
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: benedikt setter nok en rekord, 440kg!
« #62 : 05. februar 2006, 18:02 »
Lurer også på hvorfor hyppigheten av hårtap foreommer oftere på landslagsnivå enn ellers Huh
Hele slekta mi er blitt skallet opp igjennom tidene,jeg kan ikke huske at det er blitt nevnt at noen har vært toppidrettsutøvere,ihvertfall ikke de siste 200 år.VI ER SIKKERT DOPA!!!!
 furious
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: benedikt setter nok en rekord, 440kg!
« #63 : 05. februar 2006, 18:18 »
Det er vel strengt tatt ikke noe å hisse seg over hva uvitende folk skriver på dette forumet.  Egentlig er det bare å le av det hele.  

Men skal man se det fra en "vanlig" persons synsvinkel så er det jo utrolig at noen klarer 350 kg i knebøy når man selv kanskje sliter opp 100 kg.  Og har man da dårlig informasjon og erfaring med styrkeløft så er det lett å si at "alle styrkeløftere doper seg".

Jeg har t.o.m. hørt om en gymlærer som sa at alle som løfter over 100 kg i benkpress doper seg. Dette sa han til en klasse på videregående.  Da blir det litt vanskelig å vite hva man skal si til ett sånt utsagn. what
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget TEStor

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

SV: benedikt setter nok en rekord, 440kg!
« #64 : 05. februar 2006, 18:32 »
Du kritiserer andre som kritiserer deg og kaller det personangrep, men ved å si at alle styrkeløftere er usedvanlig naive så er vel det også ett slags personangrep?

Hvordan vi kan si oss helt sikre på at det ikke finnes dop i norsk styrkeløft på toppnivå er enkelt. De som driver på toppnivå er oss - det er vi som svarer deg som er toppnivået i Norge! Nå er ikke jeg selv helt i toppen (gi meg ei sprøyte så kanskje jeg får sølv?Wink ), men som tidligere skrevet er miljøet veldig lite og det er våre kompiser. Ikke bare folk som trener på samme plass, men våre kompiser, som er i toppen i styrkeløft. Det er sikkert mulig å bruke dop uten at noen av kompisene dine vet om det - men ettersom vi også er konkurrenter hadde det vært lett for oss å se bivirkninger eller usannsynlige store framskritt på vektene. Vi ser da hverandre på trening hele tiden.

Vi kan også se på framgangen til våre konkurrenter i andre klubber (som igjen har mange utøvere som følger med hverandre) - hvis vi ser på resultatene så ser vi mange høye resultater men sjelden de store avvikene fra foregående år. Hvis noen uten avvikende resultater doper så er det vel like så greit ettersom at dopen da ikke fungerer slik den skal Smiley

Og hvem er det egentlig som har mistet så mye hår? Alexander Kirketeig har vel omtrent vært skallet siden han ble født og Carl Olav Christoffersen som la opp for noen år siden har hatt måne hele tiden han drev på med styrkeløft. Foruten de to tror jeg alle som har mistet hår har skinnet seg med vilje - meg inkludert. Nå har jeg imidlertid mye hår på hodet, men håper og tror at det kommer bort til NM så jeg får puste Smiley

Nei, de som tror det finnes dop i styrkeløft eller tror at vi som ikke tror det finnes er naive bør sette av 2-3 år av livet sitt til å trene i en styrkeløftsklubb. Er du en doper så prøv å dop mens du er der. Jaja - det gir kanskje en dopingdom som skammer ut klubben, styrkeløften i Norge og dine nye "kamerater" - men da får du iallefall vite hvordan det er. Prøv det Smiley

Mvh,
Einar B. Gilberg

Sikkert mye sant i det du sier. Jeg blir bare litt frustrert når styrkeløftere på død og liv skal ha det til at sporten er helt fri for medikamenter, og at til og med enkelte omtrent kan garantere for at alle som driver med styrkeløft er dopingfrie. Hvordan kan de vite? Syns bare det høres lite gjennomtenkt og påståelig ut. Det finnes jo dop i så å si alle andre idretter så. Driver selv en av disse som er tungt belastet.

Vet ikke om jeg tør å komme med flere påstander men siden du spurte om hvems hårtap så kan jeg jo legge ut en liten link til et bilde fra VM 05 som jeg kom over. P.S ikke beskyld meg for anklage utøverne på bildet å ha brukt dop.

http://falklands.globat.com/~styrkeloft.org/galleri/filer/2005/vmherre05_2/Frode%2C%20Alexander%2C%20Dietmar%20og%20Asbjorn.JPG
 

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: benedikt setter nok en rekord, 440kg!
« #65 : 05. februar 2006, 18:37 »
Det som bekymrer meg mest på det bildet der er tilstedeværelsen av en kraftig bul på buksa til Kirketeig.. :Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Sjefskjerring

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 569
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 569

SV: benedikt setter nok en rekord, 440kg!
« #66 : 05. februar 2006, 18:41 »
Det som bekymrer meg mest på det bildet der er tilstedeværelsen av en kraftig bul på buksa til Kirketeig.. :Smiley

Ja, og lener seg ømt bak i armene på Frode og Dietmar, lukker øynene og gliser tilfreds................

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
SV: benedikt setter nok en rekord, 440kg!
« #67 : 05. februar 2006, 18:44 »
http://falklands.globat.com/~styrkeloft.org/galleri/index.php?vis_bilde=416

Her er bilde av flere skallete typer. Nesten alle på dette bildet har ikke hår. Den som løfter er forresten meg - nå har jeg hår på hodet og det er ikke parrykk Smiley

Bildet TEStor linket til er forøvrig bilde av Frode Rui, Alexander Kirketeig, landslagstrener Dietmar Wolf og Asbjørn Randen. Lifetime drugfree-utøvere alle fire - og kjempekarer.


Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Studenten

  • Gjest
SV: benedikt setter nok en rekord, 440kg!
« #68 : 05. februar 2006, 18:47 »
Kan godt hende at hårtap er en bivirkning av bruk av diverse tvilsomme medikamenter, har aldri satt meg noe videre inn i det. Men hvor stor del av befolkninga har fått hårtap av helt naturlige årsaker? Synes den argumentasjonen i det minste er tvilsom!

Om ikke lenge kan jeg komme inn i denne gruppa og, i hvertfall hvis jeg har arvet hårgenene fra farssida... Den genetiske disposisjonen for dette er det ikke lett å gjøre noe med gitt...

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: benedikt setter nok en rekord, 440kg!
« #69 : 05. februar 2006, 18:49 »
Hårtap???  Det var da merkelig hvor mye dumt som skal komme frem. rofl  En hovedårsak er at i styrkeløft så er de fleste seniorløftere rundt 30 år.  Da har man mindre hår enn når man er 20....
Hva med Hetland, Hjelmeset, Aamodt, Kjus osv? De har lite hår de også? Doper de seg?

 
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget BAs

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 426
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 426

SV: benedikt setter nok en rekord, 440kg!
« #70 : 05. februar 2006, 19:05 »
http://falklands.globat.com/~styrkeloft.org/galleri/index.php?vis_bilde=416
Bildet TEStor linket til er forøvrig bilde av Frode Rui, Alexander Kirketeig, landslagstrener Dietmar Wolf og Asbjørn Randen. Lifetime drugfree-utøvere alle fire - og kjempekarer.


hmmm..... Fant et bilde av Asbjørn fra den tiden han var ung, uskyldig, liten, lett og hårløs. Han smiler litt sleskt og innbydende mot fotografen. Siden jeg vet hvilken risiko jeg løper ved å legge det ut på nettet kommer det til å bli liggende i kjelleren - dessverre
Medlem av OSKs styrketrimlag

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
SV: benedikt setter nok en rekord, 440kg!
« #71 : 05. februar 2006, 19:12 »
Selv om han "flørtet" med Therese Fostervold på banketten på NM 1999 (redigert etter trim1s innlegg) så er han vel fortsatt uskyldig?  what  Grin
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget BAs

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 426
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 426

SV: benedikt setter nok en rekord, 440kg!
« #72 : 05. februar 2006, 19:24 »
År 2000? Det var 1999. Bildet er mye eldre. Bildet er fra tiden før Asbjørn var styrkeløfter, men med stort potensiale - det forsto jeg med en gang siden han ikke hadde noe hår å skryte av.
Medlem av OSKs styrketrimlag

Utlogget Mabuse

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

SV: benedikt setter nok en rekord, 440kg!
« #73 : 05. februar 2006, 19:25 »
Hvis jeg husker den religiøse mytologien godt nok så var det vel slik at "kraften satt i håret" (jmfr Samson) noe som gjorde at kjempåen S. ble svak og overvinnelig når håret hans ble (tvangs-)klippet........

Mao; hvis Kirketeig m.fl plutselig dukker opp med fyldige manker på fotografier så bør vel heller dette gi mistanke om doping.......

Utlogget Stølen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 15

SV: benedikt setter nok en rekord, 440kg!
« #74 : 05. februar 2006, 21:21 »
Skal ikke si noe mere om dette, da jeg føler jeg har sagt mitt og har kommet med en beklagelse for mine lite gjennomtenkte kommentarer.

"Pussigt at profilen til TEStor ble opprettet 1 minutt etter at rust27 sist var aktiv
Aner jeg at vi har noen troll her. Hehe"
Men denne kan du glemme P.C.!  Jeg har sagt mitt og oppretter slettes ingen ny profil for å begynne på nytt....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!