Skrevet av Emne: Tidenes beste fighter?  (Lest 108604 ganger)

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Tidenes beste fighter?
« #405 : 26. oktober 2006, 20:12 »
Andreas.. Slutt, bare slutt. Det gjør hjertet mitt vondt å indirekte støtte en bergenser, men Anjus HAR gjort det relativt klart at hun spøker her.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Tidenes beste fighter?
« #406 : 26. oktober 2006, 22:21 »
Andreas.. Slutt, bare slutt. Det gjør hjertet mitt vondt å indirekte støtte en bergenser, men Anjus HAR gjort det relativt klart at hun spøker her.
Jeg har en bergenser eller to på avdelingen... De var meget langt nede etter Brann-Rosenborg... Så tapte Tertnes mot Byåsen i håndball, og jeg trodde jeg skulle legge inn nådestøtet, og pushe begge til selvmord... Men det viste seg at Håndball ikke teller...  Huh

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Tidenes beste fighter?
« #407 : 26. oktober 2006, 22:33 »
Men det viste seg at Håndball ikke teller... Huh

Overrasket??  what
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Tidenes beste fighter?
« #408 : 26. oktober 2006, 22:39 »
Jeg har en eks-kollega som ikke prater med meg mer etter Brann-Rosenborgkampen.. Tongue Jeg sendte sms:

"du.. hvordan gikk det egentlig med brann i helga? hvem spilte de mot? Jeg fikk aldri med meg det.."
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Tidenes beste fighter?
« #409 : 26. oktober 2006, 22:43 »
Andreas.. Slutt, bare slutt. Det gjør hjertet mitt vondt å indirekte støtte en bergenser, men Anjus HAR gjort det relativt klart at hun spøker her.

Jeg er fra herlige bergen  Grin
derfor jeg er så jævlig søt  Kiss
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Аня Евелин :)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 871
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 871

  • In it to win it
SV: Tidenes beste fighter?
« #410 : 26. oktober 2006, 23:43 »
Herlighet, fotball er fotball, håndball er håndball.

Jeg driter i begge delene, så det hjelper vel ikke å prøve der.. Smiley Klarer bare ikke å bli provosert, når jeg heier like mye på alle, og helst dømmer i kjent stil; hvem som har best sanger. Kan ikke dømme etter utseendet heller, for de er jo så jævlig pingle hele gjengen.  what
-[][][]------------[][][]-

I didn`t fail, I just found 10.000 ways that didn`t work.

Utdatert treningsdagbok:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=46920.msg698519#msg698519

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

SV: Tidenes beste fighter?
« #411 : 27. oktober 2006, 03:38 »
Anjus: MMA står for Mixed Martial Arts og er også kjent som freefighting, cagefighting, Ultimate Fighting, vale tudo, NHB, shootfighting osv

Her er en mma-highlight som forøvrig inneholder noen guttekropper (ville spesielt sett etter Igor Vovchanchyn og Mark Hunt sin), hehe

http://www.youtube.com/watch?v=YdW5JAZujLE

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Tidenes beste fighter?
« #412 : 27. oktober 2006, 11:58 »
Jeg er fra herlige bergen  Grin
derfor jeg er så jævlig søt  Kiss

Du er søt, så du er unntaket.. Grin
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Tidenes beste fighter?
« #413 : 31. oktober 2006, 02:27 »
Anjus, her har du en du kan sikle på, han er singel nå også!
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

SV: Tidenes beste fighter?
« #414 : 31. oktober 2006, 13:54 »
haha, phil baroni ja...han gjør seg vel bedre som bodybuilder enn fighter igrunn, men jeg må innrømme at jeg ler mye av den karen - selv om jeg ikke tror han kommer til å nå lenger enn noen av de andre gutta i hammerhouse.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Tidenes beste fighter?
« #415 : 31. oktober 2006, 14:07 »
haha, phil baroni ja...han gjør seg vel bedre som bodybuilder enn fighter igrunn, men jeg må innrømme at jeg ler mye av den karen - selv om jeg ikke tror han kommer til å nå lenger enn noen av de andre gutta i hammerhouse.

Han virker dog et par hakk smartere og mer taktisk enn Randleman og Coleman. Randleman har mange års MMA-erfaring, eminente bryteferdigheter og en brutal styrke som få (hvis noen) på hans vekt kan matche i Pride. Likevel virker han lekende lett å submitte iblant, da han ikke har mental kapasitet nok til å tenke på hvor han plasserer armer og bein når han samtidig skal tenke offensivt. Baroni virket taktisk veldig smart i Pride 32 -- han gjorde det ganske lett for seg selv ved å ta ned bokseren han gikk mot, fremfor å stå og utveksle slag.

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Tidenes beste fighter?
« #416 : 31. oktober 2006, 14:24 »
Jeg er sur på Phil Baroni fordi han droppet kampen mot lillebror Shamrock i desember. Forstår jo hvorfor, men sur uansett.

Randleman er bare idiot, man nekter ikke å tappe når superb BJJ-fyr har ankellåser dypt inne.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Catalonion

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 175
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 175

SV: Tidenes beste fighter?
« #417 : 01. november 2006, 22:29 »
Randleman er bare idiot, man nekter ikke å tappe når superb BJJ-fyr har ankellåser dypt inne.

Han var idiot som knapt gjorde noe for å komme seg løs. Prøvde ikke sprelle, ikke hjelpe til med den andre foten, ... bare lå der og lagde grimaser, utrolig irriterende.

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

SV: Tidenes beste fighter?
« #418 : 02. november 2006, 01:44 »
Han virker dog et par hakk smartere og mer taktisk enn Randleman og Coleman. Randleman har mange års MMA-erfaring, eminente bryteferdigheter og en brutal styrke som få (hvis noen) på hans vekt kan matche i Pride. Likevel virker han lekende lett å submitte iblant, da han ikke har mental kapasitet nok til å tenke på hvor han plasserer armer og bein når han samtidig skal tenke offensivt. Baroni virket taktisk veldig smart i Pride 32 -- han gjorde det ganske lett for seg selv ved å ta ned bokseren han gikk mot, fremfor å stå og utveksle slag.

Jeg tar poenget ditt, men hvor mye "tenking" skal det til for å ta en nærmest pure bokser ned og powersubmitte ham med en chicken wing? (var det en chicken wing forresten, husker plutselig ikke hvem vei han dro den). Du har rett i at han brukte hodet - men det er vel ikke noe å klappe ham på skulderen for og påstå at det var en intelligent avgjørelse alla fedor mastermind Cheesy

Baroni er riktignok ikke like ensidig som resten av Hammerhouse, men han er ensidig - og han kommer aldri til å nå toppen imo.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Tidenes beste fighter?
« #419 : 02. november 2006, 09:40 »
Jeg mente ikke at Baroni var noen sterk MENSA-kandidat (tror han stiller fryktelig svakt der); bare at han virker mer taktisk smart og litt mer allsidig enn de andre i Hammerhouse. Tror heller ikke at han vil etablere seg helt i toppen i Pride, men han har iallfall en lysere MMA-fremtid enn gamlegutta Coleman og Randleman.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!