Skrevet av Emne: DOPINGTATTE UTØVERE FÅR REPRESENTERE NORGE: CAPTAIN HOLTE FÅR IKKE...  (Lest 18518 ganger)

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Hårreisende, rett og slett hårreisende. Dette er mobbing og mobbing bør straffes. Jeg synes det er merkelig at styrkeløfterne ikke går sammen her og starter sin egen lille mobb, og får FJERNET de ansvarlige/mobberne!

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Hårreisende, rett og slett hårreisende. Dette er mobbing og mobbing bør straffes. Jeg synes det er merkelig at styrkeløfterne ikke går sammen her og starter sin egen lille mobb, og får FJERNET de ansvarlige/mobberne!
Kanskje fordi de som styrer er gjennomsyret av de samme holdningene, og ingen tør gå imot styret? I dont know, bare en teori (skriver egentlig bare for å følge med Tongue )
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

så hvem har tenkt å ringe og spørre wtf-up?

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Nåja, det er mulig at de fleste styrkeløfterne i dette landet ikke helt har maktet sosialiseringsprosessen, men jeg håper da ikke det. De ansvarlige her er uansett av VERSTE rase og jeg håper virkelig dette får konsekvenser av et eller annet slag (kanskje bokstavelig talt, hehehe, neida).

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Dette viser jo bare at det som Roy har sagt hele tiden stemmer.
hadde han hatt 6-700kg sammenlagt hadde ingen brydd seg,men siden han er en "trussel" for randen i kampen om kongepokalen så gjør de alt de kan for å fryse han ut.

håper virkelig at Roy Holte trener som gal det kommende året å tar kongepokalen på neste NM.
hvis han i tillegg får ordnet seg deltagelse på arnolds hadde det vært et lite plaster på såret. selv om nsf prøver å sabotere roys deltagelse på arnolds så kan det hende han kan få invitasjon uavhengig av nsf.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Nåja, det er mulig at de fleste styrkeløfterne i dette landet ikke helt har maktet sosialiseringsprosessen, men jeg håper da ikke det. De ansvarlige her er uansett av VERSTE rase og jeg håper virkelig dette får konsekvenser av et eller annet slag (kanskje bokstavelig talt, hehehe, neida).
Er du rasist?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970


Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Nei.
Men du tror at det finnes noen raser som er dårligere enn andre? Er ikke dette definisjon på rasisme?

Men fra tull til... noe annet.
At dette stemmer, for det går jeg utifra at det gjør! Tidligere har jo representanter vært ute på forumet med en gang for å motsi Roy, nå holder de kjeft. Det er helt sykt, og et brudd på menneskerettighetene paragraf 9 punkt 11: Regelendringer i uttakskriteriteriene skal ha like mye tilbakevirkende kraft for alle, og helst ikke for noen.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Eg trodde du var styrkeløftar eg no, hehe. Men eg e nok ikkje rasist, eg e jo tyrkar med dialekt!

Men fra spøk til... noe annet. Nei, der spøkte eg igjen! Mehehehe. Men dette er sykt ja. Hadde aldri skjedd i strongman.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Eg trodde du var styrkeløftar eg no, hehe. Men eg e nok ikkje rasist, eg e jo tyrkar med dialekt!

Men fra spøk til... noe annet. Nei, der spøkte eg igjen! Mehehehe. Men dette er sykt ja. Hadde aldri skjedd i strongman.
Jeg løfter ikke tunge nok vekter til å få lov å kalle meg styrkeløfter Sad Men når ble det umulig for tyrkere å være rasister egentlig?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget d4931

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

  • Level 19 sofaslask
Men grunnen til at disse løfterne får løfte på tross av dopingdommer er muligens. Veteranløfter landslaget blir ikke regnet som et landslag, da omgår de reglene og bryter dem ikke. Vidar Tangen har uttalt at disse reglene skal ikke gjelde veteranene, men de andre landslagene.

Vi får nok også oppleve at dette blir endret også, når Holte selv blir veteran.

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sånn som det kommer frem her ser det jo unektelig ut som Roy har hatt rett hele tiden; at det hele har vært en personforfølgelse av han. Det som har blitt lagt frem av NSF som generelle krav for representasjon har kun vært benyttet mot Roy, andre har "sluppet gjennom". Man er lettere sjokkert over denne behandlingen.

Selv om det kanskje ikke har så stor betydning for Roy, vil jeg unnskylde alt det jeg har kommet med av utsagn i denne sammenhengen tidligere.

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sånn som det kommer frem her ser det jo unektelig ut som Roy har hatt rett hele tiden; at det hele har vært en personforfølgelse av han. Det som har blitt lagt frem av NSF som generelle krav for representasjon har kun vært benyttet mot Roy, andre har "sluppet gjennom". Man er lettere sjokkert over denne behandlingen.

Selv om det kanskje ikke har så stor betydning for Roy, vil jeg unnskylde alt det jeg har kommet med av utsagn i denne sammenhengen tidligere.

Det setter jeg stor pris på!TAKK


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Drillers Method

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 205

For å ta NSF-sympatisørene litt i forsvar:

Hvor sannsynlig var det egentlig at hele opplegget var en konspirasjon fra NSF sin side? Det kan jo se sånn ut nå, men dette kom i ettertid.

-skal man diskutere måneferdene på basis av at det hele var innspilt i en ørken?
-skal man diskutere 9/11 på basis av at det var USA selv som arrangerte angrepene?
-skal man diskutere jordas dannelse på basis av at Gud skapte den?

Poenget mitt er at i en diskusjon vil resonere og argumentere utfra det grunnlaget som er mest sannsynlig.

Jeg var for så vidt enig med NSF fra mitt moralske ståsted, men de maler seg tydeligvis inn i et hjørne sånn saken har utartet seg nå.

Utlogget TheGreatWhite

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 653
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 653

  • FTK Bodybuilder Club
For å ta NSF-sympatisørene litt i forsvar:

Hvor sannsynlig var det egentlig at hele opplegget var en konspirasjon fra NSF sin side? Det kan jo se sånn ut nå, men dette kom i ettertid.

den e-posten som har gått rundt er vel en ganske klar indikasjon på at det er ugler i mosen!?
NO SACRIFICE, NO VICTORY!!

Rebuilding a machine from scratch!

"Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!