Skrevet av Emne: Apaco legger opp for 2011, tilbake i 2012.  (Lest 969756 ganger)

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Det hadde vært veldig interessant å se hvordan folk hadde reagert hvis vi kom med god "fakta" om at testo/bol/vekst ble syntetisk framstilt fra gris? :O

Det kunne blitt relativt problematisk ja, hehe - men de hadde helt sikkert funnet en måte å forsvare det på uansett...er begrenset hvor prinsippfaste de er når alt kommer til alt Smiley
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Hva med grisesterke muslimer? Er det populært?

Ikke spesielt. F.eks så er jo Roy Holte bare feit. Det er markeringer som gjelder - også vil de gjerne ta 120kg i benk - er de to tingene oppnådd er alt annet uvensentlig.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Har hatt en særdeles skremmende start på dagen i dag Shocked  Våknet 08.39 og følte meg litt uvel. Tenkte et øyeblikk at jeg holdt på å bli spysyk - var rett og slett kvalm og uggen. Tenkte derfor at det kunne være smart å sove litt til og håpe på bedring neste gang jeg våknet. La derfor hodet ned på puta igjen og lukket øynene.

Mens jeg lå der og halvsløva dukket det opp en dramatisk tanke i hodet mitt. Jeg har de siste 3 dagene etter at jeg kom hjem fra ferie spist "normalt" igjen - i motsetning til forrige uke som var en eneste stor hamburger og cola-orgie. Det gikk da opp for meg at jeg sannsynligvis var kvalm og uvel fordi jeg var knallhardt inne i en morgenketose Shocked

Jeg fikk lettere panikk og jeg tror det var nærmest dødsangst som ga meg krefter til å rulle ut av senga og gå med ustøe skritt inn på kjøkkenet. Fikk i meg en neve med peanøttmix fra Polly (donert av Vargthor) og kjente umiddelbart bedring - nesten som en narkoman som får stoff. Jeg skjønte umiddelbart at ketose var fastisvaret og fikk lynhurtig blandet meg en gainer - lagt meg på sofaen og inntatt gaineren i liggende stilling. Jeg kjente sakte men sikkert at jeg fikk livet tilbake og heldigvis sitter jeg her nå i relativt fin form etter en skremmende start på dagen. Jeg vil i den forbindelse takke Polly og Proteinfabrikken for produktene som ga meg livet tilbake. Spise
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Zuul

Close dude. Du må tenke! TENKE! :Smiley

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Kilimanjaro 2010, altså du skal dit neste år? Var der nemlig i sommer og ble litt nyskjerrig...
Hvilket reiseselskap/hvilken rute/hvor mange dager opp etc?

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Morgenketose er skummelt. Det verste med den er at den sniker seg inn på deg mens du sover, og den gjør deg i tillegg trøtt, slik at den kan forsterke seg selv mens du sover. Selv har jeg dødd av morgenketose mange ganger, men har blitt gjenopplivet av lunken cola, smågodtrester eller en ostepop som har falt under sofaen.

Anbefaler egentlig å alltid ha en pose med småsjokolader stående på nattbordet, sammen med et stort glass cola og en ferdigblandet gainer, slik at man kan helle det i seg når man våkner, også midt om natten, for å holde morgenketosen unna.

 Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Cochise

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 234
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 570

  • By the power of Greyscull!
Anbefaler egentlig å alltid ha en pose med småsjokolader stående på nattbordet, sammen med et stort glass cola og en ferdigblandet gainer, slik at man kan helle det i seg når man våkner, også midt om natten, for å holde morgenketosen unna.

 Grin

Haha! Morsomt Smiley I noen hjem er det der faktisk tilfelle. Hvis man tar bort småsjokoladene iallfall... og erstatter glasset med cola med 1.5liter cola, så ligner dette veldig på et nattbord jeg ser ganske ofte..  Drikke
kk67

Utlogget ST0RMTRIGGER

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

  • Vekt: 130kg Høgde: 1.84
Hva innebærer 5-3-1? Et program med tre toppsett på 5 reps, 3 reps og 1 rep?
HOBBYSTYRKELØFTER

Knebøy 240 kg
Benkpress 205 kg
Markløft 270 kg

Belt only!

            "There is no point in being alive
               if you cannot do the deadlift"
                    -Jòn Pàll Sigmarsson-

                   -Real men armwrestle!-

                             RAW 4 life!

Min youtube kanal: http://www.youtube.com/channel/UC4klTp6sCJkDrrQ51ZmCwCQ

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Hva innebærer 5-3-1? Et program med tre toppsett på 5 reps, 3 reps og 1 rep?
Det er et program/treningsfilosofi av Jim Wendler som er sammenfattet i en e-bok.

Du kan lese mer om det her: http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/how_to_build_pure_strength
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Kilimanjaro 2010, altså du skal dit neste år? Var der nemlig i sommer og ble litt nyskjerrig...
Hvilket reiseselskap/hvilken rute/hvor mange dager opp etc?

Uhm, planen var det for ett år siden - men en jeg skal ha med drøyer litt med å legge opp ser det ut som - så mulig det blir forskøvet ett år til eller to, vi får se. Har vært der nede før og har noen jeg kjenner som driver noen skoler osv der nede som jeg tenkte å hjelpe meg med organisering, så har ikke planlagt noe mer enn det egentlig.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dagens økt:

Sumomark fra 10cm kloss i supersett med vanlig mark med bredt grep:
6x110kg + 5x85kg
5x130kg + 4x100kg
5x130kg + 4x100kg
5x130kg + 4x100kg
5x130kg + 4x100kg

Strakmark:
5x6x70kg

Nedtrekk med bredt grep foran:
10x50kg
10x70kg
10x90kg
10x120kg
10x120kg
10x120kg

Sittende roing med bredt grep:
3 oppvarmingssett+
4x8x120kg

5-6 sett legger

Plankenx48sekunder
Plankenx36sekunder

Jeg suger i planken - skal begynne å kjøre den litt fremover.

3x8xmageapparat.

Dagens pakistaner 1:
Når jeg ankom trening i dag så jeg en ny og rimelig svær mercedes utenfor. Forstod med en gang at nå hadde noen investert. Så en pakistaner når jeg kom ned og gikk rett bort og gratulerte med ny bil. Han takket og fortalte at han fikk utbetalt 17000 i måneden av arbeidsgiver. Av disse gikk nå 13.500 til billån. Fantastisk Smiley

Dagens pakistaner 2: er vekst-polakk. Haha - har ikke sett han på en måned - i dag kom han og så ut som et lik. Hadde tydeligvis sluttet med vekst en periode og var nå syltynn igjen. Jeg hater dop - men jeg elsker baksmellen det gir til de som slutter med det Smiley
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Uhm, planen var det for ett år siden - men en jeg skal ha med drøyer litt med å legge opp ser det ut som - så mulig det blir forskøvet ett år til eller to, vi får se. Har vært der nede før og har noen jeg kjenner som driver noen skoler osv der nede som jeg tenkte å hjelpe meg med organisering, så har ikke planlagt noe mer enn det egentlig.

Oki, bare lurte egentlig. Var nemlig veldig fornøyd med turopplegget til det selskapet jeg reiste med Smiley

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Dagens:
Maksimalt dype knebøy med stopp i bånn (målt til ca 7cm fra gulvet) i supersett med lårcurl:
oppvarming+
8x120kg
6x137,5kg + 8x60kg
6x137,5kg + 8x60kg
6x137,5kg + 8x60kg
6x137,5kg + 8x60kg

Benkpress med stopp:
oppvarming opp til 130x10
5x142,5kg
5x142,5kg
5x142,5kg

Sittende dobbel hantelcurl i nærmest liggende skråbenk med fullt supinerte armer gjennom hele bevegelsen:
10x15kg hantler
9x17,5kg hantler
8x20kg hantler
7x22,5kg hantler
6x25kg hantler
5x27,5kg hantler
4x30kg hantler
3x32,5kg hantler
3x35kg hantler
1x37,5kg hantler

Franskpress:
8x70kg
8x80kg
7x80kg

Stående bicepscurl med stang i supersett med push-down:
8x50kg + 8xpushdown
8x60kg + 8xpushdown
8x70kg + 8xpushdown
8x70kg + 8xpushdown

Dagens pakistaner er Dietmar-pakistaneren! Dette er altså sannsynligvis den personen i hele Punjab-regionen med dårligst gener. Etter 5 år med trening hadde han 80kg i ikke godkjent bøy, 100kg i benk og ca 130kg i mark. Etter 5 mnd med Dietmar var det maksedag i dag - fordi Ramadan begynner rett rundt hjørnet - så han kjørte maksinga fredag i uke 9 i oppkjøringsprogrammet. Resultater 105 i godkjent bøy, 115kg i benk og 150kg i mark - mao 60kg økning på 5mnd med 3 dagers dietmar - før trente han typisk 5splitt. Ikke værst. Nå er han kun 5 kg unna det ultimate pakistanermålet i benk!
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

hvordan ser stilen din ut når du går så langt ned i bøy?
tviler på at du er så myk at du holder stilen gjennom hele løftet.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

hvordan ser stilen din ut når du går så langt ned i bøy?
tviler på at du er så myk at du holder stilen gjennom hele løftet.

Du tviler på mye av det jeg gjør du?
Tok et kjapt bilde nå - men det er vel noe sånt - kommer en del lavere når jeg har vekt på skuldrene som "presser" meg nedover men klarer egentlig fint å holde ihvertfall et slikt spenn helt ned - er nesten lettere når jeg har på vekter som presser ryggen i riktig retning -jeg holder veldig smalt (omtrent smalbenkgrep) og synes derfor det er enkelt å holde ryggen rett hele veien.





IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!