Skrevet av Emne: Golddiggers  (Lest 3220 ganger)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Golddiggers
« #15 : 18. mars 2007, 02:57 »
"Det er en kvinne(evt mann) som lar seg bli betalt (med penger eller gaver) mot knulling av noen de ikke er glad i og ikke har barn med.

En som gifter seg med noen for pengenes skyld er en klar hore.

"Golddiggers" er rene prostituerte."


En definisjon på golddiggers jeg fant på hegnaronline.no. Tror den kanskje stemmer bra med den gjengse manns oppfatning. Jeg lurer dog på om disse kvinnene er klar over det selv, og om de ser på seg selv som nettopp det.

Selvsagt ikke. Du får aldri en slik kvinne til å se på seg selv på den måten der.

Dobbeltmoralen lenge leve. Wink

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Golddiggers
« #16 : 18. mars 2007, 08:42 »
disse kvinnene er nok ikke de mest intelligente.

det hører med til historien at de samme jenene skulle saksøke dn etter artikkelen fordi de ble "lurt" til å komme med uttalelsene fordi journalisten skjenket dem uten å redegjøre for sine journalistiske motiver.

Nå er de hengt ut for hele Norge.


Men det foregår nok langt mer av dette enn hva man er klar over. Og det er nok ikke bare de uintelligente damene som lar seg spandere på.

I oslo er det nok garantert unge studiner som har en såkalt sponsor gjennom studietiden.

Jeg tror mange unge kvinner kunne være fristet til å ha en gratis leilighet gjennom hele studietiden mot at de vartet opp sin sponsor når han ønsket dette.

Prostitusjon er verdens eldste yrke, og det foregår i mange varianter og former. Enkelte av jentene prøver nok også å lyve til seg selv for å rettferdigjøre det de driver med.

At rike forretningsmenn er villige til å betale for å bli sett med vakre kvinner ved sin side kan jeg til en viss grad skjønne. Har man penger og synes slike ting er viktig, hvorfor ikke ?


En annen ting er hvor lykkelige disse menneskene er.

Så lenge en ung goldiggerinne ser bra ut, så er hun attraktiv, men hva om hun er med i en ulykke og får kvestet ansiktet f.eks eller får kreft, hvem av disse rike forettningsmennene er det da som gidder å sitte ved hennes side og holde henne i hånden ?

Ingen!

Dette livet de lever er falskt, overfladisk og innholdsløst.

Forhåpentligvis blir de voksne en gang og innser dette.





Leste aldri hele artikkelen i DN, men har fått et lite innblikk i hva det dreide seg om. Og joda, hvis en eldre kvinne tilbød meg gratis leilighet gjennom hele studietida må jeg ærlig innrømme det hadde surret noen tanker rundt i hodet på en, men dette måtte ha vært en kvinne jeg i utgangspunktet måtte vært tiltrukket av for at det skulle skje noe, og forhåpentligvis hadde min moral og etikk tatt det riktige valget der og da.

For øvrig vet jeg om en del som sikkert kunne levd dette livet, og som ikke hadde forstått hva det innebar på lang, lang tid ennå. Det syns jeg er litt skummelt. Såpass med selvinnsikt og forståelde av hva man foretar seg bør folk har når de passerer 20.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Golddiggers
« #17 : 18. mars 2007, 08:43 »
Selvsagt ikke. Du får aldri en slik kvinne til å se på seg selv på den måten der.

Dobbeltmoralen lenge leve. Wink

Haha, en slik kvinne bør vel kanskje forstå at hun mottar gaver og penger mot sex, men så lenge hun har en leilighet og ikke trekker på gata klarer vel ikke disse lettlivede kvinnene å trekke paralleller mellom seg selv og de som vandrer langs Carl Johan.

Og joda, dobbeltmoralen lenge leve!

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Golddiggers
« #18 : 18. mars 2007, 16:11 »
les lørdagens DN. Den ene dama de skriver om er ei løs tøs i fra Tromsø, Guro Figenscou. Hun er beryktet her i Tromsø for og ha lav IQ..
Uansett om hun er en "løs tøs" eller ikke så synes jeg du burde holde deg for god å henge ut folk på nettet.
og/å?

Må legge til at jeg ikke akkurat er noe fan av goldiggers heller.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!