Skrevet av Emne: Hva er ditt forhold til alkohol og røyk?  (Lest 4880 ganger)

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: Hva er ditt forhold til alkohol?
« #15 : 17. april 2006, 23:48 »
De fleste festene er jo bare dritt anyways. Dog artig når man finner en skikkelig en, og koser seg med litt alkohol, men drikker igrunn sjeldent.
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: Hva er ditt forhold til alkohol?
« #16 : 18. april 2006, 00:14 »
Har det slik at jeg vanligvis holder meg unna alkohol. I russetida for et par år siden ble det mange dråper på meg ihvertfall, men det var den gang. Har fått god opplæring hjemme om hva alkohol er og hva det gjør med et menneske, sammen med røyk og all den pakka der. Derfor, er jeg både alkoholfri og røykfri. Henger også sammen med venner som ikke drikker, så jeg har jo ikke akkurat noe drikke press. Røyk er det så som så med, men altså. Jeg er ikke DOMM I HODET heller da.. Røk kan gå å ta seg i balle ass..
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

WannaBeHuge

  • Gjest
SV: Hva er ditt forhold til alkohol?
« #17 : 18. april 2006, 00:25 »
Blir ytterst sjeldent noe alkohol her i gården, i og med at det bare er "fjortisfyll" her ..  dry Men det er kanskje like greit sånn..  Grin

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Hva er ditt forhold til alkohol?
« #18 : 18. april 2006, 00:34 »
Neida liker ikke røk. Er ikke så DOMM! biggrin

Sorry, klarte ikke å dy meg.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: Hva er ditt forhold til alkohol?
« #19 : 18. april 2006, 00:44 »
Ypper du? Det eneste som falt meg inn var "DOMM", dum/dom passet ikke ikke for mitt ordbruk, derfor liker jeg å skrive slik som jeg snakker..
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Mostue

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 39

  • Opel er tingen!
SV: Hva er ditt forhold til alkohol?
« #20 : 18. april 2006, 00:47 »
For å si det sånn, så er vel forholdet mitt til alkohol for godt, hvis jeg kan kalle det det. Er veldig ofte det går hver helg, både fredag og lørdag. Men nå har jeg skjerpa meg. Har ikke drikki på ett par helger nå. Og tenkte jeg skulle fortsette der. Da det bare er dårlige fester for tiden. Helt til sommern. Da er det bestandig fest, og jeg er ingen avholdsmann. Men bare for treninga sin skyld, om det hjelper eller ikke. Så skal jeg gi faen en stund nå. Bare for å få best mulig resultat!
Blir man noen gang fornøyd?

Utlogget stayXgold

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 874
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 874

SV: Hva er ditt forhold til alkohol?
« #21 : 18. april 2006, 01:09 »
Har aldri vært beruset av alkohol. Drakk BITTELITT da jeg var typ 13/14 år gammel, men det var det. (Nå er jeg for øverig på vei inn i mitt 21 leveår.) Men jeg er som regel ute hver lørdag uansett, enten bare for å henge med venner eller treffe folk, og da føler jeg ikke at jeg trenger å nyte alkohol for å ha det gøy. Jeg klarer fint å more meg uten alkohol. Dessuten syntes jeg det meste av alkohol smaker dritt, og ser ikke noe grunn til å bruke masse penger på å truge i meg noe jeg ikke liker, kun for å ville oppnå en tilstand hvor jeg ikke har kontroll over meg selv, blir dårlig/ufin/bråkete/you name it og ødelegger masse for trening jeg bruker mye tid på. Så skal jeg absolutt skeie ut så holder en cola eller to lenge. Kanskje litt drøye kontraster ved det siste der, for skjønner jo at noen faktisk klarer å oppnå en tilstand hvor de nyter akohol i godt selskap og oppnår stor glede ved dette, men det er ikke noe jeg er så alt for hypp på å eksprimentere med akkurat. Sett og opplevd alt for mye jævli flatfyll og skade grunnet alkohol på kloss hold oppgjennom årene selv, til å forstå at det ikke nødvendigvis er noe for meg.

Eneste kjipe med å ikke drikke er det konstante maset om kjøring fra folk som drikker og å ikke kunne ha noe å unnskylde seg med for å være ubrukelig til å danse/sjekke damer Wink
Perseverance
Against all opposition
Crushing all limitaions
Pure strength through solitude
Discipline and determination

WannaBeHuge

  • Gjest
SV: Hva er ditt forhold til alkohol og røyk?
« #22 : 18. april 2006, 01:27 »
Kjempe bra innlegg, stayXgold! 2thumbsup  Honnør!

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

SV: Hva er ditt forhold til alkohol og røyk?
« #23 : 18. april 2006, 02:32 »
Jeg drikker ikke alkohol, ei røyker jeg eller snuser. Hvorfor? Fordi jeg ikke ser NOEN interesse i det. Bare se på hva alkoholen gjør med ungdom (og voksne) rundt om kring. Ungdom som ikke forstår hva måtehold er, og voksne som "skal ha det gøy". Jeg lider ikke av å være avholden og det er ingen fanesak, bare noe som er en del av livet mitt. Jeg kan ta meg et glass champagne nyttårsafen uten å lide av det.

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Hva er ditt forhold til alkohol og røyk?
« #24 : 18. april 2006, 02:45 »
Røyk er noe av det verste jeg veit Angry

Men alkohol drikker gjerne 1-2 Absinth på kvelden for en ekstra god natt med drømmer Grin

Ellers må jeg si jeg nesten ikke forbruker noe alkohol det siste året uten noe spess grunn.


Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Hva er ditt forhold til alkohol og røyk?
« #25 : 18. april 2006, 03:48 »
Ypper du? Det eneste som falt meg inn var "DOMM", dum/dom passet ikke ikke for mitt ordbruk, derfor liker jeg å skrive slik som jeg snakker..

Om jeg ypper..? Nei for all del. Tongue Tenkte bare jeg skulle plage deg litt. Hvordan uttaler du "dum" når du leser fra en bok da..?


Det mest latterlige jeg ser på byen må vel kanskje være 45-åringer som raver rundt i fylla og som oppfører seg _minst_ like latterlig som sine barn. Da veit man i allefall hvor barna har det i fra...
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: Hva er ditt forhold til alkohol og røyk?
« #26 : 18. april 2006, 11:06 »
Tar ei fyllekule i gjennomsnitt én gang i måneden eller sjeldnere. Hender ellers jeg drikker en øl eller to, et glass vin osv, men det er heller ikke veldig ofte. Aldri prøvd, og aldri tenkt å prøve røyk.

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Hva er ditt forhold til alkohol og røyk?
« #27 : 18. april 2006, 11:28 »
Drikker som oftest 1 gang i måneden eller så. Prøver å ikke bli for fanatisk ved å bare tillate meg selv drikking en gang hver så og så lenge. Tar heller ei fylle en gang i blant, om det er en bra anledning. På denne måten blir det ikke for fanatisk og heller ikke drikking alt for ofte. Skulle ønske jeg kunne si noe annet, men de få gangene jeg er ute å fester blir det vel noen sigger!

Liker ikke å drikke meg kanon, da skjer det ofte dritt, både mot en og mot andre. Og av ting som har skjedd mot meg eller mot folk jeg kjenner, har jeg ikke lyst å være slik.

Kiss

"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: Hva er ditt forhold til alkohol og røyk?
« #28 : 18. april 2006, 11:50 »
Avholdsmann og ikke-røyker av prinsipp Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Hva er ditt forhold til alkohol og røyk?
« #29 : 18. april 2006, 12:22 »
Røykte fordi jeg syns det var tøft (så dum går det an å bli...) som 16 åring i 2 uker. Syns ikke det smakte noe særlig, så jeg sluttet.

Drakk meg god i gassen hver fredag og lørdag som 18-19 åring, men etter det har forbruket gått nedover og nedover. Etter som jeg har blitt litt mer "voksen", syns jeg nå at det er ok å ta et glass ++ av og til, men drikker meg ikke snydens lenger. Hater fyllasjuke, hele dagen etter blir jo ødelagt! For ikke å snakke om treningen! Nei, nå er jeg oftere og oftere alkoholfri på fester, men som sagt tar jeg meg LITT av og til. Rett og slett fordi jeg syns det er godt, og unner meg å kose meg litt av og til.  Smiley


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!