Skrevet av Emne: har du noengang vurdert aas?  (Lest 43873 ganger)

Utlogget Alexa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: har du noengang vurdert aas?
« #180 : 26. mars 2007, 13:55 »
jepp, er nettopp det..hehe.
192 cm fordelt på 100 kilo.

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: har du noengang vurdert aas?
« #181 : 18. september 2007, 18:15 »
Hadde vært morro at noen som bruker det kom med kommentarer, er som regel de som ikke bruker det og ikke vil bruke dette som kommer med kommentarer! Folk som bruker bol er det ialle idretter, og mange benekter det selvom de bruker det. Vært Morro Om byggerene som er medlem her fortalte sin historie. Wink   
Når man er deppa så vurderer man det jo.  Er ikke bare negativt med bol som jeg har forstått, men det er vel ikke lov å si noe om eller hva? Om man er misfornøyd med kroppensin er deprimert, og strever med å få bedre kropp, men føler ikke framgangen er bra nok, men ved bruk av visse stoffer, så kan det kansje få en annen livsglede?   Jeg bare undrere jeg alltid gøy å høre fra alle parter, dessuten så får de fleste litt problemer når man blir eldre, må jo være bedre å leve et bra liv som ungdom, enn når du sitter gammel å grå i en stol.  Det enkelte individ vet det ikke før en har prøvd det, for noen er blir det posetiv opplevelse, og andre en negativ, kommer også ann på helsa din før du starter, har du dårlige leververdier  og om det er "mye" helse problemer " i familen som med hjerte så er jo også det en større risk. Noen har utmerket helse, og resten av slekta har det, og man gjør dette riktig med fornufitghet (riktig dose,bruker de steroidene som passer for "deg" går ann å tilpasse det litt, og hvor ofte du kurer og seriøst du trener og spiser, på arnolds tid brukte de mye dop, og de viste lite om det da, å bli 60-70 år med bruk av store mengder dop, så burde vel heller litt normale doser gi litt mindre bivirkninger og ikke fult så ille for kroppen.   
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: har du noengang vurdert aas?
« #182 : 19. september 2007, 18:16 »
Hadde vært morro at noen som bruker det kom med kommentarer, er som regel de som ikke bruker det og ikke vil bruke dette som kommer med kommentarer! Folk som bruker bol er det ialle idretter, og mange benekter det selvom de bruker det. Vært Morro Om byggerene som er medlem her fortalte sin historie. Wink  
Når man er deppa så vurderer man det jo.  Er ikke bare negativt med bol som jeg har forstått, men det er vel ikke lov å si noe om eller hva? Om man er misfornøyd med kroppensin er deprimert, og strever med å få bedre kropp, men føler ikke framgangen er bra nok, men ved bruk av visse stoffer, så kan det kansje få en annen livsglede?   Jeg bare undrere jeg alltid gøy å høre fra alle parter, dessuten så får de fleste litt problemer når man blir eldre, må jo være bedre å leve et bra liv som ungdom, enn når du sitter gammel å grå i en stol.  Det enkelte individ vet det ikke før en har prøvd det, for noen er blir det posetiv opplevelse, og andre en negativ, kommer også ann på helsa din før du starter, har du dårlige leververdier  og om det er "mye" helse problemer " i familen som med hjerte så er jo også det en større risk. Noen har utmerket helse, og resten av slekta har det, og man gjør dette riktig med fornufitghet (riktig dose,bruker de steroidene som passer for "deg" går ann å tilpasse det litt, og hvor ofte du kurer og seriøst du trener og spiser, på arnolds tid brukte de mye dop, og de viste lite om det da, å bli 60-70 år med bruk av store mengder dop, så burde vel heller litt normale doser gi litt mindre bivirkninger og ikke fult så ille for kroppen.  


Du vil med andre ord høyra solskinnshistorier om folk som har brukt dop?
Viss du bruker dop fordi du er misfornøyd med kroppen din, og vil ha meir livsglede, har du uansett eit stort problem.

Og den tankegangen med at "må jo være bedre å leve et bra liv som ungdom, enn når du sitter gammel å grå i en stol. " er berre heilt idiotisk og barnsleg.

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: har du noengang vurdert aas?
« #183 : 19. september 2007, 18:32 »
har ikke hans høyhet skrevet i denne tråden da`?
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: har du noengang vurdert aas?
« #184 : 19. september 2007, 18:52 »
Den første tingen du skreiv, syns jeg er et stort problem for folk, men jeg syns også de fortjener å bruke steroider om det hjelper enormt på livskvaliteten og velværen til personen som gjør det.

Den andre tingen du skreiv er vel relevant, det er mange som ikke kan tenke seg å bli stein gammal og sitte i en stol å såvidt kunne gå på doen selv (kanskje ikke klare det engang).

Husk at man har bare et liv, og det er ditt til å bestemme over uansett hva du velger.

Ja, steroidar hjelp sikkert mykje på humøret, når du er på kur.


"Den andre tingen du skreiv er vel relevant, det er mange som ikke kan tenke seg å bli stein gammal og sitte i en stol å såvidt kunne gå på doen selv (kanskje ikke klare det engang)."
Tenk over dette eit par ganger til. Eventuelt skriv det ned og les det om 5 år.

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: har du noengang vurdert aas?
« #185 : 19. september 2007, 19:01 »
Jeg har aldri vært inne på tanken. Føler at jeg har bra nok framgang som det er. Så vil jeg heller ikke risikere helserisikoene og jeg tror det er ganske mange som angrer på det i ettertid. I tilegg er det en ganske sterk tankevekker når treningen blir så seriøs at man går til å bruke sterke så sterke medikamenter som steroider for at treningen skal gå raskere og bedre.
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: har du noengang vurdert aas?
« #186 : 19. september 2007, 19:06 »
Folk har forskjellige meninger om forskjellige ting. Respekter det Smiley

Det er heilt greit. Poenget er at argumentet er heilt idiotisk å bruke uansett kva meining du har.

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: har du noengang vurdert aas?
« #187 : 20. september 2007, 14:18 »

Du vil med andre ord høyra solskinnshistorier om folk som har brukt dop?
Viss du bruker dop fordi du er misfornøyd med kroppen din, og vil ha meir livsglede, har du uansett eit stort problem.

Og den tankegangen med at "må jo være bedre å leve et bra liv som ungdom, enn når du sitter gammel å grå i en stol. " er berre heilt idiotisk og barnsleg.

Nei, erfaringer fra folk som bruker og ikke bare folk som vet om folk  som har brukt å gått på trynet, er  bare folk som IKKE bruker som forteller hvordan det er, Jeg vet jo at ikke det er bra for helsa, men altså hvis noen som bruker kommer med posetivt og negativt, hvordan de reagerer på dette.  Det er trosalt ganske mange kroppsbyggere som bruker dette, som kunne kommet med sine erfaringer.  Vet om folk som har vært utrolig godt trente reine og dødd på sykkeltur liksom.
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: har du noengang vurdert aas?
« #188 : 20. september 2007, 16:04 »
HIT THAT AAS!!!!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget BlueLizard

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 146

Sv: har du noengang vurdert aas?
« #189 : 02. oktober 2007, 22:43 »
Nei, erfaringer fra folk som bruker og ikke bare folk som vet om folk  som har brukt å gått på trynet, er  bare folk som IKKE bruker som forteller hvordan det er, Jeg vet jo at ikke det er bra for helsa, men altså hvis noen som bruker kommer med posetivt og negativt, hvordan de reagerer på dette.

Jeg bruker ikke, men har brukt - og ikke gått "på trynet". Heller snubla litt Wink

Kommer kanskje til å gjøre det igjen, men mest sannsynlig ikke. Det er en ganske stor påkjenning.

Det var kanskje ikke helt det du var ute etter? Smiley

Det beste tipset jeg tror jeg kan gi er å ikke en gang tenke på å leke med hormoner før man er godt voksen (når man syns stasjonsvogn er kult, og musikken på gymmet er irriterende høy), og å tenke seg om en tre-fire millioner ganger først.
Svak, sur og full av varer.

Utlogget Аня Евелин :)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 871
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 871

  • In it to win it
Sv: har du noengang vurdert aas?
« #190 : 02. oktober 2007, 23:34 »
I hate steroids, and I cannot lie
All the other cheaters might deny
So when a girl walks in
with a beard around her chin
and a big thing in her pants
I go WHAAAAAAAAAAAAT?!
-[][][]------------[][][]-

I didn`t fail, I just found 10.000 ways that didn`t work.

Utdatert treningsdagbok:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=46920.msg698519#msg698519

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: har du noengang vurdert aas?
« #191 : 02. oktober 2007, 23:37 »
"I don´t wanna do the dance" som siste setning hadde vel vært mer på rim...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Аня Евелин :)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 871
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 871

  • In it to win it
Sv: har du noengang vurdert aas?
« #192 : 02. oktober 2007, 23:50 »
Nå må du ikke komme og ødelegge sangen min da!
Følte meg syyykt kreativ en stund.
-[][][]------------[][][]-

I didn`t fail, I just found 10.000 ways that didn`t work.

Utdatert treningsdagbok:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=46920.msg698519#msg698519

Utlogget BlueLizard

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 146

Sv: har du noengang vurdert aas?
« #193 : 02. oktober 2007, 23:54 »
I hate steroids, and I cannot lie
All the other cheaters might deny
So when a girl walks in
with a beard around her chin
and a big thing in her pants
I go WHAAAAAAAAAAAAT?!


 rofl
Svak, sur og full av varer.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!