Skrevet av Emne: Jeg har høyt fettforbrenning i kroppen bør jeg unngå cardio trening da?  (Lest 18194 ganger)

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

La meg gjøre det klart. Legen min har SAGT DET. Er du uenig KLAG TIL HAN IKKE MEG. Jeg har for faen ikke sagt at grunnen til at jeg er tynn er grunna høyt fettforbrening jeg har sagt det er fordi jeg HAR SPIST LITE. Stor fettforbrenning eller ikke det har ingen ting med saken å gjøre.

RageOlimp : Kan du forklare litt mer hva du mente med det du sa først?
Mener du at jeg fortsatt bør trene Cardio trening eller ikke.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

at noen kan synke så lavt.. sitte å fake meldinger, kan en moderator se gjennom meldingene her inne? for det har IKKE jeg skrivd.

ts: FORDI DU HAR SPIST LITE JA, SÅ SPIS MER DA!!!!?Huh?

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

La meg gjøre det klart. Legen min har SAGT DET. Er du uenig KLAG TIL HAN IKKE MEG. Jeg har for faen ikke sagt at grunnen til at jeg er tynn er grunna høyt fettforbrening jeg har sagt det er fordi jeg HAR SPIST LITE. Stor fettforbrenning eller ikke det har ingen ting med saken å gjøre.

RageOlimp : Kan du forklare litt mer hva du mente med det du sa først?
Mener du at jeg fortsatt bør trene Cardio trening eller ikke.

Hvor mye veier du nå, og hvor høy er du?
Og hva ønsker du å oppnå med trening? Masse? Styrke?

at noen kan synke så lavt.. sitte å fake meldinger, kan en moderator se gjennom meldingene her inne? for det har IKKE jeg skrivd.

ts: FORDI DU HAR SPIST LITE JA, SÅ SPIS MER DA!!!!?Huh?

Ja, moderator vær så snill og se på meldingene han har sendt meg. Mildt sagt trussel.

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Beklager, men du oppfører deg som en idiot her på forumet noen ganger. Og om du ikke skjerper deg kan jeg skaffe deg livstidsban på forumet. Da jeg har 2 kontoer, en brukskonto og en moderator

Bare sånn notis Smiley

HAHA melding fra bmw jenta.. noe så tåpelig. for det første lyver du, du er ikke moderator - og for det andre: om du hadde vært det, så hadde ikke du fått hatt 2 kontoer, da det bryter reglene.. jækla lystløgner. ttror du jeg er redd eller. har rapportert deg til mod.

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Beklager, men du oppfører deg som en idiot her på forumet noen ganger. Og om du ikke skjerper deg kan jeg skaffe deg livstidsban på forumet. Da jeg har 2 kontoer, en brukskonto og en moderator

Bare sånn notis Smiley

HAHA melding fra bmw jenta.. noe så tåpelig. for det første lyver du, du er ikke moderator - og for det andre: om du hadde vært det, så hadde ikke du fått hatt 2 kontoer, da det bryter reglene.. jækla lystløgner. ttror du jeg er redd eller. har rapportert deg til mod.

Haha, så søt du er Smiley

Melding fra PlayWithNature:
Horefitte som alltid blander deg inn. Jeg er ikke redd deg om det er du tror.

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Hvor mye veier du nå, og hvor høy er du?
Og hva ønsker du å oppnå med trening? Masse? Styrke?

Ja, moderator vær så snill og se på meldingene han har sendt meg. Mildt sagt trussel.
Vell store søstra mi har sagt at før jeg trente veide jeg 49-50 kilo. Nå etter og ha tatt gainer + å trene hardt så veide jeg 61 kilo i lile juleaften. Og jeg er omtrent 180 cm. Og før juleaften startet jeg med å spise mye mer enn jeg har gjort før når det gjelder : frokost, lunsj, middag og kveldsmat. Og det gjør jeg fortsatt.  

Det jeg vil oppnå er store armmuskler,store bryst muskler og en six pack + å være i god form uten å ta sterioder eller noen form for dopmidler.

Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

er du seriøs nå? sitter du å finner opp meldinger? taper.. tenk å prøve å skremme noen med å si at de har en moderator konto i tillegg.. haha..... latterlig

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

er du seriøs nå? sitter du å finner opp meldinger? taper.. tenk å prøve å skremme noen med å si at de har en moderator konto i tillegg.. haha..... latterlig

Finner opp meldinger? Jeg siterer det jeg ser i innboksen.
haha (du er)..... latterlig

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Wow, play-with-dicks har trollet denne tråden seriøst...
Men: Trådstarter, som ragolimp sier, du må gi oss målsetningene dine, så konkret som mulig for at vi skal kunne anbefale noe. Vis du for eksempel har tenkt å delta i et maraton og slanke deg 10 kg er situasjonen en annen en om du vil bli supertungvekts styrkeløfter...

Edit: Ok ser at du skrev målene dine der. Hvet du hva, en sånn supertynn tynning som du kan kanskje avstå fra å løpe så mye. Men, hvis LIKER å løpe så vær så god, men det er ikke nødvendig for å bli stor. Det er vel nesten ingen store gubber som gjør det.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Vell store søstra mi har sagt at før jeg trente veide jeg 49-50 kilo. Nå etter og ha tatt gainer + å trene hardt så veide jeg 61 kilo i lile juleaften. Og jeg er omtrent 180 cm. Og før juleaften startet jeg med å spise mye mer enn jeg har gjort før når det gjelder : frokost, lunsj, middag og kveldsmat. Og det gjør jeg fortsatt.  

Det jeg vil oppnå er store armmuskler,store bryst muskler og en six pack + å være i god form uten å ta sterioder eller noen form for dopmidler.



Se der ja, det er jo utrolig bra framgang.
https://www.tn.no/ryp
Kjør først grunnprogramet så masse programmet der.
Det jeg anbefaler er at du forsetter å bulke deg opp til den vekten du selv er fornøyd med, så fokuserer på å fjerne det ekstra fettet. Du bør selv se ann på fettprosenten. Om du ikke har noe markeringen på magen, kan du sikkert kjøre litt cardio etter eget ønske.

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

hvordan legger jeg til bilde? har tatt print screen av meldingen du sendte meg, gjør det samme du da? forbanna løgner. helt utrolig at en shemale kan oppføre seg sånn

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240


Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

gjør det samme du, bmw.. her ser dere hvordan hun truer med å banne meg.. (du) er latterlig.

Utlogget Blackday

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 657
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 657

Ja her var det faen meg mye mø å lite melk gutta! Trangsynte bondeknøler visse personer her. Når det gjeler tussler her på forumet, Virkelig?  voks opp, Jasså vil du vite hvor han bor du a? buhu kom til meg da vel, sleng deg på du å "RageOlimp"!  uten at jeg skal blande meg for mye inn i det.
 "RageOlimp" prøver iallefall å være seriøs men blir møtt av kvist og mot ve fra Noen kraftige pappskaller,  Når det gjelder deg å denne "moderator" kontoen din, Det ser jeg på som et RENT nederlag for TF viss de lar en guttunge som er midt i en større "midtlivs krise" i ungdoms tiden som tydelig har en form for trang til å rakke ned og utbryte idiotiske komentarer og rett og slett bare spy ut dritt. Hold kjeft..

Til trådstarter:
Hadde hjulpet "oss" som faktisk vil hjelpe deg
Jeg har høyt fettforbrenning i kroppen fra før.

Spørsmålet mitt er : Hvis jeg tar med cardio trening og siden jeg allerede har høyt fettforbrenning i kroppen vil ikke det bli forbrent for mye fett og calorier da?  Vil f.eks musklene bli lite synlig?


Eller bør jeg ta med cardio trening selv om jeg har høyt fettforbrenning i kroppen min og hvis jeg bør hvorfor?

Takk, for alle svar.

PS : Jeg har bare trent i 3 måneder og det er derfor jeg vet så lite om slike ting.

Til trådstarter:
Hadde hjulpet "oss" som faktisk vil hjelpe deg viss du skrev ned hva du ca spiser iløpet av en dag.

For å få musklene lite synlig så må du ha mere fett, for å få de til å fremtrede må du ned i fett% som du gjør ved spise mindre( noe du tydeligvis ikke trenger, Pga mulig hypertyreose)  Eventuellt cardio ved siden av..
Men personlig viss jeg hadde vært deg så ville jeg ikke tenkt på å gå ned i fett% helt ennå, du har ennå "newbie gains" å kjøre på en liten stund ennå, så spis  godt og tren hardt, så kan du heller kontakte en av oss (gjerne meg, kan svare deg anytime) i hendhold til dietter til å gå ned i vekt osv,

For å finne ut om du har en mye høyere metabolisme enn de fleste så kan du:

Finne ut hvor mange kcal du ca bruker iløpet av en dag i hendhold til aktivitetsnivå osv.  ved bruk av en slik:
http://aktivtrening.com/test-beregn/beregn/test-hvor-mange-kalorier-trenger-jeg

Så plusser du på ca 500kcal på det tallet du får opplyst, og lager en matplan etter det, og følger den i et par uker, Går du opp i vekt så har du høyere metabolisme enn de fleste, viss ikke da må du bare prøve deg frem å legge på enda flere kcal helt til du går opp i vekt.

Men JA du kan gjøre kardio ved siden av, men ikke veldig lurt, da vi vill ende opp som en lita "skinnfille"

Mvh



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!