Skrevet av Emne: Hvordan ha samleie  (Lest 29170 ganger)

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Hvordan ha samleie
« #15 : 02. juli 2008, 14:10 »
Siden jeg er en gammel mann har jeg forøvrig hørt ett og annet godt tips...
For de som måtte orke kondomer og sånt, så skal det vistnok hjelpe med tre stykker eller så på av gangen.
Ikke at jeg ser poenget, men verdt et forsøk kan det vel være om en har helt noia enten mht kjønnssykdommer ........eller fysisk kontakt.......

Kondomer er noe drit! (Men for all del, dont be silly wrap your willy, kids!)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvordan ha samleie
« #16 : 02. juli 2008, 14:10 »
Kondom er feigt.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Hvordan ha samleie
« #17 : 02. juli 2008, 14:11 »
Kondom er feigt.

Ikke om du er på guttetur i Zwasiland.......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Hvordan ha samleie
« #18 : 02. juli 2008, 14:22 »
Hvem drar på guttetur til ? Huh
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Hvordan ha samleie
« #19 : 02. juli 2008, 14:25 »
Hvem drar på guttetur til ? Huh

Aner ikke hvor det er jeg, men det er en plass i svarteste afrika, og det er vist mye svineri inni både kvinner og menn der nede - sånt svineri som en ikke bør få på tissen sin lissom - HIV og sånt


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Hvordan ha samleie
« #20 : 02. juli 2008, 14:28 »
Jeg ser jo poenget ditt... Grin

Drar jeg dit ned må jeg innrømme at jeg heller hadde jaktet elefanter og løver, og kanskje en bøffel og noen gnu, enn kvinner - slik jeg antar også urmannen ville gjort? Men det er jo klart, en dårlig dag på jaktmarkene kan vel kanskje fremme kjedsomheten, og gudene vet hva en mann som kjeder seg kan finne på....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Hvordan ha samleie
« #21 : 02. juli 2008, 14:29 »
Med tanke på at det nærmest er en clamydiaepedemi om dagen og at det finnes flere eksempler på at annen prevansjon feiler er det nok ikke så dumt å bruke kondom uansett.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Hvordan ha samleie
« #22 : 02. juli 2008, 14:33 »
........Hah....det du prøver å si her , etter å ha spist bare knekkebrød i årevis så er det ok med litt loff i ny og ne.
Pinnekjøtt....jaja. Lammekjøtt sier de fleste ,men  Wink

Noe sånnt ja!
Som en kompis en gang sa: "Freias Melkesjokolade er seff jævlig godt, men dersom en spiser den lenge og ofte nok så smaker den egentlig helt jævlig, og da blir lissom høyrehanda som en deilig Snickers å regne"

Pinnekjøttet skal seff være av lam! Gamle harske søyer er - ja de er gamle harske søyer!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Hvordan ha samleie
« #23 : 02. juli 2008, 14:37 »
Jeg ser jo poenget ditt... Grin

Drar jeg dit ned må jeg innrømme at jeg heller hadde jaktet elefanter og løver, og kanskje en bøffel og noen gnu, enn kvinner - slik jeg antar også urmannen ville gjort? Men det er jo klart, en dårlig dag på jaktmarkene kan vel kanskje fremme kjedsomheten, og gudene vet hva en mann som kjeder seg kan finne på....

Tror nok jeg hadde valgt Tigerfish på Zambezi sjøl gitt - uansett hvor kjipt jeg måtte ha funnet ut at det var Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Hvordan ha samleie
« #24 : 02. juli 2008, 14:40 »
Ja seff veit jeg at pinnekjøtt er fra lam :Smiley men det er lissom ikke det mannfolk sier om de ser ei søt og fin jente. " oiii..nam nam pinnekjøtt" ...gjøkke det ass

Nope - bare om de ser grisefine anorektikkere, og synes det er helt kult med litt ribbbein.

Personlig kan jeg ikke memorere å ha benyttet begrepet i slike sammenhenger - men nå har jeg det i hvertfall i bakhodet Smiley

PS! En får seff pinnekjøtt av sau også - men det er for vestlendinger med ødelagte smaksløker!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Hvordan ha samleie
« #25 : 02. juli 2008, 14:53 »
Trenger hjelp her. Har aldri hatt sex før. Hva gjør man etter at man selv har kommet? Trekker man seg bare ut? Eller holder man på lenger av noen grunn?

 rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Hvordan ha samleie
« #26 : 02. juli 2008, 15:00 »
Siden jeg er en gammel mann har jeg forøvrig hørt ett og annet godt tips...
For de som måtte orke kondomer og sånt, så skal det vistnok hjelpe med tre stykker eller så på av gangen.
Ikke at jeg ser poenget, men verdt et forsøk kan det vel være om en har helt noia enten mht kjønnssykdommer ........eller fysisk kontakt.......

Er det ikke basic Klara Klok-visdom at multippel gummiering øker risikoen for sprukket kondom?

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Hvordan ha samleie
« #27 : 02. juli 2008, 20:53 »
Kondom er feigt.

Du har ikke hatt mye sex skjønner jeg. Wink

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Hvordan ha samleie
« #28 : 03. juli 2008, 02:59 »
Nope - bare om de ser grisefine anorektikkere, og synes det er helt kult med litt ribbbein.

Personlig kan jeg ikke memorere å ha benyttet begrepet i slike sammenhenger - men nå har jeg det i hvertfall i bakhodet Smiley

PS! En får seff pinnekjøtt av sau også - men det er for vestlendinger med ødelagte smaksløker!

Hey! Lam er også sævv! Baby-sævv liksom.

Hilsen vestlending som drypper sikkel verre enn en St. Bernhardsbikkje hver gang ordet "pinnekjøtt" nevnes.

Spise

Smalahåve derimot ...

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvordan ha samleie
« #29 : 03. juli 2008, 09:01 »
Du har ikke hatt mye sex skjønner jeg. Wink

Garantert mer enn deg, med finere damer og med lengre varighet samt større tilfredstillelse og en bedre sigarett etterpå og med høyere forbrenning av kalorier.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!